SCJUS: „sincere scuze pacienților care au stat la coadă în fața Ambulatoriului de Specialitate”. Programările online evitate de mulţi pacienți, îndeosebi vârstnici sau cei din mediul rural

Acasa >

Articol

Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu adresează sincere scuze pacienților care au stat la coadă în fața Ambulatoriului de Specialitate de pe strada Hermann Oberth. Pentru a evita astfel de situații, spitalul recomandă pacienților care doresc să se programeze, să se folosească și de variantele alternative disponibile în acest sens, respectiv pe site-ul scjus.ro, la secțiunea Informații pacienți – Programări online (https://scjus.ro/programari-online/) sau la numerele de telefon 0269/504120 și 0269/504121. Reiterăm faptul că aceste variante sunt accesibile oricând, transmite Dr. Daniel, Chelcea, managerul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

„Situația cu care ne confruntăm, a numărului tot mai mare de persoane care doresc să se programeze în același timp sau care sunt nevoite să se prezinte de mai multe ori la Ambulatoriul de Specialitate pentru a se programa, survine, din păcate, și din faptul că fondurile primite de la Casa Națională de Asigurări de Sănătate sunt insuficiente pentru a satisface toate cererile în momentul în care acestea apar. Totodată, din discuțiile pe care personalul Ambulatoriului le are în mod constant cu cei care ne trec pragul, îndeosebi în aceste perioade aglomerate, s-a constatat faptul că sistemul de programări online, deși disponibil, nu este preferat de un număr mare de pacienți, îndeosebi de persoanele în vârstă sau de pacienți proveniți din mediul rural, care nu au acces la servicii de internet sau nu se descurcă cu acest sistem. De asemenea, întâmpinăm și situația în care pacienții se prezintă la Ambulatoriul de Specialitate după ce fac programarea online sau la telefon, pentru a se asigura astfel că programarea a fost făcută, toate aceste aspecte cumulate rezultând în cozile precum cea semnalată zilele trecute.

Încă odată, ne cerem scuze pentru situația deranjantă în care zeci de pacienți s-au aflat în această perioadă și încurajăm doritorii să se folosească de metodele alternative de realizare a programărilor. Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu caută în mod constant soluții de îmbunătățire a serviciilor oferite și a comunicării cu pacienții”, a precizat Cristina Bălău, purtător de cuvânt al Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu.

 

 

 

 

26 martie 2024 la 13:55

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
Autor Ovidiu BOICA
acum 7 ore
(ACTUALIZARE) Victorie scurtă cu Poli Iași, gol marcat de Ianis Stoica. Urmează marea finală cu CFR Cluj pentru Cupa României!
FC Hermannstadt câștigă ultimul meci disputat pe teren propriu în actualul sezon, 1-0 cu Poli Iași, golul fiind...
Actualitate
5 min de citit
Autor Ovidiu BOICA
acum 8 ore
Neluțu Luca răsuflă ușurat: ”Am avut emoții! Toate meciurile le-am jucat sub o anumită presiune”
Antrenorul ”călăreților roșii”, Neluțu Luca, a reușit să salveze echipa de la barajul pentru menținerea în eșalonul secund...
Actualitate
4 min de citit
Autor Ovidiu BOICA
acum 11 ore
”Călăreții roșii” rămân în Liga 2 după victoria cu Afumațiul. Hat-trick Matko Babic!
Echipa din Șelimbăr a câștigat, astăzi, cu 3-0, la Cisnădie, meciul cu CS Afumați, contând pentru ultima etapă...
Actualitate
2 min de citit
Autor Mihai POP
acum 1 zi
Marea bicicleală: se deschide sezonul de pedalat, cu gogoși și vărzar
Duminică, 11 mai ac, sibienii sunt invitați la o tură cu bicicleta pentru a marca deschiderea sezonului din...
Actualitate
2 min de citit