Centrele de Relații cu Utilizatorii ale Distribuție Energie Electrică România vor fi închise pe 15 și 16 august

Centrele de Relații cu Utilizatorii ai Distribuție Energie Electrică Romania – DEER nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 15 și 16 august 2024. Activitatea va reveni la programul normal în data de 19 august 2024.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

DEER acordă angajaților o zi liberă în data de 15 august 2024, cu ocazia sărbătorii Adormirii Maicii Domnului, dar și în data de 16 august.

Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii DEER își întrerup activitatea în zilele respective.
Echipele operative ale DEER rămân mobilizate în tot acest timp, pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică, dacă va fi necesar.

Eventualele probleme în alimentarea cu energie electrică pot fi semnalate la numerele de telefon prefix județ + 929 și TELVERDE.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

Pentru zona Transilvania Sud (județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu) numărul de telefon este 0800.500.929.

Încurajăm consumatorii să utilizeze canalele de comunicare online. 

Astfel, la adresa https://www.distributie-energie.ro/suport/sesizari-si-reclamatii/, se poate folosi formularul pentru sesizări și reclamații, iar pe site-ul DEER, la secțiunea https://www.distributie-energie.ro/intreruperi-deer/ utilizatorii pot accesa harta interactivă cu toate întreruperile programate și accidentale, cu informații actualizate.

Utilizatorii vor putea să verifice online, în permanență, dacă locul lor de consum este sau va fi afectat de întreruperile de energie planificate și neplanificate, precum și ziua și ora la care este preconizată finalizarea lucrărilor de realimentare a utilizatorilor.

De asemenea, Asistentul virtual ChatVolt poate oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, suport în transmiterea indexului autocitit și va înregistra sesizările privind deranjamentele, printr-o interacțiune automată, rapidă si ușor de utilizat, simplificând procesul de sesizare a deranjamentelor, oferind asistență automatizată consumatorilor, pentru cele mai frecvente întrebări. 

 

12 august 2024 la 12:40

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
Autor Mihai POP
acum 10 ore
„Omul Verde” pleacă la drum: periplu prin 14 biserici din Transilvania cu simboluri celtice
Debutul sezonului turistic de la Richiș vine cu o propunere interesantă pentru iubitorii istoriei medievale: circuit destinat „Omului...
Actualitate
3 min de citit
Autor Ovidiu BOICA
acum 14 ore
(ACTUALIZARE) Săptămână perfectă pe ”Municipal”, pentru sibieni! FC Hermannstadt o învinge pe ”Bătrâna Doamnă” cu 3-0
FC Hermannstadt încheie o săptămână perfectă cu o victorie cu UTA. Pe o vreme câinească, jucătorii lui Marius...
Actualitate
6 min de citit
Autor Dan FRÂNCU
acum 15 ore
„Nunta avrigenească” – pe scena Casei de Cultură Avrig
Prezentarea obiceiului de nuntă din Avrig (o versiune adaptată pentru spectacol), a fost principalul reper din programul Spectacolului...
Actualitate
2 min de citit
Autor Ovidiu BOICA
acum 15 ore
Sărbătoritul zilei, Alexandru Luca, și-a făcut cadou un gol: ”Mă bucur că am dat dovadă de atitudine, de caracter”
Venit sub formă de împrumut, în iarnă, de la FC Hermanstadt, mijlocașul Alexandru Luca a înscris primul său...
Actualitate
3 min de citit