Articol
În cadrul acestei etape sunt vizate imobilele-terenuri situate în următoarele sectoare cadastrale (figurate pe harta ataşată): sector 2 (tarlalele nr. 1, 2, 3, 92, 93, 94, 99, 100), sector 5 (tarlalele nr. 104, 107, 108, 109, 114, 115), sector 6 (tarlalele nr. 110, 111, 112, 113, 116, 118, 119, 120, 122, 126, 127, 128), sector 7 (tarla nr. 121), sector 8 (tarla nr. 129), sector 9 (tarla nr. 131).
Perioada de depunere a documentelor: până în 17 iulie 2023, la sediul Primăriei Sibiu din Piaţa Mică, nr. 25, la Registrul Agricol, cam. P05, de luni până joi, între orele 8.00-16.00 şi vinerea între orele 8.00 -13.00.
Actele necesare, în copie legalizată de notarul public, după caz:
– acte juridice care atestă dreptul de proprietate sau alte drepturi reale, care conţin modificări ale configuraţiei imobilelor sau atestă alte acte, fapte ori raporturi juridice privitoare la imobile;
– acte de identitate;
– acte de stare civilă;
– acte doveditoare ale dreptului de proprietate (titlu de proprietate, certificat de moştenitor, contract de vânzare-cumpărare etc.);
– acte de partaj;
– hotărâri judecătoreşti definitive;
– extras de Carte Funciară.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Ser-viciul Cadastru (tel: 0269.208.965) sau de la Serviciul Patrimoniu (0269.208.824). Pentru situaţiile în care sunt necesare audienţe la Direcţia Patrimoniu şi Cadastru, vă puteţi înscrie pe site-ul Primăriei Municipiului Sibiu. (https://sibiu.ro/primaria/programari).
Ce beneficii aveţi dacă vă înscrieţi:
– Vă înregistraţi GRATUIT în cadastru şi cartea funciară;
– Toată lumea va şti că dumneavoastră sunteţi proprietarul terenului;
– Lăsaţi moştenire copiilor o proprietate SIGURĂ;
– Puteţi obţine credite bancare în timp SCURT;
– Puteţi vinde proprietatea RAPID şi sigur;
– Sunteţi PROTEJAT de orice conflict legat de respectiva proprietate;
– Puteţi accesa uşor FONDURI EUROPENE.