Articol
Doamna M.H., general manager al unei societăţi comerciale din Sibiu, ne scrie: "În urmă cu aproximativ o lună de zile, am făcut o solicitare scrisă către Primăria Şelimbăr solicitând, cu temei legal, scoaterea din evidenţă a societăţii pe care o conduc de la taxa de salubrizare. Doamna care a preluat solicitarea, pe lângă faptul că nu se prezintă la telefon (?!) mă apostrofează că nu am dat curs mailului dânsei (mail trimis spre mine cu mare întârziere), eu explicându-i că am fost în concediu medical (am acte doveditoare). Am rugat-o, respectuos, să-mi comunice adresa de mail de pe care mi-a trimis răspuns şi, stupoare (?!) mi-a spus că nu cunoaşte adresa. Mai mult, doamna-plătită, nu-i aşa? din banii noştri, trece la ameninţări şi devine irascibilă. Din păcate, n-am reuşit să aflu numele doamnei, dar conducerea Primăriei Şelimbăr ar trebui să se preocupe mai serios ca toţi angajaţii proprii, care vin în contact cu noi, plătitorii de taxe şi impozite, să fie mai bine instruiţi, mai calmi şi profesionişti, dornici şi capabili să rezolve doleanţele cetăţenilor, şi nu să-i enerveze şi să-i pună inutil pe drumuri. Cer oare prea mult?"
Nu, doamna M.H., nu cereţi prea mult. Din păcate, însă, în administraţia publică există încă prea mulţi habarnişti, inşi dispuşi mai degrabă să te jignească decât să te ajute, să te lămurească.
Bine ar fi să vedem, într-o zi, şi o curăţenie de primăvară. Cerem oare prea mult? (A.B.)