Tribuna
ULTIMA ORĂ: Accident mortal pe drumul spre Ocna
11506 vizualizari
ULTIMA ORĂ: Accident mortal pe drumul spre Ocna

Un bărbat de aproximativ 40 de ani și-a pierdut viața în această dimineață pe drumul care leagă Sibiul de Ocna Sibiului, într-un accident rutier. Din primele informații primite din partea Poliției Sibiu, accidentul a avut loc după ce o cisternă încărcată cu ciment a intrat în coliziune cu două autoturisme. La fața locului a intervenit un echipaj de Descarcerare, dar o persoană din una dintre mașini a fost scoasă decedată.

UPDATE: Șoferul unui Passat, care se întorcea din Olanda a murit pe loc

Un bărbat de 44 de ani a murit într-un accident produs miercuri de dimineaţă în municipiul Sibiu, pe drumul spre Ocna Sibiului, după ce maşina pe care o conducea a fost lovită de o cisternă încărcată cu 40 de tone de ciment. Potrivit cercetărilor Poliţiei Sibiu, cisterna nu a păstrat distanţa regulamentară, a lovit o maşină care se angajase într-un viraj stânga, apoi a intrat pe contrasens şi a lovit un alt autoturism, şoferul acestuia murind pe loc în urma impactului. „Conform primelor cercetări efectuate la faţa locului, cimentrucul nu a păstrat o distanţă de siguranţă, a intrat în coliziune cu autoturismul care era angajat în efectuarea virajului stânga, după care a pătruns pe sensul opus de deplasare unde a intrat în coliziune frontală cu autoturismul care tracta rulota. Din accident a rezultat decesul şoferului din autoturismul care tracta rulota”, a declarat comisarul Sandu Murariu, din cadrul Poliţiei Rutiere Sibiu.
Şoferul autoturismului care se încadrase pentru a vira la stânga să intre în parcarea unei fabrici din zonă spune că cisterna avea viteză. „Veneam la lucru, am semnalizat, am oprit aici, au trecut patru maşini, a trecut a cincea maşină, iar când să vină Passat-ul acela am văzut roţile camionului cum au trecut pe deasupra mea. Era să mă omoare! N-am mai ştiut ce să fac, peste mine a trecut şi a zburat în Passat. Avea viteză, putea să cadă cu remorca în partea cealaltă şi cădea peste mine, mă omora acolo”, a povestit Adrian Banea, şoferul autoturismului lovit în prima dată de cisternă.
De cealaltă parte, şoferul cisternei spune că nu se consideră vinovat, el încercând să îl evite maşina staţionată. „Am încercat să îl evit pe cel din faţa mea. Am intrat direct în şanţ, ca să-l evit şi pe dânsul şi de pe contrasens a venit VW-ul. Nu aveam viteză, 40-50 maxim, dar dacă a fost în 5 metri, unde să opreşti 40 de tone?”, a declarat Gheorghe Zeamă, şoferul autocisternei.
Bărbatul decedat este din Bucureşti şi se întorcea din Olanda, de unde îşi cumpărase o rulotă. Era însoțit însoţit de alți doi prieteni, fiecare conducând maşina proprie. 




comentarii
45 comentarii

Toate acestea se intampla datoarita oboselii la volan .... soferii de tir sunt fortati de catre angajatori sa faca cat mai multi km in timp cat mai mic. Este ceva de nedescris ce se intampla! Multi merg cu 2 3 carduri Tahograf ,le schimba etc...... sistemul este foarte slab la noi ! Pacat de cel ce a murit! Dumnezeu sa l Odihneasca !
jack
20.06.2012 08:11
e vb de o betoniera, fa control cu isctr frate ca vad ca le sti pe toate , o fi circulat ala cu betoniera cu 2,3 carduri toata noaptea sa duca beton
pt jack si vreju lui de cacao
20.06.2012 08:21
Toate acestea se intampla din cauza celor responsabili cu semnalizarea rutiera si controlul circulatiei.Cati oameni trebuie sa mai moara pana se va interzice depasirea pe acest drum.De cand a fost dat in folosinta nu a fost pus radarul niciodata pt. a sanctiona soferii care nu respecta restrictia de 70 km/h!Radarul sta pe bulevrd la ciupeala de 50 Km/h.Halal activitate de prevenire a accidentelor!
cetatean
20.06.2012 08:37
daca nnu esti in masura sa dicuti mai bine taci ! mergi si vezi ce s-a intamplat si vezi si tu ce betoniera e aia de 40tone!
jack
20.06.2012 08:38
In tara asta politia nu-si face treaba si pune radarul tot aiurea, "la ciupeala". In zone cu restrictie se circula mult peste limita admisa. Soferii au detectoare de radar si sunt fericiti ca pot merge mai tare in zonele cu limitare atunci cand nu e radar in zona. Merg atat de tare incat nici un inger nu-i mai poate ajunge. Ei zboara mult mai incet...
Marius
20.06.2012 08:47
Ironia sorţii face ca accidentul să fi avut loc
Gheorghe Popa-Radu
20.06.2012 08:49
Masina lovita mai putin venea dispre Ocna si se oprise sa faca stanga spre parcarea firmei (manevra permisa). Autospeciala cu ciment a intrat pe contrasens ca sa evite impactul. Dinspre oras/Cristian venea o alta masina (cea cu victima) cu o rulota atasata, masina care a fost lovita aproape frontal. Prima masina a ramas aproape pe loc, fiind lovita doar spate-stanga. A doua masina s-a contorsinat. Rulata a fost distrusa in totalitate. Autoutilitara s-a rasturnat in sant pe partea stanga a directiei de mers.
 
