Tălmaciu: birourile Primăriei relocate temporar. 6,5 milioane lei pentru modernizarea sediului instituţiei

Acasa >

Articol

Demararea lucrărilor de reabilitare și modernizare a sediului Primăriei orașului Tălmaciu a impus anumite modificări organizatorice în ceea ce privește activitatea compartimentelor și serviciilor ce funcționează în cadrul aparatului executivului administrativ local.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

Astfel, după ce săptămâna trecută a anunțat mutarea temporară a serviciului Impozite și Taxe Locale, conducerea administrației publice locale vine cu noi informări referitoare la relocarea altor compartimente și servicii, măsuri luate pentru a asigura continuitatea activității instituției, astfel încât această tranziție către un sediu reabilitat și modernizat să fie cât mai lipsită de probleme și disfuncționalități.

Prin informarea dată publicității luni, conducerea Primăriei orașului Tălmaciu anunță că, începând cu săptămâna în curs, își schimbă temporar locul de desfășurare al activității casieria SC Apă – Canal Tălmaciu SRL (societatea Consiliului Local Tălmaciu), care va funcționa în același spațiu cu serviciul Impozite și Taxe Locale (fostul sediu al Centrului de Informare Turistică Tălmaciu – parcul central, lângă Piața Agroalimentară). De asemenea, serviciile registratură, secretariat, urbanism, audit, registru agricol, contabilitate, evidența populației, stare civilă, primar, viceprimar, sunt mutate temporar în clădirea administrativă Românofir, etajul 1 (Piața Textiliștilor, nr. 17), la parterul aceleiași clădiri funcționând și Regia Publică Locală Ocol Silvic Tălmaciu RA. O altă relocare temporară este cea a Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Tălmaciu, care funcționează pe platforma ambulanței Tălmaciu, lângă Direcția de Asistență Socială Tălmaciu. Tot de luni, serviciul Apă – Canal Tălmaciu – partea administrativă funcționează împreună cu Direcția de Asistență Socială Tălmaciu, la adresa din strada Nicolae Bălcescu, nr. 24.

Reabilitarea Primăriei costă peste 6,5 milioane lei

Reprezentanții Primăriei orașului Tălmaciu ne informează că reabilitarea sediului instituției se realizează printr-un proiect ce a obținut finanțare nerambursabilă guvernamentală, prin Planul Național de Redresare și Reziliență, în valoare de 6.546.915 lei.

Persoanele ce doresc informații și relații suplimentare, se pot adresa responsabililor Primăriei orașului Tălmaciu apelând numărul de telefon 0269555401, sau prin email, la adresa primaria@talmaciu.ro. Informații sunt disponibile și pe pagina de internet a instituției (www.talmaciu.ro), unde se pot găsi formulare utile și se pot solicita documente online.

D.F.

19 februarie 2024 la 12:59

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
Autor Paul NEAGU
acum 10 minute
Euro sparge pragul psihologic de 5 lei: Leul atinge cel mai slab nivel din istorie. Incertitudinea politică amplifică presiunile asupra economiei
Moneda unică europeană a depășit oficial pragul de 5 lei, marcând un nou record istoric. Banca Națională a...
Actualitate
1 min de citit
Autor Dan FRÂNCU
acum 35 minute
Timp ceva mai lung petrecut pe drumul spre mare
Turiștii care intenționează să plece în vacanță pe litoralul românesc al Mării Negre trebuie să se știe că...
Actualitate
1 min de citit
Autor Dan FRÂNCU
acum 1 oră
Popicarii din Tălmaciu s-au calificat în finala Campionatului Național
De foarte mult timp, popicele reprezintă, pentru Tălmaciu și tălmăceni, unul dintre cele mai iubite sporturi. Foarte mulți...
Actualitate
2 min de citit
Autor Nedeia Dicu
acum 2 ore
Un suc, o cafea sau o bere, la Complexul Lacul Binder? Mai durează puțin
Ziua de 1 Mai a deschis și Complexul pentru agrement și sport Lacul Binder, peste 300 de clienți...
Actualitate
2 min de citit