Proprietarii de imobile – terenuri de pe teritoriul administrativ al orașului Avrig trebuie să știe că au început activitățile de înregistrare sistematică a imobilelor în evidențele generale de cadastru și Carte Funciară pentru un nou set de tarlale.
Primăria Orașului Avrig, alături de SC LANDTOP OFFICE SRL (în calitate de prestator, având ca obiect Servicii de înregistrare sistematică în ”Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară a Imobilelor din UAT Avrig”) anunță începerea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru tarlale 178 – Răcovicioară, 51– Insulă, 37 – Ariniș stânga, Livada Satului, 15 – Ariniș dreapta, 118 – După Mejdină, 149 – În Lacuri, 150 – Pe Gruiuri, 153 – Loturi, 152 – Podurile Românilor, 132 – În Plopi, 43 – Cărămizi – la benzinărie, 134 – Cenușă, parcelele cu nr. cadastral 2703, 2689, 2677.
Activitățile fac parte din Programul Național de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
Pentru buna organizare a întregii proceduri, specialiștii implicați în această etapă așteaptă proprietarii/posesorii imobilelor din tarlalele menționate să se prezinte la Primăria orașului Avrig – Compartimentul Agricol, într-una din zilele de 22, 23, 29, 30 mai și 5, 6 iunie, între orele 9 și 15, cu următoarele acte, legalizate de notarul public: acte doveditoare ale dreptului de proprietate (contract vânzare – cumpărare, certificat de moștenitor, act de partaj, hotărâri judecătorești definitive etc.); act de identitate – copie; copie titlu de proprietate.