Tribuna
Cum își pune Orange abonații pe drumuri, în vreme de pandemie
Cum își pune Orange abonații pe drumuri, în vreme de pandemie

Într-o perioadă în care majoritatea instituțiilor și companiilor caută soluții de simplificare a rezolvării problemelor clienților prin mijloace online, ce reduc contactul fizic, firma de telefonie mobilă Orange alege să complice lucrurile, punându-și abonații pe drumuri. Dacă în trecut o simplă schimbare de cartelă SIM se putea face telefonic, de către titularul unui abonament, acum, în plină criză sanitară, clientul este nevoit să se deplaseze la un magazin Orange, pentru a-și rezolva problema. O cititoare ne-a relatat următoarea situație: „Sunt abonată de mai mulți ani la compania de telefonie mobilă Orange. Recent mi-am achiziționat un telefon prin intermediul site-ului acestei companii, dar fiind vorba despre un model mai nou, trebuia să schimb vechea cartelă, un microSIM cu una nouă, nanoSIM. E vorba despre o operațiune simplă pe care în trecut o puteam face la telefon, comunicând seria noii cartele operatorului companiei apelat prin intermediul serviciului Relații Clienți. Cu toate că achiziționat online telefonul, prin contul online, primind și o cartelă nanoSIM, doi operatori de la serviciul Relații Clienți mi-au spus că trebuie să merg la magazin pentru a activa noua cartelă. Le-am dat toate datele de identificare, dar au motivat că, din motive de siguranță, trebuie să merg personal la magazin. Mi se pare inadmisibil ca într-o astfel de perioadă abonații să fie puși pe drumuri, pentru a-și rezolva o problemă banală, care altădată se rezolva la telefon, în zece minute. Am mers la magazin și am întrebat ce face într-o astfel de situație o persoană vârstnică sau cineva care nu se poate deplasa. Răspunsul lucrătoarei din magazin a fost năucitor: se putea face operațiunea doar în baza unei procuri notariale. Curios este că dacă vrei să îți prelungești abonamentul sau să cumperi un telefon poți face aceste lucruri online sau telefonic, iar contractul îl primești prin e-mail sau prin poștă. În aceste cazuri, convenabile pentru companie, se pare siguranța invocată de cei doi operatori nu mai e atât de importantă”. Într-adevăr cele relatate demonstrează o politică contrară celei adoptate de foarte multe instituții și companii care au înțeles să reducă, pe cât posibil, deplasarea fizică a clienților și aglomerarea spațiilor închise. Aceasta e politica Orange, e dreptul companiei să își stabilească regulile de funcționare, doar că atitudinea e una ce contrastează cu actualele tendințe de găsire a unor soluții simplificate. 

D.B.





comentarii
5 comentarii

Hoti la drumu' mare !!!!! Orange si Vodafone doua companii de rahat. Chiar nu stiu de ce sta lumea la ei.....
24.07.2020 22:10
Soluția este una: tăiați cartela veche cu un cutter și o pila. Cu răbdare și tutun intr-o ora doua e gata. Testata treaba.
Gigi
24.07.2020 22:49
Nici la primaria Selimbar nu se poate face nici o tranzactie on-line!
Trecator
25.07.2020 09:55
Toate datele de identificare le poate avea oricine are o copie dupa buletinul dumneavoastra. Ati dat alte date de identificare, nu adresa sau data nasterii? Un hot poate merge sa ia o cartela noua si sa o puna pe abonamentul dumneavoastra, avand acces la o copie dupa buletin. Dupa operatia asta dumneavoastra nu va mai vin mesajele de la internet banking, sau unde mai aveti 2 factor auth. S-ar putea sa pierdeti bani daca vedeti ca va lipsesc dupa cateva zile. Se practica in SUA furtul de cartele si s-au pierdut milioane. Faceti cum credeti. Datele din buletin de le-ati dat ca identificare le au pana si la xerox unde ati copiat buletinul.
Pac
25.07.2020 19:22
Gresesti. Datele, conturile si parolele nu sunt pe cartela sim. Ea asigura doar semnalul. Restul fiind pe memoria telefonului. Presupunand ca cineva iti trece nr pe o alta cartel, nu copiaza nimic din datele personale.
Pentru Pac
26.07.2020 15:39
Din aceeasi categorie
Cartuse toner, unitati cilindru

Transportul Public Sibiu

Comunicat de presa

Comunicat de presa

A.D.I. Eco Sibiu
VISA MEDICA
Tursib S.A
Sibiu Blues Nights 1st Edition
Licitatie publica

EVENIMENT TV

ACCENT MEDIA