Reprezentanţii Tursib au anunţat, într-o postare pe pagina de Facebook, că 109.000 de călători folosesc, în fiecare zi, mijloacele de transport în comun la Sibiu. Din acest motiv, conducerea societăţii a decis că publicitatea se poate face şi în autobuze.
"Publicitatea pe monitoarele din interiorul autobuzelor este o formă de marketing foarte populară.
Acest tip de publicitate ţinteşte utilizatorii mijloacelor de transport ȋn comun, cărora ȋn timpul călătoriei li se expun diverse mesaje cu caracter publicitar sau de informare.
Eficacitatea anunțurilor ȋn autobuze este considerată a fi foarte mare, întrucât mesajul ajunge la o audienţă foarte vastă, cu costuri relativ scăzute.
Expunerea clipurilor este constantă, anunțul dumneavoastră fiind difuzat pe monitoare (ȋn medie) timp de 10 ore zilnic.
Media calătorilor transportați zilnic este de 109.000 persoane, cu trend crescător.
Dispunem de 114 autobuze și 5 minibuze dotate cu monitoare video", au explicat reprezentanţii Tursib.