Continental
Tribuna
Atlassib a cumpărat primele 10 autocare Euro 6 din România
Sorana MAIER
13760 vizualizari
Atlassib a cumpărat primele 10  autocare  Euro 6 din România
Cel mai mare transportator de persoane din România, compania Atlassib, a lansat ieri pe piaţă 10 autocare noi Mercedes Benz Tourismo, fiind primele autocare Euro 6 din ţară. Transportatorul a ajuns să aibă acum 60 de autocare noi din totalul flotei, care numără 205 autocare proprii care circulă pe 35 de rute din 13 ţări ale Uniunii Europene. Internet wireless la bordul autocarului, minibar, însoţitor de bord şi facilităţi comparabile cu cele de la clasa business de zbor vor fi oferite printr-un nou serviciu denumit Atlassib Premium.

Compania Atlassib a lansat ieri pe piaţă 10 autocare noi Mercedes Benz, primele din ţară dotate cu Euro 6, concomitent cu lansarea unui nou serviciu, denumit Atlassib Premium, şi care oferă servicii destinate clasei business. Investiţia pentru aceste 10 autocare ajunge la 2,5 milioane euro, astfel de achiziţii fiind deja o tradiţie pentru Atlassib în ultimii ani.

Evenimentul a avut loc în prezenţa lui Boris Billich, CEO Mercedes Benz România, care i-a oferit în mod simbolic o cheie a autocarelor lui Oprea Carabulea. Oprea Carabulea şi Ilie Carabulea jr., fiii omului de afaceri Ilie Carabulea, patronul Holdingului Atlassib, şi Corneliu Tănase au reprezentat acţionarii Atlassib la evenimentul organizat ieri, alături de Bogdan Aldea, directorul de vânzări Evo Bus Romania, Deniz Kuluhan, director vânzări şi marketing în aceeaşi companie şi Lucian Baloi, dealer manager Mercedes Benz Leasing.

"Deschidem drumul autocarelor Euro 6 în România şi împreună cu prietenii de la Evo Bus şi Mercedes Benz lansăm aceste 10 autocare Mercedes Benz Tourismo, primele unităţi de construcţie Euro 6 care au fost achiziţionate şi care vor arăta în Europa că şi societăţile de transport din România sunt capabile să ofere servicii de calitate, sunt capabile să se adapteze normelor europene şi sunt capabile să ofere servicii nu doar de calitate, de siguranţă, dar şi cu un impact puternic pozitiv asupra protecţiei mediului", a declarat Daniel Micu, directorul general Atlassib. Bogdan Aldea, director de vânzări Evo Bus România, a vorbit despre faptul că aceste achiziţii au devenit deja o obişnuinţă pentru Atlassib. "În fiecare an pe vremea aceasta ne întâlnim cu prietenii noştri de la Atlassib, de cinci ani încoace. Este deja o tradiţie să ne întâlnim pentru a sărbători genul acesta de livrare. Ne bucurăm că primele maşini Euro 6 vor fi livrate către Atlassib, care pentru noi este un vector de imagine, practic Atlassib-ul ne reprezintă în România", a spus Aldea. Servicii business Atlassib a lansat ieri pe piaţă un nou serviciu, denumit Atlassib Premium şi care va oferi noi standarde de calitate pe piaţă. "Serviciul porneşte de la ceea ce oferă companiile aeriene la clasa business", a explicat directorul Daniel Micu. Internet wireless în autocar, servicii suplimentare la bord, un minibar, un însoţitor de bord care să ofere informaţii suplimentare, să acorde asistenţă pe toată perioada călătoriei sunt o parte din ceea ce va oferi acest serviciu. Momentan, preţurile vor rămâne neschimbate, însă vor creşte după implementarea proiectului.

"Sperăm ca într-o perioadă de timp foarte scurtă, românii să aprecieze calitatea şi să fie dispuşi să plătească pentru această calitate", a mai spus Micu. Prima rută pe care va fi implementat acest serviciu business va fi cea spre nordul Italiei.

 

Flotă de excepţie

 

Aceste 10 autocare noi Mercedes Benz fac ca în acest moment, Atlassib să aibă în total 60 de autocare noi. Cu o flotă de 205 autocare, din care 178 sunt autocare din parcul propriu, 95% dintre ele fiind Mercedes Benz, Atlassib are 35 de rute în 13 ţări ale Uniunii Europene şi deţine aproximativ 50 la sută din cota de piaţă din întreaga ţară. Pentru că este vorba despre Mercedes autocarele au în dotare tot ceea ce este posibil în acest moment - instalaţii audio-video de o calitate superioară, toalete sau instalaţii de aer condiţionat, iar interioarele spaţioase şi frumoase completează performanţele tehnice ale acestor autocare. Creştere şi pe criză Compania Atlassib a reuşit să înregistreze în ultimii ani o creştere a numărului de pasageri, în ciuda crizei financiare. În 2013 s-a înregistrat o creştere uşoară faţă de anul anterior, iar anul acesta, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, creşterea este de aproximativ 4-5 la sută. Cel mai mare număr de pasageri şi zonele în care se înregistrează creşteri sunt rutele spre ţări ca Germania, Italia, Spania, unde sunt foarte mulţi români, fie stabiliţi acolo fie care călătoresc pentru serviciu.

