Tribuna
Vaccin refuzat 70%

Mai mult de două treimi dintre eleve - 70% - au refuzat primirea vaccinului împotriva HPV, informează Agerpres.
Potrivit raportării autorităţilor judeţene de sănătate publică, în săptămâna 24-28 noiembrie, s-au repartizat doze de vaccin împotriva HPV, la aproximativ jumătate din totalul şcolilor, pentru un efectiv de 53.323 eleve de clasa a IV-a.
Numărul refuzurilor scrise a fost de 37.714, ceea ce reprezintă 70% din cele 53.323 de eleve.
Începând cu 2 decembrie, au fost repartizate doze de vaccin şi la restul şcolilor, prima etapă a campaniei de vaccinare continuând până pe 19 decembrie, când va începe vacanţa de iarnă.
Ministerul Sănătăţii Publice reaminteşte că vaccinarea anti-HPV nu este obligatorie. 
Cantităţile de vaccin neutilizate se vor depozita la furnizor şi se vor introduce în circuitul medical în toamna lui 2009, odată cu reluarea calendarului de vaccinare, vaccinul fiind valabil până în anul 2010.
La sfârşitul lunii noiembrie a demarat în şcoli campania naţională de vaccinare a fetiţelor de clasa a IV-a împotriva Virusului Papiloma Uman (HPV), considerat responsabil pentru cazurile de cancer de col uterin.



comentarii
1 comentarii

Hi,
there. Numele meu este Kevin Michels-Kim. Sunt director de marketing la
compania de farmaceutice Merck & Co. Printre atributiile mele se
afla si identificarea de canale de promovare a produselor noastre.

Unul dintre cele mai cunoscute produse ale noastre este Gardasil - vaccinul impotriva cancerului de col uterin.

Acum
doi ani, cand vanzarile companiei noastre au inregistrat o scadere,
Consiliul de Administratie m-a insarcinat sa identific cai mai
eficiente de promovare a produselor noastre.

M-am oprit asupra
lui Gardasil. Aici in SUA este dificil sa lansezi campanii de
vaccinare, intrucat lumea este susceptibila. Asa ca am urmarit
promovarea produsului peste granita.

Unde? Evident, in acele tari in care incidenta acestui
tip de cancer este mai mare. Statisticile ne arata aceste tari. In Europa, este Romania, de pilda.

Dar
cum sa initiezi o campanie oficiala de vaccinare intr-o tara in care nu
ai nici o intrare? Well, de fapt nu e foarte greu sa faci asta.

Gasesti
o personalitate cunoscuta pe plan mondial. O angajezi, in baza unui
contract, sa-ti promoveze produsul pe langa oficialitatile din diferite
tari, oficialitati care o cunosc, apreciaza, si cu care ea s-a intalnit
deja.

Pentru Gardasil, am ales-o pe Madeleine Albright.
Inainte de a se retrage, s-a ocupat de politica externa a SUA, deci
este o personalitate de incredere pt guvernele multor state.

In
baza contractului, am convenit un onorariu pentru serviciile de
promovare a produselor noastre. Pe langa onorariu, dna Albright urmeaza
sa primeasca si un bonus in functie de cantitatile de vaccin comandate
de guvernele acelor state.

Dupa semnarea contractului, dna
Albright si-a inceput vizitele prin lume. Bucurandu-se de increderea
deja castigata pe langa acele oficialitati, nu i-a fost foarte greu,
vehiculand niste cifre statisitce, sa convinga autoritatile de sanatate
din Romania sa cumpere vaccinul nostru. Desigur, dna Albright a avut
cale libera sa-i motiveze in ce fel doreste pe acei oficiali, dar fara
implicarea oficiala a companiei noastre.

Asa
a ajuns Gardasil in Romania. Dna Albright a convins oficialii de la Min
Sanatatii din aceasta tara ca vaccinarea cu produsul nostru este
solutia potrivita pentru incidenta ridicata a cancerului de col uterin
in aceasta tara.

Guvernul Romaniei a conceput o campanie nationala de vaccinare a fetitelor de 11 ani si a comandat un prim lot de vaccinuri.

Am
fost informati ca mai multe asociatii civice din aceasta tara au lansat
o campanie impotriva Gardasil, insa consideram firesc acest lucru, care
de altfel se petrece in toate tarile. In cele din urma, Guvernul este
cel care are castig de cauza in aceasta dezbatere mai mult sau mai
putin publica, deci ideea finala e ca Merck isi vinde in cele din urma
produsul. Regards,
Kevin
ATENTIE, PARINTI !
04.12.2008 08:39
Din aceeasi categorie
Luna arborilor

Vacanta Eurotrip
espressor
paltinul
info
Apa Canal
Licitatie publica

accentmedia