Mărțișoarele și ursuleții de pluș pun stăpânire pe Sibiu. Unde au fost alocate spațiile de comercializare

Acasa >

Articol

Se apropie Sf. Valentin, 1 și 8 Martie și Primăria Sibiu pune la dispoziția comercianților spații pe domeniul public pentru comercializarea produselor specifice acestor sărbători.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

„Locațiile aprobate pentru comercializarea produselor sunt: pe str. Nicolae Bălcescu: 40 locații pentru Sf. Valentin și 90 de locuri pentru 1 și 8 martie; în Piața Unirii în fața magazinului Dumbrava: 10 locații doar pentru sărbătorile din luna martie; 40 locații pentru cele 3 sărbători în următoarele zone și cartiere – Calea Gușteriței, Broscărie, Vasile Aaron, B-dul Mihai Viteazu, Cedonia, Cireșica, Valea Aurie, Ștrand, Turnișor, Terezian, Piața 1 Decembrie 1918. Se va acorda un singur aviz pentru fiecare societate comercială, întreprindere familială, individuală sau persoană fizică autorizată, iar atribuirea locațiilor în teren se va face în ordinea programărilor și implicit a înregistrării cererilor depuse la ghișeu.

Conform procedurii, cei interesați trebuie să facă mai întâi o programare online pe site-ul spadpp.sibiu.ro, la secțiunea – Programări ghișeu online (disponibil pe site în zilele indicate în care se pot efectua programări), urmând ca mai apoi să depună cererile și să achite taxa de ocupare a domeniului public, la sediul serviciului amintit din Piața Mică nr.22”, au transmis reprezentanții Primăriei municipiului Sibiu.

Care sunt procedurile ce trebuie urmate

Pentru a obține un spațiu necesar comercializării produselor specifice sărbătorilor care urmează, comercianții trebuie să știe când și cum se fac  programările.

„Pentru Valentine’s Day: programările online se pot efectua vineri, 7 februarie, în intervalul orar 9.00 – 24.00. Depunerea cererilor și achitarea taxei de ocupare a domeniului public este programată pentru 10-11 februarie, conform datei și orei rezultate prin programarea online. Perioada avizată pentru comercializarea produselor pe domeniul public: 12 – 14 februarie.

Pentru 1 și 8 martie, programări online se efectuează în perioada 13 februarie, ora 09:00 – 16 februarie, ora 24:00.Depunerea cererii și achitarea taxei: 17 – 20 februarie, în data și la ora la care s-a făcut programarea. Comercializarea produselor pe domeniul public va fi avizată pentru perioada 24 februarie – 8 martie.

Mai multe detalii despre procedură, lista detaliată a locațiilor și documentele necesare se găsesc aici: https://spadpp.sibiu.ro/site/detail/1001”, potrivit reprezentanților Primăriei municipiului Sibiu.

Sursa foto: Arhiva Tribuna

(I.D.)

 

05 februarie 2025 la 08:40

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
Autor b.o.n.
acum 8 ore
Medieșenii sunt invitați, duminică, la ”Crosul Primăverii”
Primăria Municipiului Mediaș și CS Atletic Star Mediaș îi invită pe toți cei care susțin mișcarea în aer...
Actualitate
1 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 15 ore
Fum negru la Vatican: Cardinalii nu au ajuns încă la un acord privind alegerea noului papă
Mii de oameni s-au adunat joi în Piața Sfântul Petru de la Vatican, în a doua zi a...
Actualitate
1 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 16 ore
Adrian Bibu, prezent la celebrarea a 77 de ani de la înființarea Statului Israel: „Un moment deosebit și profund emoționant”
Adrian Bibu, administratorul public al județului Sibiu, a reprezentat Consiliul Județean Sibiu la ceremonia aniversară dedicată celor 77...
Actualitate
2 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 16 ore
Elevii sibieni descoperă lumea cunoașterii la Biblioteca ASTRA
Biblioteca Județeană ASTRA Sibiu găzduiește în această perioadă câteva activități speciale dedicate elevilor sibieni în cadrul programelor „Școala...
Actualitate
1 min de citit