DEER vine în sprijinul utilizatorilor și lansează asistentul virtual ChatVolt

Acasa >

Articol

Distribuție Energie Electrică Romania, lider național în distribuția de energie electrică, lansează astăzi, 15 martie, ora 22:00, asistentul virtual ChatVolt, care va oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, suport în transmiterea indexului autocitit și va înregistra sesizările privind deranjamentele, printr-o interacțiune automată, rapidă si ușor de utilizat.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

După lansarea noului site și a hărții interactive, chatbot-ul, denumit ChatVolt, vine în întâmpinarea utilizatorilor cu o aplicatie rapidă și eficientă de asistență automată, pentru consultarea informațiilor cu privire la întreruperile în alimentarea cu energie electrică și suport pentru transmiterea indexului. De asemenea, asistentul nostru virtual, ChatVolt, permite utilizatorilor să transmită deranjamentele fără a fi necesară apelarea serviciului Call Center, ceea ce reduce timpul de așteptare și asigură o gestionare promptă a diferitelor situații sesizate.

“DEER își respectă angajamentele de transparență, accesibilitate și comunicare eficientă, continuând procesul de accelerare a modernizării, a digitalizării serviciilor pe care le oferă. Ne bucurăm că am reușit prin noul site, lansat luna trecută, să oferim o experiență de navigare plăcută și, mai ales, utilă și facilă, pentru vizitatorii platformei noastre, indiferent de gradul de familiarizare a acestora cu tehnologia. Așa cum am anunțat, în scopul adaptării la cerințele moderne ale aplicațiilor web, site-ul DEER are, începând de astăzi, integrat un chatbot, cu scopul de a susține obiectivele de business și de a oferi utilizatorilor noștri posibilitatea de a primi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, dar și suport în transmiterea indexului autocitit.  Prin dezvoltarea acestor aplicații, dorim să beneficiem cât mai mult de tehnologia modernă, pentru a ne îndeplini obiectivele și a crește permanent gradul de satisfacție al celor aproape 4 milioane de utilizatori”, afirmă Mihaela Rodica Suciu, Director General.

“Asistentul virtual ChatVolt a fost conceput și integrat în noul site al DEER cu scopul de a răspunde, într-un grad ridicat de acurateţe, la întrebările utilizatorilor noștri. Chat Volt ne va ajuta să reducem timpul de așteptare în Call Center, utilizatorii având posiblitatea să verifice ăn timp real întreruperile în alimentarea cu energie electrică și, totodată, să sesizeze întreruperi accidentale pe baza codului POD, aferent locului de consum, pentru a fi posibilă identificarea locației și intervenția echipei operative. În plus, se pot verifica întreruperile planificate, rapid și simplu, la un click distanță. Astfel, acest asistent virtual,  care noi l-am numit ChatVolt, nu numai că simplifică procesul de sesizare a deranjamentelor, dar oferă asistență automatizată consumatorilor pentru cele mai frecvente întrebări și facilitează procesul de transmitere a indexului autocitit, îmbunătățind experiența clienților”, precizează Paul Negrea, Director al Direcției Control Corporativ, Legalitate și Reclamații, DEER.

Practica utilizatorilor în folosirea acestui asistent virtual va fi simplă, eficientă și satisfăcătoare, ținând cont de aspectele cheie pentru asigurarea unei experiențe pozitive; această interfață va fi ușor de utilizat, cu instrucțiuni clare și opțiuni ușor accesibile, răspunsurile oferite utilizatorilor vor fi rapide și relevante, evitându-se întârzierile sau răspunsurile incomplete. 

În situațiile în care utilizatorii vor dori să afle sau să ofere informații suplimentare, cu privire la un deranjament, aceștia vor fi preluați automat de către colegii noștri, din cadrul serviciului Call Center.

 

Distribuție Energie Electrică Romania (DEER), parte a Grupului Electrica, este cel mai important operator național de distribuție a energiei electrice, care acoperă 18 județe, reprezentând 40,7% din teritoriul României (97.196 kmp). Cu o tradiție de peste 120 de ani, DEER oferă servicii pentru aproape 4 milioane de utilizatori, prin intermediul unei rețele de distribuție a energiei electrice de peste 200.000 km.

15 martie 2024 la 11:08

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
Autor Paul NEAGU
acum 11 ore
Șoc în cultura sibiană: Brukenthal schimbă garda! Interimatul lui Chituță, de 969 de zile, încheiat brusc după un ordin de ministru!
O conducere prelungită dincolo de „limitele legii” După 969 de zile în care a condus interimar Muzeul Național Brukenthal...
Actualitate
6 min de citit
Autor Ștefania Vesa
acum 13 ore
A furat mâncarea de la gura câinilor fără adăpost. Cutia de donații a unui spital veterinar din Sibiu a dispărut
Astăzi, 5 mai, în jurul orei 13, cutia de donații din recepția Spitalului Veterinar Transilvania a fost furată. Potrivit...
Actualitate
1 min de citit
acum 13 ore
Întreruperi de curent
Distribuție Energie Electrică Romania – Sucursala Sibiu anunță întreruperea alimentării cu energie electrică: Nr. crt. Data întreruperii Localitatea/Adresa Intervalul orar 1 07.05.2025 SIBIU, str....
Actualitate
1 min de citit
Autor Dumitru CHISELIȚĂ
acum 13 ore
Marea nicuşoreală sau fals jurnal electoral de tur unu (în reluare)
Nu visam ca în România lui 2025 să se ajungă la asemenea jonglerii politice, prin sau pe lângă...
Actualitate
14 min de citit