Tribuna
Tălmaciu
Autoritatea publică locală face apel către cetăţeni pentru sporirea activităţii online
Autoritatea publică locală face apel către cetăţeni pentru sporirea activităţii online

Pentru a face faţă, cât mai bine posibil, situaţiei de criză provocată în acelaşi timp cu declararea pandemia de Covid – 19, autorităţile locale din Tălmaciu au adoptat, zilnic, o serie de măsuri specifice. Astfel, după mai multe hotărâri şi reguli stabilite ce au vizat, în mod deosebit, închiderea unor clădiri publice şi limitarea interacţiunii umane, în cursul dimineţii de marţi, Comitetul Local pentru Situaţii de Urgenţă Tălmaciu (CLSU Tălmaciu) a făcut public un apel către cetăţeni, prin care le aduce la cunoştiinţă că, până la încheierea perioadei în care este instituită starea de urgenţă, plata impozitelor şi taxelor locale se poate face online, prin intermediul platformei www.ghiseul.ro sau prin transfer bancar. Cetăţenii ce au nevoie de ajutor şi informaţii suplimentare, pot telefona la Primăria oraşului Tălmaciu (0269555401, interior 120 sau 220), între orele 8 – 16. O altă măsură pusă în aplicare de autorităţile locale din Tălmaciu este aceea de a prelua solicitările, sesizările sau petiţiile persoanelor fizice sau juridice exclusiv online, pe adresa de email primaria@talmaciu.ro. În comunicatul dat publicităţii de CLSU Tălmaciu se mai menţionează că termenul de plată (cu bonificaţia de 10 %) a impozitelor pe clădiri, teren, mijloace auto, a fost prelungit până la data de 30 iunie 2020. De asemenea, se aduce la cunoştinţa celor interesaţi că, pentru o perioadă de 30 zile, a fost suspendată activitatea de eliberare a adeverinţelor pentru APIA. Această perioadă de suspendare poate fi prelungită, iar reluarea activităţii urmează a fi anunţată prin canalele publice şi oficiale de comunicare.

D.F.





comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
Muzeul Brukenthal

Infinity Ink. Photography

Vacanta Eurotrip
info
Publica anunturi
Licitatie publica

accentmedia