Articol
Ca urmare a intrării în vigoare a Legii nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal – bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, din Organigrama și Statul de Funcții ale Primăriei orașului Avrig vor fi eliminate 12 posturi (funcții publice de execuție și personal contractual) din mai multe compartimente, servicii sau birouri.
Hotărârea privind implementarea măsurilor obligatorii dispuse de noile prevederi legale a fost adoptată de Consiliul Local al orașului Avrig în cadrul ultimei ședințe ordinare desfășurate anul trecut.
Prin Hotărârea nr. 221/2023, Consiliul Local al orașului Avrig a stabilit măsurile ce vor fi luate pe plan local pentru respectarea prevederilor Legii nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal – bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung.
Astfel, numărul maxim de posturi cuprins în aparatul de specialitate al orașului Avrig va fi redus cu 10 %, ceea ce înseamnă desființarea a 12 posturi din Organigrama și Statul de Funcții ale Primăriei orașului Avrig.
O altă măsură prevăzută în hotărârea legislativului local avrigean este de desființare a funcțiilor publice de „șef birou”, completată cu reorganizarea structurilor care funcționează ca și birouri, în compartimente de specialitate în cadrul aparatului de specialitate al Primarului orașului Avrig. Persoanele care ocupă funcţia publică de „şef birou” se menţin în această funcţie până la aprobarea noii organigrame a statului de funcţii și a regulamentului de organizare şi funcţionare al instituției, păstrându-şi drepturile salariale în vigoare la data adoptării prezentei hotărâri. De asemenea, personalul încadrat în cadrul biroului își va exercita atribuţiile prevăzute în fişa postului şi în regulamentul de organizare şi funcţionare, până la data aprobării noii organigrame.
Conform anexei hotărârii consiliului local, la Avrig vor fi desființate posturi din cadrul Direcției Economice – Serviciul buget – contabilitate (un post), Compartimentului urbanism, amenajarea teritoriului, disciplina în construcții și mediu (3 posturi), Compartimentului lucrări publice, administrarea patrimoniului și fond locativ (2 posturi), Biroului pentru proiecte cu finanțare internațională (2 posturi), Cabinetului primarului (un post) și Serviciului voluntar pentru situații de urgență (3 posturi).