Tribuna
Ei sunt mirii care au vândut reclamă pe cravată
Ei sunt mirii care au vândut reclamă pe cravată

Au avut o idee trăznită şi le-a ieşit! Tinerii care au anunţat că vând spaţiu publicitar chiar pe cravata de mire, la propria lor nuntă, şi-au dezvăluit identitatea. Cu aproape o lună înaintea nunţii tinerilor sibieni, jumătate din Cravata Comercială este deja ocupată cu reclame. Diana Haşegan şi Tudor Popa şi-au dezvăluit identitatea. Sunt ambii persoane cu studii superioare. Tudor este absolvent al Colegiului de Arhitectură din cadrul Universităţii Ion Mincu Bucureşti şi al Facultăţii de Istorie şi Patrimoniu, Universitatea Lucian Blaga Sibiu, secţia Conservare-Restaurare.
În momentul de faţă lucrează ca arhitect. O pasiune de-a lui este şi aceea de a realiza materiale publicitare pentru diverse firme. I-ar plăcea să fie organizator de evenimente şi să se ajungă ca şi în România să fie plătite la adevărata valoare ideile. Diana are 24 de ani şi este studentă la facultatea de Design Vestimentar din cadrul Universităţii Lucian Blaga din Sibiu. Realizează accesorii, în special cercei. A mai lucrat ca designer şi ca pictoriţă. I-ar plăcea să-şi deschidă propriul magazin de îmbrăcăminte şi accesorii handmade, unde tineri designeri să-şi realizeze creaţiile.
Site-ul www.cravatamea.com a fost lansat la începutul lunii aprilie, atunci când făcea publică pentru prima dată disponibilitatea a doi tineri din Sibiu de a vinde spaţiu publicitar pe cravata de mire care va fi purtată la nunta din 23 august. Spaţiul publicitar se vinde pe centimetru pătrat, după principiul "primul venit, primul servit", cravata fiind împărţită în trei zone, de 10, 15 şi 20 euro/cmp. Nodul cravatei se licitează pe site-ul www.cravatamea.com, cel ce oferă suma cea mai mare până în 12 august, ora 12:00 urmând a primi tot nodul de cravată pentru a-şi face reclamă pe el. Tinerii îşi propun să cumpere o maşină cu banii obţinuţi în urma acestei idei originale. Nu îi interesează marca, dar este important să fie una de familie şi nu prea poluantă.
(L. B.)



comentarii
3 comentarii

pentru ca nu stiau daca ideea lor va prinde. Si atunci se faceau de cacao..
numai acum si-au dezvaluit identitatea
15.07.2009 07:22
bravo lor!!!
le doresc tot binele din lume si bani mai multi decit pentru o masina.
zaharia m
15.07.2009 09:29
In sfarsit ceva nou legat de un eveniment care parea sa nu mai iasa din tipare: NUNTA. O idee super trasnita si inedita! Bravo lor! Sunt de admirat!!!
Doamna M
16.07.2009 10:14
Din aceeasi categorie
Cartuse toner, unitati cilindru

Medialcare24

A.D.I. Eco Sibiu
VISA MEDICA
Licitatie publica

EVENIMENT TV

ACCENT MEDIA