Cum menține Consiliul Județean relația cu cetățenii pe durata lucrărilor de consolidare a sediului de pe Magheru: comunitatea sibiană nu este afectată

Începând cu data de 13 martie 2024, conducerea Consiliului Județean și o parte din angajați, respectiv Direcția Economică, Serviciul Administrație Publică Locală și Coordonare Spitale, Serviciul Juridic și Contencios Administrativ, Serviciul Relații Publice, CIC și Informatică, Serviciul Administrativ, P.S.I., vor lucra într-un sediu situat pe str. General Dragalina, nr. 1, iar o altă parte, respectiv Direcția Arhitect-Șef, Serviciul Resurse Umane și Compartimentul Audit Intern va funcționa la Biblioteca Județeană Astra Sibiu, în corpul B.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

Consiliul Județean Sibiu informează cetățenii că în perioada desfășurării lucrărilor de reabilitare și consolidare seismică a sediului de pe str. Gen. Ghe. Magheru, nr. 14, relația cu cetățenii se va desfășura fără modificări și aceasta întrucât Centrul de Informații pentru Cetățeni (CIC) va funcționa la aceeași adresă. Astfel, cetățenii vor putea depune în continuare documente la CIC, amenajat la parterul clădirii din curtea Consiliului Județean Sibiu, după programul cunoscut: 7.30 – 16 (de luni până joi) și 7.30 – 13.30 (vineri).

Pentru informații privind AUTORIZAȚIILE DE CONSTRUIRE, cetățenii au la dispoziție nr. de telefon: 0786033753, iar informații de URBANISM pot fi obținute la nr. de telefon: 0767059820.

De asemenea, funcționarii din Direcția Arhitect-Șef vor oferi zilnic lămuriri și consultanță, în foaierul Bibliotecii Astra, în programul de lucru: luni-joi, între 7.30-16, vineri între 7.30-13.30. Semnalăm faptul că cetățenii au la dispoziție un portal unde pot depune online documentele de urbanism: https://eportal.cjsibiu.ro/ și îi încurajăm să o facă.

În ceea ce privește AUDIENȚELE acordate de conducerea instituției, acestea se vor desfășura tot pe str. Gen. Magheru, în Sala de conferințe, în baza înscrierii prealabile online și după programul aprobat, care poate fi consultat pe site: https://www.cjsibiu.ro/cerere-inscriere-audienta/, respectiv:

  • În fiecare miercuri, între orele 10-12 doamna președintă Daniela Cîmpean

  • În fiecare joi, între orele 10-12, dl. vicepreședinte Marcel Luca

  • Ultima zi de vineri din lună, între orele 16-18, dl. vicepreședinte Vlad Vasiu, care susține audiențele la sediul PNL Sibiu, str. Gladiolelor, nr.15, bl.2

Ședințele ordinare ale Consiliului Județean Sibiu se vor desfășura la sediul de pe str. Gen. Magheru, în Sala de Conferințe.

Piața volantă, organizată în fiecare vineri, se suspendă, urmând a fi reluată după finalizarea lucrărilor.

Ioana Căpățînă – Purtător de cuvânt

12 martie 2024 la 14:44

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
Autor Adrian POPESCU
acum 1 oră
Radu Carp: „Realitatea augmentată din mentalul uman are nevoie azi de lumina înțelepciunii”
Asistența prezentă, în sala Sala Festivă a Bibliotecii ASTRA, la dezbaterea focusată pe logica stategiilor doctrinale paradoxale din...
Eveniment
5 min de citit
Autor Adrian POPESCU
acum 2 ore
Viceamiralul Jan De Beurme a avut întrevederi cu membrii Comandamentului NATO de la Sibiu
În contextul derulării exercițiului Dacian Spring 2025, Inspectorul General al Inspectoratului General al Apărării din Belgia, viceamiralul Jan...
Eveniment
2 min de citit
Autor Adrian POPESCU
acum 2 ore
Inaintări în grad la Comandamentul NATO Sibiu
Militari din HQ MNC-SE au fost înaintați în grad pentru contribuțiile lor. Printre aceștia, generalul de brigadă Constantin...
Actualitate
2 min de citit
acum 4 ore
FUMATUL INTERZIS ÎN PARCURI ȘI STAȚII BUS, LA CLUJ
Consiliul Local al municipiului Cluj Napoca a adoptat cu 22 voturi pentru și trei abțineri hotărârea prin care...
Eveniment
1 min de citit