Tribuna
Locuitorii din cartierul Reşiţa în dispută cu OPC Sibiu

Locuitorii din cartierul Reşiţa acuză Oficiul Protecţia Consumatorilor Sibiu că nu îşi face datoria. Oamenii spun că în luna martie au depus la OPC Sibiu o reclamaţie pentru care nu au primit niciun răspuns. Oamenii au declarat pentru Realitatea TV Sibiu că au apelat la OPC Sibiu, deoarece taxele de întreţinere care au venit pe parcursul iernii au fost ridicate. Reclamaţia de la OPC Sibiu a fost depusă în numele a 200 de locuitori din cartierul Reşiţa. La rândul său, Ioan Axente, directorul OPC Sibiu, îşi recunoaşte parţial vina. "Prima reclamaţie a fost depusă în martie. Imediat am dat curs reclamaţiei şi am mers la societatea Urbana pentru a verifica modul în care sunt calculate taxele de întreţinere. Deşi nu au fost încălcări grave, am decis să amendăm societatea Urbana. Oamenii nu au fost însă nemulţumiţi şi au depus o nouă reclamaţie, de data aceasta una punctuală. Şi acestă reclamaţie a ajuns la mine. Am luat legătura din nou cu reprezentanţii oamenilor şi i-am rugat să vină cu mine la Urbana pentru a se lămuri. Reprezentanţii oamenilor au refuzat să vină să discutăm în prezenţa celor de la Urbana. Practic, le-am răspuns verbal la reclamaţia primită. La puţin timp după acestă discuţie, la OPC Sibiu au intervenit schimbările în conducerea instituţiei. Practic, nu am mai avut timp să răspund în scris reclamaţiei formulate. Între timp, pe adresa OPC Sibiu a mai venit o reclamaţie tot de la oameni din cartierul Reşiţa. La acestă sesizare a răspuns o colegă. Eu am crezut că este vorba despre cea de-a doua reclamaţie. Acum, oamenii se plâng că nu le-am răspuns de patru luni. Noi dorim să rezolvăm acestă problemă a taxelor la întreţinere, însă reprezentanţii oamenilor din cartierul Reşiţa refuză în continuare să avem o întâlnire în trei, adică OPC Sibiu, reprezentanţii oamenilor din cartierul Reşiţa şi conducerea societăţii Urbana. Dincolo de aceste sesizări, referitor la taxele de întreţinere pot să afirm că nu este vorba de nicio fraudă din partea societăţii Urbana, ci mai degrabă o problemă de comunicare", ne-a declarat Ioan Axente, şeful OPC Sibiu.



comentarii
3 comentarii

Abureli marca Ioan Axente.Pe fond sunt trei probleme mari:
1).OPC Sibiu nu a respectat legea si nu a raspuns unei petitii in termenul prevazut(30 zile).Unde scrie in lege ca poate sa "raspunda verbal"?.Raspunsurile in scris sunt necesare pentru a proba intr-o eventuala actiune in instanta reaua credinta a reclamatului.Stie dl.Axente lucrul acesta sau dumnealui a fost pus sa medieze conflicte.
2).De ce nu a specificat pentru ce anume"incalcari minore" Urbana a fost sanctionata ?
3).De cand s-a transformat OPC-ul in mediator de aplanare a conflictelor ?
Ce reiese din articol si ce concluzii se trag din raspunsul D-lui Axente: OPC nu si-a facut treaba si a inchis ochii la abuzurile Urbana ptr.ca este societatea Primariei si se pare ca-i mai presus de lege ca si OPC de altfel.
Concluzie finala : ca la noi la nimenea,orice institutie este stat in stat si se conduce dupa regulile bunului plac si in detrimentul contribuabililor.
Solutia: chemarea in instanta a OPC si Urbana sa raspunda pentru mizeriile pe care le fac.
d-usa-atlanta
22.07.2009 10:08
De ce asteptati dreptate de la OPC,si astia ca toti cei numiti politic ,sunt niste prosti(vezi comisar Bara,un analfabet s-un hot ordinar) de profesie ing.agronom,asta nu stie sa scrie dar sa dea dreptate celor inselati? De la cine asteptati dreptate,de la corbi,stiti proverbul..."Corb la corb nu-si scoate ochii".
Sebi
22.07.2009 11:47
Nu ati primit gratuit apartamentele? Acum urmeaza plata.
A.N.L.
22.07.2009 15:33
Din aceeasi categorie
SEVIS

E-pneu

PARCUL MEMORIAL  MULTICULTURA

Vacanta Eurotrip
info
A.D.I. Eco Sibiu
EVENIMENT TV
Muzeul Astra
codul postal
VISA MEDICA
Licitatie publica

accentmedia