Tribuna
PNL
Acuzații la adresa Policlinicii Spitalului: după 10 ore de sunat pentru o programare, o sibiancă a fost jignită de personalul instituției
Acuzații la adresa Policlinicii Spitalului: după 10 ore de sunat pentru o programare, o sibiancă a fost jignită de personalul instituției
© Arhiva

O sibiancă a trecut prin clipe greu de imaginat în încercarea de a-și face o programare la control de specialitate la Policlinica Spitalului Clinic Județean de Urgență. Ea ne-a scris pe adresa redacției, menționând că a încercat să sune pe numerele puse la dispoziție de reprezentanții unității medicale prin intermediul presei, tocmai pentru a „elimina disconfortul creat de aglomerație”.

 

Redăm scrisoarea sibiencei:

 

„Tocmai am citit în ziarul TRIBUNA următorul enunț:  Pentru a elimina disconfortul creat de aglo­meraţie la Policlinica Spitalului Clinic Jude­ţean de Urgenţă Sibiu, conducerea unităţii medicale informează cetăţenii că programările pentru Ambulatoriul de Specialitate Nr. 1 (policlinica) se pot face la numerele de telefon 0269.253.581 sau 0269.431.140, de luni până vineri între orele 7-17.
Pentru evitarea aglomeraţiei, pentru efi­cientizarea programărilor şi pentru confortul pacientului, conducerea Spitalului Clinic Ju­deţean de Urgenţă roagă cetăţenii să apeleze la unul dintre numerele de telefon menţionate”. 

De necrezut! Astăzi, 17 septembrie 2020, mulțumită să mă ghidez după enunțul atât de binevoitor formulat în TRIBUNA, cum îl vedeți mai sus, (să înțeleg că are 43.686 vizualizări și 6 comentarii la fel de nedumerite ca al meu), am încercat să-mi fac programarea unui consult medical la Policlinica din Sibiu. Am sunat alternativ la cele două numere de telefon de pe la ora 7.30 până la ora 17.30, când, cu totul contrariată, m-am prezentat în holul Policlinicii, purtând masca protectoare, desigur. Acolo nu mai era niciun pacient în afara mea, o șansă rară, mi-am spus. A apărut o duduie în halat alb și bine mascată, o asistentă mi-am spus eu, la care i-am împărtășit necazul meu. Așteptam să înțeleagă enervarea celor 10 ceasuri de când sunam la numerele indicate în presă. I-am arătat cele două numere apărute  în ziarul Tribuna și am rugat-o să verifice dacă sunt corecte. Surpriză! Cu o totală indiferență, tânăra mi-a dat cu totul alte două numere, adică 0269-504120 și 0269-504121 și fără delicatețe s-a răstit la mine cerându-mi să ies din clădire și să formez numerele bune în stradă. 

Sigur că după 10 ore de încercări nu mai aveam încredere în nimic. Am rugat-o să mă îngăduie să dau telefonul în prezența ei. Devenise obraznică vorbindu-mi cu "Tu" în ciuda diferenței vizibile de vârstă. I-am răspuns pe exact același ton, pentru că duduia nu avea niciun alt pacient, ca să-și justifice graba nepoliticoasă cu care mă expedia, atitudine devenită impertinentă. Unde rămăsese ideea de "confort al pacientului" cu care eu mă adresasem, plină de încredere că mă aflu într-o instituție de prestigiu a orașului nostru? 

Direcțiunea Spitalului Județean Sibiu ar face bine să repartizeze asemenea persoane needucate  la spălătorii și ateliere, nu în punctele contactului direct cu publicul, unde este nevoie de înțelegerea suferinței, de compasiune, de delicatețea dialogului cu pacienții. Adevăratele cadre medicale sunt pregătite, chiar înainte de a dovedi cunoștințe profesionale, să se poarte corect cu oamenii aflați în suferință. În ce țară civilizată o asemenea atitudine ar rămâne nepedepsită?”.





comentarii
4 comentarii

Hmmmm- O astfel de -nursa- aici in America era data afara urgent-- Personalul din primarii, judecatorii spitale magazine trebuie -MUSAI- MANDATORY- sa se poarte cu publicul cuviincios cu respect -- ca omul sa revina cu drag fara a fi stresat -- Nu ma mira purtarea celor de la primarii,spitale etc-- fiindca ei considera omul de rand un obiect fara valoare -- Parca era o zicala si in timpul comunistilor -- --CLIENTUL NOSTRU -- stapanul nostru Era doar o zicala fiindca realitatea a fost si e si azi cu totul alta -- Tipic roamnesc-- civilizatie pe axa x-lor --la valori negative aproape de -minus Infinit --
eu
19.09.2020 23:26
Bun! Si redactia ce face? Unde e raspunsul conducerii Policlinicii sau Spitalului? Care este numele nesimtitei platita din banii nostri ca sa-si faca cotect datoria? Se rezuma doar la a ne expune situatia!
Nicu
21.09.2020 08:51
Si eu m-am confruntat cu o situatie similara,am facut reclamatie pe mail la Spitalul judetean,bineinteles nu am primit niciun raspuns.Foarte obraznic a vorbit si doamna de la telefon ,vizibil deranjata ca solicitam o programare.
SANDA
21.09.2020 08:56
Cinste eroilor noștri. A se vedea sacoșele cu care se iese din Ambulatoriu și cozile din fata semiinutile pentru ca trierea se face complet aleatoriu, la ieșirea unei persoane intra alta indiferent dacă merge la cabinetul de unde a ieșit precedenta
21.09.2020 20:15
Din aceeasi categorie
Food will win de war

Publica anunturi

Palatul Brukenthal Avrig

management dirigentie inofrmare

Vacanta Eurotrip
info
Licitatie publica

accentmedia