20.06.2012 09:14
Nu mai dati vina pe tirist, va scriu de la fata locului.
Un golf venind dinspre Ocna a virat stanga spre parcarea firmei. Nu se stie inca daca si-a pregatit din timp virajul, semnalizand cu 50-100m inainte si tiristul nu i-a observat intentia sau a virat brusc fara semnalizare punandu-l pe tirist in situatia imposibilitatii de a evita impactul. Victima venind de pe contrasens a evitat golfu prin stanga lovind frontal tirul. Asteptam varianta oficiala a politiei.
ovidiu
20.06.2012 09:17
@ 92.86.13.234: se poate sa ai dreptate.
ovidiu
20.06.2012 09:20
Bai "lampa", cum adica: "Victima venind de pe contrasens a evitat golfu prin stanga lovind frontal tirul." Tu la care "fata locului" ai fost? Esti bolnav cu creierii capului? Victima a fost izbita in plin de tirist, care asta, tiristu', a intrat pe contra-sens, evitand golful. Mare detectiv esti! Spui ca: "Nu se stie inca daca si
ptr. ovidiu in 20.06.2012 09:17 ( 92.86.13.234 )
20.06.2012 09:55
de acord cu ce zice Gheorghe Popa-Radu: acolo ar trebui sa existe benzi speciale pentru intrare
m
20.06.2012 10:00
Eu lucrez in zona aia la 50 de metri de accident.Sa nu uitam ca nu este nici primul si nici ultimul ce va fi grav pana nu se va termina autostrada.Problema este dupa cum au spus si cei de mai sus.Politia sa stea cu radarul, ca daca pun restrictii si linii contiue cate vor , nu se vor respecta.Politia nu isi face datoria.Soferii si conducatorii auto, aici intram toti, toti am facut si facem manevre gresite si circulam cu viteza mult mai mare decat restrictiile, dar nu reconoastem toti si am fost mai norocosi.Rezolvarea este radarul.
rak
20.06.2012 10:06
Draga redactor, nu se pune punct dupa semnul exclamarii!
un cititor
20.06.2012 10:14
@ 92.86.13.234: daca nu ai observat ti-am dat dreptate in al doilea coment.
Problema ii daca Golfu a semnalizat din timp intentia de a vira stanga si a decelerat din timp. La 80km/h poti opri o masina de 1200 kg in 20m, un tir betoniera plina ii mai greu sa o opresti. Sa nu mai punem la socoteala ca in momentul respectiv al zilei soarele iti bate in ochi si ca Golfu are niste stopuri misto tunate dar semnalizarea o vezi daca esti la 10 m de el, cam fumurie nu crezi?
O fi tiristul de vina ca nu a pastrat o distanta mai mare dar am vazut multi destepti care semnalizeaza la 5m de intersectie si franeaza de la 80 in 10-20m.
Ii cam cusuta cu ata alba toata faza.

