Foto: Vali MACREA
FC Hermannstadt este echipa din Superligă cu cei mai mulți sponsori trecuți pe echipamentul de joc. Pe tricourile și short-urile sibienilor se regăsesc numele a nu mai puțin decât 14 parteneri ai clubului. Pe echipamentele ”alb-roșilor” sunt cu doi sponsori mai mulți decât pe cele ale Unirii Slobozia, iar cei de la ”U” Cluj și FC Argeș au 10, respectiv 8 parteneri ale căror nume se află imprimat pe tricouri și short-uri.
Revenind la FC Hermannstadt, sibienii au doi sponsori pe piept (Unibet, Primăria Municipiului Sibiu), trei pe spate (Palplast, Mobila ABC, Bramac), cinci pe șorturi (Conlan, IFM, Natur House, Carpatina și ODU), doi pe mâneca dreaptă (SAM Transport, Escudo) și doi pe mâneca stângă (Decathlon, Biotechnik). Escudo se regăsește și pe mâneca stângă a tricourilor de joc, iar pe piept mai este și sigla echipamentului de joc, Nike.
Foto: Vali MACREA
Provocarea celor de la Gazeta Sporturilor de a contabiliza numele partenerilor cluburilor din Superligă inscripționate pe echipamentele de joc vine după ce austriecii de la TSV Hartberg și-au prezentat noile echipamente cu numele celor 23 de sponsori din acest sezon!
La polul opus este nou-promovata Metaloglobus, care nu are absolut niciun sponsor pe echipamentele de joc.
Celelalte echipe din Superligă stau altfel: UTA Arad, Farul Constanța – 7 sponsori, Oțelul Galați, Universitatea Craiova – 6, Rapid București, FC Botoșani și Petrolul Ploiești – 5, Dinamo București – 4, FCSB, CFR Cluj – 3 și FK Csikszereda – 2.