Articol
Conform prevederilor Hotărârii nr. 93/2023 a Consiliului Local Tălmaciu, prin care s-a aprobat organizarea ediţiei a XVII-a a sărbătorii, activităţile programate în cadrul acesteia se vor desfăşura la Stadionul Oraşului Tălmaciu.
Prin aceeaşi hotărâre a legislativului local s-au aprobat şi taxele ce vor fi percepute pentru ocuparea temporară a domeniului public de către agenţii economici participanţi la acest eveniment, după cum urmează: 1.500 lei/două zile – pentru comercianţii care desfăşoară activităţi de alimentaţie publică pe o suprafaţă de aproximativ 40 mp; 500 lei/două zile – pentru comercianţii de produse nealimentare; 400 lei/două
zile – pentru comercianţii
de produse alimentare; 150 lei/două zile – pentru comercianţii de vată de zahăr, popcorn (pe o suprafaţă de aproximativ
2 mp); 5.000 lei/două zile – pentru amplasarea locurilor de joacă, în funcţie de suprafaţa ocupată şi complexitatea aparatelor (pistă de maşinuţe, carusel, banchetă rotativă, respectiv 150 lei/mp pentru toboganul gonflabil. Agentul economic ce va asigura protocolul pentru invitaţi va fi scutit de la plata taxei de ocupare a domeniului public. Sumele necesare desfăşurării evenimentului se vor asigura din bugetul local al oraşului şi din sponsorizări.