Top 15 beneficii ale promovării prin Facebook Ads pentru businessul tău

Fiecare antreprenor începe anul prin a se gândi la câteva obiective pentru afacerea pe care o are, cum poate să o ducă pe culmile succesului, cum poate avea un an mai bun decât cel care tocmai s-a încheiat. Ei bine, dacă și tu te numeri printre persoanele care își doresc un 2023 mai bun pentru businessul lor, o modalitate prin care îți poți îndeplini dorința este să te îndrepți către promovarea online.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

 

Marketingul digital are numeroase ramificații, există o sumedenie de strategii și tehnici pe care le poți pune în aplicare pentru a-ți promova brandul în mediul online. Totuși, printre toate aceste ramificații, promovarea pe Facebook se evidențiază printr-o serie de beneficii care pot fi obținute fără prea mult efort și fără un buget mare. Dacă ți-am trezit curiozitatea, citește în continuare acest articol și află care sunt avantajele de care poți avea parte atunci când îți promovezi afacerea prin Facebook Ads.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

 

Principalele 15 beneficii pe care promovarea pe Facebook le poate aduce afacerii tale:

 

  1. Este o modalitate eficientă de a genera trafic de la utilizatorii activi

  2.  

Platforma de social media a avut în 2022 un număr imens de utilizatori de pe tot globul. Astfel, poate fi afirmat cu certitudine că cel puțin o parte din publicul tău țintă se află pe Facebook și Instagram. Prin promovarea pe această platformă vei reuși să aduci trafic de calitate pe site-ul tău de la utilizatorii care folosesc social media.

  1. Ai reclame și audiențe extrem de personalizabile

Fiind o platformă de promovare atât de populară, există numeroase opțiuni pe care advertiserii le pot alege în momentul în care aleg tipul campaniilor. De asemenea, audiențele reclamelor pot fi selectate până la cele mai fine detalii, asigurându-te astfel că doar persoanele potrivite îți vor vedea anunțurile.

 

  1. Campaniile publicitare sunt ușor de configurat și oferă rezultate rapide

Dacă nu ai mai făcut până acum campanii pe Facebook, nu trebuie să îți faci griji că vei întâmpina probleme. Cu doar câteva clickuri îți poți configura o campanie potrivită cu obiectivele setate. Dacă vei alege opțiunile potrivite de configurare, rezultatele nu vor întârzia să apară. În cazul în care îți faci griji că nu te descurci, poți lăsa promovarea în mediul online în mâinile specialiștilor – cei de la Limitless.ro se ocupă atât de campanii de Facebook Ads, cât și de campanii plătite pe Google.

 

  1. Ai la dispoziție o varietate de formate de anunțuri

După cum am menționat mai sus, lucrurile sunt ușor de personalizat pe Facebook. Poți alege dintre numeroase tipuri de anunțuri – fie statice, doar cu imagini și text, fie dinamice, cu videoclipuri sau diferite elemente media. Testează cât mai multe variante pentru a descoperi care sunt cele cu care publicul tău rezonează cel mai mult.

 

  1. Poți crea anunțuri care să corespundă obiectivului tău specific

Fie că îți dorești vânzări rapide, creșterea nivelului de brand awareness, obținerea de leaduri etc., există un format de anunț potrivit pentru ceea ce îți dorești să obții. Fiecare format specific este recomandat pentru un anumit obiectiv. Cu puțin research vei descoperi care sunt indicațiile specialiștilor din domeniu.

 

  1. Este budget-friendly

Când vine vorba de Facebook Ads, nu sunt costuri ascunse. Tu ești cel care are control total asupra bugetului, vei cunoaște cu exactitate care sunt sumele cheltuite și vei putea face mici modificări pe parcursul campaniei. Este binecunoscut faptul că un buget nu foarte mare îți poate aduce rezultate surprinzătoare!

 

Custom Image

 

  1. Cu o direcționare adecvată, poți obține clickuri și conversii ieftine

Pentru a fi budget-friendly și pentru a putea obține clickuri și conversii ieftine, este esențial ca reclamele tale să fie direcționate spre publicul potrivit. Folosește tool-urile puse la dispoziție de Facebook și targetează-ți campaniile cât mai specific.

 

  1. Ai parte de call-to-actions personalizate

Personalizarea call-to-action-ului este importantă pentru a ajuta potențialele lead-uri să înțeleagă care este scopul campaniei. Pe Facebook, poți folosi butoane de call to action de tipul „contact us”, „sign up”, „learn more”, „download” etc. Astfel, oamenii vor înțelege din prima dacă îți dorești să te contacteze pentru mai multe informații, să descarce un e-book etc., fiind mai predispuși să îndeplinească acest „task”. 

 

  1. Poți găsi cu ușurință noi clienți potențiali cu reclamele Facebook

Facebook oferă un tool foarte puternic numit „lookalike audiences” care îți permite să găsești noi clienți potențiali care au un comportament și interese asemănătoare cu cele ale persoanelor care deja au cumpărat de la tine. Folosit corect, tool-ul te poate ajuta să îți crești cu ușurință vânzările.

 

  1. Este ușor de urmărit și măsurat

Este simplu să vezi cum performează campaniile tale de promovare pe Facebook. Toate datele sunt disponibile în contul tău de Ads Manager. Specialiștii accentuează întotdeauna importanța urmăririi și măsurării performanțelor chiar din primele zile după lansarea campaniilor pentru a analiza îndeaproape dacă lucrurile merg așa cum s-a plănuit inițial.