HR fimei a fost atentionat de mult ca intrarea este una periculoasa cu posibile accidente, au specificat a se scoate aceste cuvinte "periculos si accidente". Acum a murit un om, sa vedem ce masuri se vor lua, sunt imperative!
ovidiu
20.06.2012 10:23
S-au facut multe sesizari la primarie in cera ce priveste pericolul la intrarea si iesirea din curtea fabricii....Se circula cu viteza foarte mare pe acest drum, iar band intrerupta permite depasiri chiar in fata Continentalului. Ar trebui sa se ia in considerare faptul ca sunt sute de masini care intra si ies zilnic de la fabrica. Dar, ca la noi, asteptam sa pateasca cineva, ceva, ca sa luam masuri....
123
20.06.2012 11:30
Nu mai dati vina pe nimeni. Se putea intampla oricui. Am patit-o si eu, exact in acelasi loc,dar din fericire, au franat toti la timp si nu au existat victime.
Din pacate, acestea sunt conditiile de circulatie puse la dispozitie de autoritatiile locale, care au ignorat complet problema pana acum.... Vorbim de o fabrica cu peste 2000 de amgajati pt care nu au fost in stare sa faca o banda in plus pt a le asigura accesul in incinta....
123
20.06.2012 11:40
"el
7777
20.06.2012 12:15
Atitudinea autoritatilor e ceva de genul: "Las-o ca merge si-asa!".
Coco
20.06.2012 12:21
"(...) autoritatiile locale, care au ignorat complet problema pana acum...." - de parca acum vor da buzna sa faca ceva. NU! Si o stim cu totii! Si cu benzi de refugiu si/sau decelerare, tot aia e: ganditiva ca trebuie sa plecati de la servici, si nu ma refer la cei care merg in oras sau inspre Ocna, ci la cei care "sunt obligati de soarta" sa faca stanga la iesire... Abia aici ar fi bun ceva de genul "magariilor" ce le-au facut pe drumul Sibiu-Fagaras-Brasov. Trebuie sa le stiti... ma refer la acele refugii cretine facute in dreptul unor anonime intrari/iesiri pe/din drumurile secundare. Acolo s-a putut! Aici, unde e vorba de sute de vieti, nu! GANDITI-VA ca la ora aia (6:35..6:40), in locul celui cu rulota AR FI FOST UN AUTOBUZ PLIN, cu cei de la Sch.I... Cum era?
unu
20.06.2012 13:22
"cimentrucul" - vai, Tribuna, ce multa-i dulce si frumoasa limba ce-o vorbim!
rosu
20.06.2012 13:37
Niciunde in Europa (poate, Albania?) nu se circula asa ca la noi! Nici virajul la dreapta nu se face fara o banda de franare, nu sa franezi si sa opresti avand in spate o coloana de masini; destul unul din coloana sa nu poata frana la timp! Vai de capul celor care se ocupa de proiectarea drumurilor, in frunte cu marinaru betiv care a decretat ca in Romania nu e nevoie de autostazi!
eugen
20.06.2012 14:52
ol cunosteam pe om, vestea ma dat peste cap si pe mine, totul din cauza unui nemernic
luk
20.06.2012 16:09
bai desteptul de ovidiu.daca golful vira la stanga avea toata partea stanga avariata nu numai stanga spate.soferul de pe tir trebuia sa pastreze o distanta care-i permitea sa opreasca pentru orice obstacol ii aparea in fata.cel cu golful chiar daca nu ar fi semnalizat nu are vina ca venit ala ca nebunu.si am fost si eu acolo si am vazut
Adelin
20.06.2012 16:16
Bai Adeline daca ii cum spui tu, soferul Golfului si toti sustinatorii lui, si anume ca Golfu era stationat de 20 sec pana in momentul impactului, la 70km/h al tirului ii cam da tiristului un spatiu de manevra de 400m. Asa ca ma indoiesc ca in 400m respectiv 20 sec sa nu-l fi vazut stationat. Eu merg pe varianta nesemnalizarii din timp a intentiei de a vira stanga si franarea in 10-20m a golfului. Daca ar fi semnalizat de la 150-200m asa cum spune legea pentru drumurile nationale acum n-am mai fi vorbit de accident si om mort. In locul tiristului l-as cam da in judecata pentru stopuri necorespunzatoare, fumurii greu de vazut cu soarele in fata. RAR-ul oare ce spune la faza asta?
Legea ii de partea Golfului dar buna practica in trafic ii cam lipseste baiatului si sper sa ramana pieton o vreme buna, poate mai citeste si invata.
ovidiu
