Tribuna
Scandia Food şi Banca Transilvania, parteneriat pentru dezvoltare
Scandia Food şi Banca Transilvania, parteneriat pentru dezvoltare

Banca Transilvania a de­venit principalul partener financiar al Scandia Food, liderul pe piaţa  conservelor pe bază de carne din Româ­nia, cu o cotă de piaţă în volum de peste 45%. Scan­dia Food a obţinut de la Banca Transilvania un îm­prumut de 22 de milioane de euro, acordul pentru credit venind la doar 45 de zile de la începutul demersului.
Potrivit unui comunicat de pres[ al Scandia Food,  a­ceas­tă soluţie a fost abordat[ pentru a achita creditele existente şi pentru a putea folosi noile oportunităţi de business. Împrumutul, din care 60% este contractat în lei, va fi folosit atât pentru opti­mizarea capacităţilor tehno­logice, cât şi pentru asigura­rea capitalului  pentru noi oportunităţi de investiţie în 2014. „Intrăm într-o nouă eta­pă de dezvoltare a Scandia Food şi ne bucurăm  să avem alături de noi Banca Transil­vania, o companie româ­neas­că puternică, la fel cum este şi Scandia. Sunt sigur că vom reuşi să îndeplinim împreună obiectivele sta­bilite”, a spus Andrei Ursu­lescu, director general Scan­dia Food, în legătură cu ale­gerea făcută de companie pentru această refinanţare.
„Suntem onoraţi să avem printre clienţii noştri lideri de piaţă şi branduri româneşti, aşa cum este Scandia Food. Rapiditatea a fost unul dintre elementele care au dus la succesul acestui parteneriat. Acesta este unul dintre avan­tajele companiilor româ­neşti, în care decizia se ia repede, centralizat acasă”, a declarat Ömer Tetik, direc­torul general al Băncii Tran­sil­vania.
Scandia Food este lider pe piaţa conservelor pe bază de carne din România, având o cotă de piaţă în volum de peste 45% (sursă: ACNiel­sen, august - sep­tembrie 2013). Compania este pre­zentă în mai multe categorii de business, precum conserve, mezeluri şi restaurante şi a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de peste 198 de milioane lei, având 550 de angajaţi.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari băn­ci din România, în funcţie de active. Misiunea sa este de a sprijini mediul de afaceri. Activitatea BT este organizată pe patru linii principale de business: persoane fizice, IMM, companii mari, respec­tiv Divizia pentru Medici. Banca Transilvania are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din 550 de sedii şi 1,65 milioane de clienţi activi. BT este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucureşti, în 1997. Strategia sa este susţinută de acţionari puter­nici, printre care Banca Euro­peană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), care deţine 15% din capitalul social al băncii.



comentarii
1 comentarii

măi ficiori ăsta din poză cine este că ați dat două nume dar nu ați putut scrie cine este acest ficior fain din poză
jienean
03.12.2013 19:02
Din aceeasi categorie
Cartuse toner, unitati cilindru

Tursib S.A

Comunicat de presa

Transportul Public Sibiu

A.D.I. Eco Sibiu
VISA MEDICA
Sibiu Blues Nights 1st Edition
Licitatie publica

EVENIMENT TV

ACCENT MEDIA