Tribuna
Trucuri prin care supermarketurile ne fac să cumpărăm mai mult
Trucuri prin care supermarketurile ne fac să cumpărăm mai mult

Business Insider publică o listă cu trucurile folosite de supermarket-uri pentru ca clienţii să cumpere mai mult. Sursa face un inventar detaliilor de poziţionare la raft sau de decoraţiuni din magazine care îi determină pe oameni să lase mai mulţi bani la casă. Iată cum ajungem să cumpărăm mai mult, chiar fără a avea nevoie:
1. Cărucioarele de cumpărături permit oamenilor să facă mai multe cumpărături.
2. Produsele proaspete de panificaţie sunt poziţionate la intrare, pentru a face poftă clienţilor.
3. Florile stau şi ele la intrare, pentru că activează glandele salivare şi îi fac pe oameni să cumpere mai mult, din impuls.
4. Produsele de bază sunt ''ascunse'' în spate, pentru ca oamenii să facă turul întregului supermarket.
5. Rafturile sunt apropiate pentru a forţa oamenii să treacă prin tot ''labirintul'' de produse.
6. Oamenii tind să cumpere mai degrabă produsele aflate pe rafturile din dreapta.
7. Produsele pe care supermarketul vrea să le vândă cel mai mult sunt poziţionate la nivelul ochilor.
8. Produsele pentru copii sunt poziţionate la nivelul ochilor acestora.
9. Supermarketurile vor ca produsele să poată fi foarte uşor de atins. Cu cât un produs e mai uşor de atins, cu atât e mai probabil să fie cumpărat.
10. Culorile roşu, portocaliu şi galben atrag oamenii în magazin, culorile albastru şi verde îi îndeamnă să stea mai mult înăuntru.
11. Muzica lentă îi face pe oameni să cumpere mai mult, muzica clasică îi face să cumpere produse mai scumpe.
12. În locuri aglomerate, oamenii petrec mai puţin timp şi cumpără mai puţine.
13. Pe lângă reduceri, magazinele au şi oferte limitate, care grăbesc cumpărarea.
14. Cel mai profitabil loc din supermarket este coada de la casă. Acolo, oamenii cumpără tot felul de dulciuri, cât aşteaptă.




comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
Targul de Cariere

Comunicat de presa

EVENIMENT TV
VISA MEDICA
visa medica
Cartuse toner, unitati cilindru
adi eco
Licitatie publica

ACCENT MEDIA