20.06.2012 19:30
Intai de toate dumnezeul sa il odihneasca pe cel decedat, insa tir-isti sunt dea dreptul iresponsabili pe sosele, nu o data am vazut cate un tir-ist care porneste goarna ca el se grabeste cu mastodontul cand in fata e coloana sau mai grav se baga in depasiri riscante, ca sa nu mai zic ca stau in spatele tau la 5-6 metri, de cele mai multe ori nu se intampla nimic, dar mai sunt si momente sumbre ca acestea cand inevitabilul se produce si din cauza lor mor oameni nevinovati...
mishu
20.06.2012 19:44
Un lucru este trist. A murit un om nevinovat. Avertizari au fost, atat din partea angajatilor cat si a managmentului.Din pacate, in Romanica pentru a se pune un semn de circulatie, o restrictie de viteza, o linie continua (chestiuni simple si ieftine) trebuie sa moara un om sau mai multi. Responsabil pentru aceasta tragedie este administratorul drumului care in inconstienta lor precum si in dorinta de a avea o viteza medie de drum expres (70km/h) nu doresc sa modifice cel putin semnalizarea in acea zona, ce sa mai discutam de banda de deccelerare. Sunt sigur ca si dupa acest accident (care este cel mai grav din cele 3 in aceasat zona dupa asfaltarea soselei), nu se va lua nici o masura pentru a preveni reaparitia acestuia. Personal, am fost fortat de 4 ori in 2 ani sa intru in parcarea respectiva, venind dinspre sibiu cu 35-40 km/h deoarece ciobanul din spatele meu isi mana turma la pascut peste masina mea, asta in conditiile semnalizarii regulamentare si a unei reduceri treptate a vitezei, care nu a avut alt efect decat apropierea oierului cu turma de mine.
Rog colegii la prudenta, si sa speram sa nu se mai intample.
Gigi
20.06.2012 20:03
@mishu: tiristii sunt soferi baiete, noi astia ce conducem doar masini mici suntem amatori. Noi gandim la gabarit de max 1500kg, pe cand ei gandesc la 40.000kg.
Cele mai multe accidente in care sunt implicate si tiruri sunt provocate de haiduci in masini mici.
Isi iau masuri de siguranta, dar cand au de-a face cu amatori toate masurile lor se duc dracu.
Taicamio ii sofer de cursa lunga, pe multi boi ca asta de pe golf i-a tras din groapa.
Si eu am intrat in parcare la conti cu tirul la 5m de mine, dar vin reducand viteza imediat dupa SNR si semnalizez din momentul cand sunt langa R&D, asa ii spun din timp ca vreau sa virez dreapta fara sa-l surprind in 10-20m.
ovidiu
20.06.2012 20:06
@ovidiu
Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni. E foarte adevarat ca sunt multi amatori inconstienti, dar una e sa ai 1500 kg si alta sa ai 40.000 de kg sub control, daca stii ca nu te poti oprii in 20-30 de metri tine distanta de 50 sau 100 de metri. Am circulat destul prin tara sa vad tot felul de nebuni la volan de la amatori la profesionisti, iar profesionistii astia de care vorbesti tu au coneptul de "eu sunt mare intra daca vrei". Si in general tot "profesionistii" astia ai tai au provocat o groaza de accidente la capatul centurii pentru ca cel mai probabil dorm la volan.
mishu
20.06.2012 20:25
in primul rand acolo trebuie facuta benzi de intrare iesire..iar in al doilea rand nesimtitii astia de sofer de tir(poate sunt partronii lor de vina) ar trebui restrictionati mai mult si facut ceva in privinta statiilor pentru ca ei pe unde stiu ca nu e politie circula ca nebunii s ivin pana ain fundul tau si iti dau claxoane sau flashuri chiar daca e limita de viteza..nu se gandesc ca soferu din fata poate vrea sa opreasca sau poate pur si simplu asa vrea sa mearga
alx
20.06.2012 20:30
@alx exact despre asta ziceam si eu.
mishu
20.06.2012 20:31
Dumnezeu sa-l odihneasca pe cel decedat! Din pacate , cum multi dintre voi ati mai scris , nu cred ca se va face ceva din punct de vedere al drumului; daca nu au fost bani/interese cand s-a largit , in niciun caz nu vor fi acum! In rest, vreau sa fac cateva precizari domnului Ovidiu, caruia i se pare ca forumul se imparte intre el si "sustinatorii lu' ala cu Golful": //1. Intr-un post ( chiar 2 ) ai spus ca "ca in momentul respectiv al zilei soarele iti bate in ochi" - FALS! Drumul Ocnei e pe axa N-S => soarele rasare dinspre oras, deci lumineaza din stanga la ora 06:30 daca te aflai in TIR. // 2.Ai spus " l