 

  1. Vei încuraja loialitatea clienților

Fiind o platformă de socializare, clienții accesează Facebook pentru a interacționa cu diverse postări sau cu alte persoane. Astfel, este un mediu ideal pentru a crea reclame care să provoace interacțiunea publicului cu brandul tău. Dacă vei reuși să ai un engagement bun, posibilitatea de a loializa clienții este una mare.  

 

  1. Ajută la creșterea audienței

Prin tool-urile de targetare oferite, cu ajutorul Facebook Ads vei reuși să descoperi noi audiențe pentru brandul tău, noi potențiali clienți. Este important să te asiguri că reclamele tale sunt de calitate, atât din punct de vedere vizual, cât și al textului, pentru a putea încuraja noile audiențe să îți descopere afacerea.

 

  1. Aliniere cu afacerile B2C și B2B

Promovarea prin Facebook Ads nu este doar pentru afacerile B2C, ci și pentru cele B2B. Dacă afacerea ta este B2B, nu te feri de folosirea campaniilor plătite pe social media întrucât poți obține leaduri prețioase prin intermediul acestei platforme de promovare.

 

  1. Oferă rezultate mai bune de content marketing

Reclamele pe Facebook pot fi folosite pentru a promova articolele de content marketing sau alte elemente din această categorie pentru a avea mai multe vizualizări, impresii, o rată mai bună de engagement, mai multe comentarii etc. 

 

Custom Image

 

  1. Poți să “retargetezi” potențialii clienți

Retargetarea este o unealtă pe care o poți folosi pentru a-i convinge pe utilizatorii care ți-au vizitat site-ul, dar nu au încheiat conversia, să facă pasul final – să finalizeze o comandă, să completeze un formular, să descarce un e-book etc.

 

În concluzie, acestea sunt cele 15 beneficii de care afacerea ta poate beneficia dacă vei începe să folosești Facebook Ads pentru promovarea în mediul online. Folosește cu încredere tool-urile puse la dispoziție de platformă și nu uita să urmărești constant performanțele obținute!

 

 

Sursa foto: Pexels.com 

 

30 ianuarie 2023 la 13:50
Distribuie articolul:

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
Autor Dan FRÂNCU
acum 36 minute
Încă puțină răbdare pentru baie la Ștrandul Măgura Cisnădie
Cisnădienii se văd nevoiți să mai aștepte puțin până când se vor putea bucura de o răcoreală strașnică...
Actualitate
2 min de citit
Autor Nedeia Dicu
acum 59 minute
A virat fără să acorde prioritate și a lovit o femeie pe trecerea de pietoni
Polițiștii sibieni au fost solicitați în această dimineață la un accident pe Calea Cisnădiei. Un șofer în timp...
Actualitate
1 min de citit
acum 1 oră
Agricultorii din Țara Oltului „hrănesc” zilnic animalele sălbatice ale statului. Pagube mari provocate de sălbăticiuni în culturile agricole
Agricultorii din zona Țării Oltului – Țara Făgărașului au ajuns la culmea disperării din cauza pagubelor deosebit de...
Actualitate
3 min de citit
Autor b.o.n.
acum 9 ore
România mai pierde un mare campion. A murit Mihai Leu!
Cu puțin înainte de miezul nopții s-a stins din viață Mihai Leu, primul român campion mondial de box...
Actualitate
1 min de citit
acum 10 ore
Reacție dură a Parohiei Evanghelice din Cisnădioara, în urma acuzațiilor de furt de tablouri: „Timp de mai mulți ani, parohia a fost victima unui impostor”
În urma  declarațiilor emise pe rețelele de socializare  de Thomas Emmerling, sub titulatura „Cel mai mare furt de...
Actualitate
4 min de citit
Autor Ovidiu BOICA
acum 12 ore
Dragoș Albu a ajuns sub comanda lui Măldărășanu. Ce obiectiv își propune și care sunt motivele pentru care a ales Sibiul
Dragoș Albu, fostul căpitan al echipei lui Mititelu, FC ”U” Craiova, jucător împrumutat, sezonul trecut, la FC Buzău,...
Actualitate
2 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 13 ore
Tamponare în lanț pe Vasile Milea: trei mașini implicate
Un accident rutier s-a produs marți după-amiază pe Bulevardul Vasile Milea din Sibiu, unde trei mașini au fost...
Actualitate
1 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 14 ore
Liber la film! Singurul cinema în aer liber din Sibiu și-a deschis porțile. Cât costă un bilet
Începând de marți, 1 iulie, Terasa cu Flori a Centrului Cultural „Ion Besoiu” din Sibiu își deschide porțile...
Actualitate
2 min de citit
Autor Ovidiu BOICA
acum 15 ore
Un olandez pe banca lui CSU Sibiu. A jucat în NBA pentru Orlando Magic și Golden State Warriors. Fost coleg de echipă cu Shaq O’Neal!
Gruparea studențească sibiană va fi condusă de pe margine, din sezonul viitor, de Geert Hammink, anunță CSU. Acesta...
Actualitate
2 min de citit
Autor Dumitru CHISELIȚĂ
acum 16 ore
Colegiul “Gheorghe Lazăr” întră în şantier. Se va renova faţada
Faţadele Colegiului "Gheorghe Lazăr" vor fi renovate, lucrările fiind finanțate de la bugetul local. Lucrările au început, informează...
Actualitate
2 min de citit
Autor Dumitru CHISELIȚĂ
acum 16 ore
Festivalul de Teatru continuă pe Scena Digitală. “Pâinea din cer / Mana” și “Nunta însângerată” – premierele lunii iulie
Scena Digitală, platforma online de teatru, film, muzică, circ și dans a Teatrului Național "Radu Stanca" și a...
Actualitate
2 min de citit