Articol
Miercuri, 31 iulie, începând cu ora 14, la sala de ședințe a Primăriei Avrig se va desfășura ședința ordinară a Consiliului Local al orașului Avrig, convocată prin Dispoziția nr. 403/2024 a primarului Adrian Dumitru David.
Proiectul ordinii de zi propuse pentru această întâlnire cuprinde 12 proiecte de hotărâre, cele mai importante fiind inițiativele referitoare la aprobarea rectificării bugetului local al orașului Avrig pe anul 2024, aprobarea Regulamentului de Orgenizare și Funcționare al Primăriei orașului Avrig, stabilirea unor măsuri privind circulație rutieră pe străzile Cânepii și Eroilor din Avrig, acordarea unui suport alimentar în anul 2024 pentru preșcolarii și elevii Liceului Teoretic „Gheorghe Lazăr” Avrig și Școlii Gimnaziale Avrig, aprobarea rețelei școlare din raza de competență a orașului Avrig, pentru anul școlar 2024 – 2025.
Toate proiectele au fost inițiate de primarul Adrian Dumitru David.
Ordinea de zi propusă este completată cu punctul Diverse.
D.F.