Conti
20.06.2012 20:35
@mishu: nici eu nu intru in polemici dar faza cu distanta ii cu dute-vino. Sa luam exemplul unei rable care se taraie cu maxim 60-70 km pe ora. Eu ca sofer de tir daca drumul imi permite si vreau, merg cu 90km/h. Ca sa-l depasesc trebuie sa ma aproprii de el la 10m, in momentul ala franeaza brusc si ma trezesc ca ma duc peste el, ce zici de asta? Ce zici de faptul ca poate golful mergea cu 40km/h stiind ca vrea sa vireze stanga fara sa semnalizeze si tirul se apropia de el cu 70km/h? Eu ca tirist de unde sa stiu ca el vrea sa vireze sau nu cumva are o defectiune de merge asa incet? Te trezesti doar ca semnalizeaza sau nu, franeaza in 10-20m ca sa vireze stanga.
La mine nu se leaga deloc faza cu stationatul 20sec care inseamna un timp si distanta enorme.
ovidiu
20.06.2012 20:47
Soferii de tir sunt ingerii intunericului pe soselele Romaniei. In dimineata accidentului, 2 tiruri, venind dinspre Sebes au intrat pe strada Alba Iulia (strada Salzburg fiind blocata de accident). Si ce s-au gandit ...sa se ia la intrecere pe portiunea curpinsa intre sensul giratoriu de la strada Europa Unita si Metro... goneau in paralel sigur cu peste 100 la ora...la putin timp alte tiruri scapte din micul giratoriu accelerau ingrozitor...grabindu-se sa probabil sa isi faca norma de morti pe drumurile patriei
D
20.06.2012 20:48
Hahaha, ce ai baut azi dimineata? Tirurile sunt blocate la 90km/h, daca nu sunt blocate merg 100-110km/h. Din giratoriu pana la metro nu prea au cum sa prinda 90, apai 100 sau peste :))).
Daca vezi 2 masini in paralel tu vezi o cursa? :))) Inseamna ca ii plin in Sibiu de piloti si curse pe bulevarde :)))
Soferii de autoturisme sunt ingeri si tiristii draci, buna gandire ;)
@D
20.06.2012 21:07
ba camionul nu-i betoniera, aducea ciment pt statia de betoane. cine stie de cand circula
volvo
20.06.2012 22:13
Eu totusi nu inteleg un lucru: soferul tirului spune ca nu se considera vinovat! Si ca a incercat sa evite coliziunea cu masina care era stationat si astepta sa vireze. De ce nu a tras dreapta, unde era camp????? De ce a intrat pe contrasens, cand putea sa evite impactul cu cele 2 autoturisme? Sa fie oare instinctul uman de autoaparare?
Abc
21.06.2012 10:00
@Abc: "De ce a intrat pe contrasens, cand putea sa evite impactul cu cele 2 autoturisme?" - Bineinteles! Instinctiv, cauti sa pui intre tine si pericolul iment cat mai mult spatiu si/sau obiecte care te-ar putea apara! Asta e motivul pentru care locul din dreapta soferului se cheama "locul mortului", ptr. ca instinctiv, ptr. a interpune cat mai multe intre el si pericolul iminent din fata, trage stanga! In cazul asta, alta e intrebarea: se spune ca Golf-ul oprise sa faca stanga si astepta momentul prielnic cand traficul din fata i-ar fi permis. In acest caz, de la el (de la Golf) inspre inainte, banda era libera (nimeni nu l-ar fi putut depasi prin dreapta)! Din poze se poate vedea ceva bizar: victima cu rulota, desi toata banda din stanga lui era libera, NU A EVITAT ciocnirea cu monstrul de 40t care venea in diagonala spre el! Si inca ceva! Victima nu am vazut-o decat acoperita cu un cearceaf, dar (la fata locului) pot sa va spun ca cel putin "bucata" lui de habitaclu (ma refer la VW cu rulota) nu parea zdrobita. Si atunci?! Netragand stanga (cand vezi dihania repezindu-te spre tine), ma intreb: el mai traia in exact momentul impactului?! Banda stanga era libera! Ce s-a intamplat?!
adX
21.06.2012 10:41
Daca te uiti atent se vede ca VW passat ii lovit in partea dreapta, si tirul tot in partea dreapta. Atat tirul cat si VW passat au incercat amandoi sa evite impactul. Daca tirul lovea goful in spate sau tragea dreapta alta era concluzia.
