DEER vine în sprijinul utilizatorilor și lansează asistentul virtual ChatVolt

Acasa >

Articol

Distribuție Energie Electrică Romania, lider național în distribuția de energie electrică, lansează astăzi, 15 martie, ora 22:00, asistentul virtual ChatVolt, care va oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, suport în transmiterea indexului autocitit și va înregistra sesizările privind deranjamentele, printr-o interacțiune automată, rapidă si ușor de utilizat.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

După lansarea noului site și a hărții interactive, chatbot-ul, denumit ChatVolt, vine în întâmpinarea utilizatorilor cu o aplicatie rapidă și eficientă de asistență automată, pentru consultarea informațiilor cu privire la întreruperile în alimentarea cu energie electrică și suport pentru transmiterea indexului. De asemenea, asistentul nostru virtual, ChatVolt, permite utilizatorilor să transmită deranjamentele fără a fi necesară apelarea serviciului Call Center, ceea ce reduce timpul de așteptare și asigură o gestionare promptă a diferitelor situații sesizate.

“DEER își respectă angajamentele de transparență, accesibilitate și comunicare eficientă, continuând procesul de accelerare a modernizării, a digitalizării serviciilor pe care le oferă. Ne bucurăm că am reușit prin noul site, lansat luna trecută, să oferim o experiență de navigare plăcută și, mai ales, utilă și facilă, pentru vizitatorii platformei noastre, indiferent de gradul de familiarizare a acestora cu tehnologia. Așa cum am anunțat, în scopul adaptării la cerințele moderne ale aplicațiilor web, site-ul DEER are, începând de astăzi, integrat un chatbot, cu scopul de a susține obiectivele de business și de a oferi utilizatorilor noștri posibilitatea de a primi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, dar și suport în transmiterea indexului autocitit.  Prin dezvoltarea acestor aplicații, dorim să beneficiem cât mai mult de tehnologia modernă, pentru a ne îndeplini obiectivele și a crește permanent gradul de satisfacție al celor aproape 4 milioane de utilizatori”, afirmă Mihaela Rodica Suciu, Director General.

“Asistentul virtual ChatVolt a fost conceput și integrat în noul site al DEER cu scopul de a răspunde, într-un grad ridicat de acurateţe, la întrebările utilizatorilor noștri. Chat Volt ne va ajuta să reducem timpul de așteptare în Call Center, utilizatorii având posiblitatea să verifice ăn timp real întreruperile în alimentarea cu energie electrică și, totodată, să sesizeze întreruperi accidentale pe baza codului POD, aferent locului de consum, pentru a fi posibilă identificarea locației și intervenția echipei operative. În plus, se pot verifica întreruperile planificate, rapid și simplu, la un click distanță. Astfel, acest asistent virtual,  care noi l-am numit ChatVolt, nu numai că simplifică procesul de sesizare a deranjamentelor, dar oferă asistență automatizată consumatorilor pentru cele mai frecvente întrebări și facilitează procesul de transmitere a indexului autocitit, îmbunătățind experiența clienților”, precizează Paul Negrea, Director al Direcției Control Corporativ, Legalitate și Reclamații, DEER.

Practica utilizatorilor în folosirea acestui asistent virtual va fi simplă, eficientă și satisfăcătoare, ținând cont de aspectele cheie pentru asigurarea unei experiențe pozitive; această interfață va fi ușor de utilizat, cu instrucțiuni clare și opțiuni ușor accesibile, răspunsurile oferite utilizatorilor vor fi rapide și relevante, evitându-se întârzierile sau răspunsurile incomplete. 

În situațiile în care utilizatorii vor dori să afle sau să ofere informații suplimentare, cu privire la un deranjament, aceștia vor fi preluați automat de către colegii noștri, din cadrul serviciului Call Center.

 

Distribuție Energie Electrică Romania (DEER), parte a Grupului Electrica, este cel mai important operator național de distribuție a energiei electrice, care acoperă 18 județe, reprezentând 40,7% din teritoriul României (97.196 kmp). Cu o tradiție de peste 120 de ani, DEER oferă servicii pentru aproape 4 milioane de utilizatori, prin intermediul unei rețele de distribuție a energiei electrice de peste 200.000 km.

15 martie 2024 la 11:08

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
Autor Nedeia Dicu
acum 8 minute
Un suc, o cafea sau o bere, la Complexul Lacul Binder? Mai durează puțin
Ziua de 1 Mai a deschis și Complexul pentru agrement și sport Lacul Binder, peste 300 de clienți...
Actualitate
2 min de citit
Autor Nedeia Dicu
acum 42 minute
Cisnădian de 14 ani, dispărut de acasă
Un adolescent din Cisnădie, în vârstă de 14 ani, a dispărut de la domiciliu, părinții alertând poliția în...
Actualitate
2 min de citit
Autor Nedeia Dicu
acum 2 ore
Viața și opera lui George Enescu, într-un film la Biblioteca ASTRA
Biblioteca ASTRA comemorează miercuri, 70 de ani de la moartea marelui compozitor și violonist român George Enescu, prin...
Actualitate
1 min de citit
Autor Nedeia Dicu
acum 3 ore
Ce lucrări se mai execută pe drumurile din județ
Drumuri și Poduri SA Sibiu continuă lucrările de reparații și întreținere a drumurilor județene, săptămâna trecută drumarii demontând...
Actualitate
3 min de citit