Romtelecom redefineşte, începând cu aceastã sãptãmânã, portofoliul Dolce, oferind clienþilor sãi posibilitatea de a alege dintre 3 pachete principale, cu preþuri începând de la 2,9 euro pe luna (fãrã TVA). Reprezentanţii Romtelecom spun că noii abonaþi Dolce pot opta pentru unul dintre cele 3 pachete principale ce pun la dispoziþie programe variate pentru toate segmentele de clienþi: Dolce Naþional, Dolce Variat ºi Dolce Star. Dolce Star are şi o versiune pentru care nu este necesarã o perioadã contractualã, Dolce Flexi, acordând clienţilor flexibilitate maximã in utilizarea serviciilor.
Cu un abonament lunar de 2,9 euro, fără TVA, Dolce Naţional oferă ştiri naţionale şi divertisment de calitate clienţilor cu venituri mici şi nevoi reduse în ceea ce priveşte vizionarea programelor TV, fiind de asemenea pachetul optim pentru cei care doresc sa continue să se bucure de calitatea digitalã a sunetului ºi imaginii, dar şi sã facă economii.
Dolce Variat este pachetul destinat întregii familii, răspunzând fiecărei preferinţe în ceea ce priveşte programele de ştiri, sport, documentare, desene animate şi muzică. Pachetul este disponibil pentru un abonament lunar de 3,9 euro, fără TVA.
Cel de al treilea abonament, Dolce Star, a fost special conceput pentru cinefili, cuprinzând cel mai mare număr de programe de filme de pe piaţă, inclusiv canalele CineStar, ActionStar şi ComedyStar. Pachetul permite vizionarea a peste 1500 de filme pe lună pentru un abonament lunar de 4,9 euro, fără TVA.
În plus, pentru cei interesaţi este acum disponibil Dolce Flexi, singurul pachet principal de pe piaþã disponibil fãrã perioadã contractualã. Dolce Flexi este ideal pentru casele de vacanþã, cu aceeaºi grilã de programe ca ºi Dolce Star, dar oferit fãrã impunerea unei perioade contractuale.
Lansarea noilor pachete principale şi redefinirea portofoliului Dolce se bazează pe noile preferinţe de consum înregistrate la nivelul pieţei, abonaţii serviciilor TV dorind să aibă posibilitatea de a alege, în funcţie de nevoile lor, lista de programe pe care le vizionează şi pentru care plătesc.
Obiective: 100 de canale retransmise, inclusiv programe HD
“Redefinirea pachetelor principale este o consecinţă firească a maturizării Dolce şi a creşterii bazei de clienţi la peste trei sferturi de milion la jumătatea anului 2009. Încercăm astfel să răspundem mai bine preferinţelor clienţilor noştri. În plus, Romtelecom va continua să investească în dezvoltarea platformei DTH Dolce. Obiectivul nostru este să retransmitem pânã la 100 de canale, inclusiv programe HD, sã oferim toate tipurile de opþiuni de divertisment TV ºi o experienþã unicã pentru utilizatori,” a declarat Joerg Zeddies, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenþial, Romtelecom.
Pentru clienţii interesaţi să se aboneze la serviciile Dolce fără a avea şi un alt serviciu Romtelecom, sunt disponibile 3 pachete principale similare, cu numele Dolce Naţional Uni, Dolce Variat Uni, Dolce Star Uni. De asemenea, este disponibilă şi versiunea pachetului principal ce nu necesită o perioadă contractuală, Dolce Flexi Uni.
"În interval de o lună, clienţii Dolce existenţi vor avea posibilitatea de a migra către unul dintre noile pachete create, în funcţie de preferinţele fiecăruia. În perioada următoare clienţii vor fi informaþi personal asupra paºilor care trebuie realizaţi pentru a alege unul dintre noile pachete principale", adaugă reprezentanţii companiei.