Atat golful cat si tirul au partea lor de vina. Unul nu a pastrat distanta si altul nu stie ca trebe sa-ti semnalizezi intentiile din timp.
Solutia este ca din giratoriu pana la drumul hotilor sa fie trasata linia continua. Oricine vrea sa vireze stanga, sa faca sensul giratoriu.
@Adx
21.06.2012 11:59
Parerea mea este ca daca Passatul incerca sa evite printr-o manevra brusca la stanga, izbitura n-ar fi primit-o in partea dreapta-fata ci in zona aripa-stalp avand in vedere ca dihania venea IN DIAGONALA. Plus de-asta (ca vad ca lucri in Conti) la o manevra brusca la stanga, din dinamica, rulota i-ar fi sarit dihaniei exact in parbriz. Ori, capul de tractare avea parbrizul intact, rulota zdrobindu-se doar de partea din spate a Passat-ului si sarind peste el, ramanand musuroi in mijlocul drumului. La cat avea Passat-ul (poate undeva in jur de 70..80 ca sa nu zic mai mult...) daca evita stanga, spre banda goala, n-ar fi ajuns in centrul drumului, intors cu 90 de grade, ci sigur ar fi fost mai aproape de santul de vis-a-vis de cel in care a esuat capul de tractare. In fine, eu asa vad dinamica miscarii. Imi mentin parerea ca Passatul n-a schitat nicio clipa intentia de a evita coliziunea incercand sa treaca pe banda stanga (contrasens) libera la acel moment.
adX
21.06.2012 12:11
nenorocitul l-as omori cu mana mea. se vede clar e o crima. putea sa sara in sant, putea sa evite sa intre pe contrasens, dar ce a zis, stai de ce sa ma rastorn eu sa mor, intru pe contrasens. de stiu ca as face 20 de ani de puscarie, dar eu unul l-as omori pe sofer. fara discutii. un nenorocit de sofer. un criminal. cu mana mea i-as scoate inima si apoi m-as preda
Un nebun satul de criminalii de pe sosele
21.06.2012 13:20
@86.122.249.75: esti un mare prost.
ovidiu
21.06.2012 13:39
sa moara mama ta si apoi sa vorbim cine e prost. esti ruda cu soferul? ratatule mor oameni nevinovati pe sosele!!! nu putea sa sara in sant? a vrut criminalul sa nu isi rupa coastele, a preferat sa omoare oameni nevinovati. ce nu e clar? dobitocule!
@ovidiu
21.06.2012 14:03
@86.122.249.75: dupa cum am zis, esti un mare mare prost.
Politia a luat in calcul doar faptul ca a lovit din spate, asa spune legea, de vina ii cel ce loveste din spate. De multe ori cel din spate ii impins sa greseasca de dobitocul din fata, ca si in cazul de fata.
Un nesimtit mincinos in declaratii sustinut de "martori" care sunt colegi cu el. Un dobitoc care nu stie ca se semnalizeaza de la 150-200m cu mult inainte de a frana sa se incadreze in viraj sau stationare.
O fi legea de partea lui dar buna practica in trafic ii lipseste.
Am vorbit cu soferul tirului si colegii lui pentru ca stiam ca ceva nu-i in regula dupa ce am citit declaratiile celor doi si comentariile asa zisor martori.
ovidiu
21.06.2012 15:09
bai boule de OVIDIU SA ITI MOARA FAMILIA CU CREIERII SPOITI NENOROCITULE. SOFERUL E VINOVAT!!!!!! DE ce nu a intrat in sant si a ales sa il omoare pe omul ala nevinovat. fmm de jeg ovidiule
Marius
21.06.2012 23:17
dzeu sa ilodihneasca pe saracul om care a murit si a mai lasat in urma lui o familie plina de suferinta si de intrebari fara raspuns,din pacate la noi in tara sunt prea putini cei care vor face puscarie ptr ceea ce au facut,am trecut si eu prin asa ceva,un nenorocit mi-a omorit sotul,fetita si pe prietenul ei,dar spre norocul meu am avut un avocat care a luptat si in cele din urma si-a primit pedeapsa cu puscarie,daca cei din familia celui decedat au nevoie de acest avocat ma pot contacta la nr.0769203094 si dzeu sa il odihneasca in pace!
florina
27.07.2012 15:15
Din aceeasi categorie
sevis

marquardt

Imbunatatirea accesului..SMIS 125263

Asigurarea SMIS 125264

Transylvanian Grand Prix

Vacanta Eurotrip
espressor
paltinul
info
turboclima
Licitatie publica

accentmedia