Cu o experienţă de peste 20 de ani, pe piaţa românească şi internaţională, Atlassib a investit constant în sporirea confortului şi siguranţei pasagerilor săi, iar acum vine pe piaţă cu produse care impun un nou standard de calitate.






comentarii
20 comentarii

Soferii Atlassib conduc ca nebunii - Sa te fereasca D-zeu sa nu dea unul in tine!
SS
22.03.2014 04:35
bai frustrat de serviciu e normal sa-siimprospateze parcu auto ,la foartele multe trase prin toata europa si tara ,spre deosebire de ai tai adica ,dacos 2 trasee lungi si late vilcea -sibiu -cluj si vilcea -bucuresti ,cu o mentiune acum pe traseul cluj sibiu a intervenit concurenta adica fany alta firma de succes cu 2 trasee ,fa o vizita la autogara de la stadion si vezi cind vine autocarele de vilcea spre sibiu sunt ful la intoarcere numai soferi si cite un calator ratacitor +ce mai ia de aia cu iama nene
dacos
22.03.2014 09:39
LA MAI MARE..
@ATLASSIB
22.03.2014 10:31
Asta e stire sau reclama?
qwerty
22.03.2014 12:06
Cu autocarele de rute internationale nu prea aveau probleme. Ei au si vor avea probleme in aplicarea limbii romane, a bunului simt, poate vor renunta si la cersitul catorva euro in apropierea punctelor de trecere a frontierei si nu in ultimul rand a monopolului pe care il are holdingul Atlassib asupra transportului intern si international castigat bineinteles NU prin profesionalism si preturi concurentiale...de servicii nici nu ma gandesc sa vorbesc!
dcm
22.03.2014 13:06
Sunt client doar de 3 ani și sunt foarte mulțumit de calitatea servirii. De aceea vă urez:
Să fie
calator
22.03.2014 19:06
Bravo felicitari conducerii, sper sa le vad si pe la Roma, Bravo Holding Atlassib
Securistu
22.03.2014 19:13
Am calatorit cu aceasta Firma si am ramas pe drumuri ,,,,,,pe sleau sunt niste epave aceste Busuri iar soferii ,,,,,,no coment ,,,,de o prostie rar intalnita.
Mayer
22.03.2014 19:28
... pai da n-e batem cu caramida in piept ca " suntem un brand " (zicea cineva odata la o convocare) , dar stau si ma intreb conditiile de lucru ale soferilor si ale celorlalti angajati (nu ma refer la cei din aparatul de conducere) care sunt , s-a mai schimbat ceva , autocarelor astora cine o sa le cumpere cauciucuri cand se vor uza astea noi , tot soferii , s-a mai imbunatatit ceva in privinta serviciilor pe timpul calatoriilor , s-a mai schimbat ceva in privinta retribuirii angajatilor , sau tot asa es opreste din salarii pentru diverse chestii si motive banale dealtfel dar unde nu se poate reprosa fiindca mai asteapta o gramada la poarta pentru angajare , etc. , etc. . Da dar am achizitionat primii din tara 10 din cele mai performante autocare , pentru care ce s-a primit in schimbul acestei tranzactii ???
ziaristu
22.03.2014 19:37
dupa un 0,5 ani nu vor mai arata ca Mercedes Benz
Gica
22.03.2014 21:46
Tot respectul pentru aceasta firma care in ciuda tuturor rautatilor, invidiilor si a celor care au facut mereu imposibilul sa apara intr-o imagine proasta a reusit tot timpul sa fie numarul 1. Putine firme au reusit sa isi faca un nume in Europa. Atlassib este una dintre acestea. Mereu numarul 1. Bravo !!
Anamaria
22.03.2014 22:06
aia cu datu de 5 euro de caciula data la vama de fapt o singura vama de la vest ,ungaria nu te oblga nimeni s-ai dai si autocarele la plecare arata foarte bine si curate dar pasageri care isi lasa resturile de mincare si sticle goale face discomfortu in rest pe foarte multi concetateni nea scos din foame si nu putini 90 la suta din neamuri se afla in lumea libera ,datorita la atlasib ,bai nu zic ca nu are bube in cap dar da de papa la vreo 6000 de famili in tara ,daca il tineti la pripon cine va mai plareste salarile cred ca nu guvernu ponta
sofer
23.03.2014 03:28
prefer avionul e mai ieftin mai rapid si fara manele
mika
23.03.2014 10:35
Sunt curios cu ce trebuie sa gireze soferii pentru a conduce aceste autocare???????
Android
23.03.2014 23:24
Ce se vor mai bucura compatrioții nostri din sud si est c
Om sărac
23.03.2014 23:42
Bițule, iară mi-ai scos
Bițule, ești mare cenzor
24.03.2014 09:00
sa dea salariile la oameni la zi si apoi sa cumpere autocare ,in plus sa stie toata lumea ca autocarele atlassibului le intretin soferii cu opriri din garantie si diurna.
sofer
24.03.2014 09:02
Bravo, conducerii Atlassibului pentru ceea ce reprezinta aceasta firma in Romania si in Europa. Sa lesine concurenta de invidie.
vasile
10.04.2014 13:59
Ar fi de dorit ca remorca cu colete sa nu mai calatoreasca impreuna cu autobuzul de calatori pentru a scurta durata calatoriei.Autobuzul far
Nan marius
09.11.2014 23:17
Atlassib premium !!! Cum se poate calatorii cu aceste autobuze premium si unde? Cat costa o calatorie cu acest tip de autobuz,nici pe situl oficial nu apare nimic,in afara de cateva poze... M-am saturat de autobuzele normale !!! De ce nu sunt toate autobuzele de premium ? Cele normale sunt inconfortabile pentru calatorii lungi,de 2-3 zile !!!
Neseriozitate ca la toate firmele romanesti in domeniu,si nu numai !!!!!!!
Soferii conduc ca niste maniaci in romania,sa te fereasca d-zeu !!!Nu poti folosi toaleta desi exista...si alte chestii...
Gelu
26.08.2015 12:17
Din aceeasi categorie
Muzeul Brukenthal

Publica anunturi

Vacanta Eurotrip
info
Apa Canal
Licitatie publica

accentmedia