Regulament nou pentru parcarea supraetajată din Hipodrom

Acasa >

Articol

Consiliul Local Sibiu a aprobat în ședința de joi, 28 noiembrie, câteva modificări ale Regulamentului și procedurii de ocupare a locurilor în parcarea zonală Hipodrom pentru anul 2025. Față de anul precedent, se modifică perioada de depunere a cererilor și se simplifică modul de depunere a documentelor, această operațiune făcându-se exclusiv online. 

Imagine intercalată
Imagine intercalată

Serviciul Primăriei Sibiu care se ocupă de administrarea parcărilor a afișat deja aceste informații în zona parcării Hipodrom, pentru a le aduce la cunoștința locuitorilor. Astfel, cei interesați, trebuie să știe următoarele: 

Cererile pentru achiziționarea unui abonament pentru loc rezervat sau fără loc rezervat se vor depune de anul acesta DOAR online, pe platforma eportal.sibiu.ro, fără a fi necesară crearea unui cont pe această platformă pentru a putea depune documentele. Primăria Sibiu a îmbunătățit platforma, astfel încât cetățenii pot depune online atât cererea cât și documentele necesare, adică buletinul sau cartea de identitate și certificat de înmatriculare al autovehiculului pentru care se solicită abonamentul – în cazul persoanelor fizice. Persoanele juridice vor încărca pe platformă, pe lângă certificatul de înmatriculare al mașinii, și certificatul de înregistrare în Registrul Comerțului a firmei.  

 

Perioadele de depunere a cererilor s-au modificat față de anul trecut, pentru ca cetățenii să înceapă anul nou cu abonamentele deja emise: 

Pentru abonamentele cu loc rezervat cererile se vor depune în perioada 2 decembrie (de la ora 09.00) – 10 decembrie. O precizare importantă: acordarea abonamentelor pentru loc rezervat  se face prioritar pentru persoanele fizice/juridice care au domiciliul/sediul în zona delimitată de străzile Mihai Viteazu – Rahovei – Oştirii – Nicolae Iorga.  Alocarea locurilor rezervate se face cu respectarea criteriilor de atribuire a abonamentelor, în ordinea crescătoare a nivelului de parcare și a numărului locului de parcare, în funcție de ordinea de înregistrare a cererilor.

 

Pentru abonamentele fără loc rezervat, cererile se depun pe tot parcursul anului  

 

Cererile se vor analiza în termen de 5 zile lucrătoare de la încheierea perioadei de depunere. Rezultatele vor fi comunicate către solicitanți în termen de 2 zile lucrătoare după finalizarea analizei cererilor. Cardurile de acces vor putea fi ridicate, pe bază de semnătură și act de identitate, de la personalul ce asigură paza în parcare. 

 

Pentru mai multe detalii privind procedura de atribuire a abonamentelor pentru cele 309 locuri de parcare, vă rugăm să accesați anunțul publicat pe site-ul Serviciului Public Salubrizare, Protecția Mediului și Administrarea Domeniului Public: https://spadpp.sibiu.ro/site/detail/992 sau pe site-ul Primăriei Sibiu pe: https://sibiu.ro/primaria/anunt/13021

 

Autor
01 decembrie 2024 la 10:52

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
Autor Maria-Antonia OANA
acum 10 minute
Accident langă Rășinari. Un șofer a alunecat într-un pârâu
Un accident a avut loc de 1 Mai, în afara localității Rășinari, pe un drum forestier. Șoferul a...
Actualitate
1 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 1 oră
Sute de oameni au ales să petreacă 1 Mai la înălțime, pe Aerodromul Măgura-Cisnădie
De 1 Mai, în timp ce mulți au ales clasicele grătare și ieșiri la iarbă verde, câteva sute...
Actualitate
2 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 4 ore
Biciclist lovit de o mașină pe B-dul Mihai Viteazu
Polițiștii rutieri au intervenit joi, la un accident produs în Sibiu, pe Bulevardul Mihai Viteazu. Un șofer a...
Actualitate
1 min de citit
Autor Adrian POPESCU
acum 5 ore
Firma care a făcut dezinsecția la „Brukenthal”, amendată. Cât a „costat” incidentul
Direcției de Sănătate Publică Sibiu a avut o reacție fermă în urma evenimentului nefericit petrecut  la Colegiul Național...
Actualitate
2 min de citit