Electrica Furnizare: optimizări ale sistemelor informatice în luna ianuarie 2024

Electrica Furnizare transmite că realizează, în perioada 1 – 31 ianuarie 2024, o serie de optimizări complexe ale sistemelor informatice cu scopul îmbunătățirii serviciilor de care beneficiază clienții companiei, motiv pentru care vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către aceștia.
Furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale nu va fi afectată, iar modalitățile de contact disponibile în această perioadă vor fi prin: 
Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informații privind relația cu furnizorul;
Punctele de relații cu clienții (clienții au opțiunea să își programeze vizita prin intermediul platformei https://www.electricafurnizare.ro/e-programare/);
Adresa de e-mail menționată în cadrul facturii de energie. 

Imagine intercalată
Imagine intercalată

În acest context, procesarea și soluționarea cererilor din partea clienților se vor desfășura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice. 

În ceea ce privește modalitățile de plată, clienții vor avea la dispoziție plata via Internet banking, debit direct, aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, sau Pago, 
automatele de plată StartPay, stațiile OMV/Petrom, serviciul Westaco Express. centrele de plăți un-doi Mobile Distribution, punctele de plată PayPoint, ghișeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.

În perioada optimizărilor de sistem, următoarele aplicații și funcționalități nu vor putea fi utilizate de către clienții companiei: MyElectrica – aplicație și portal; TelVerde (comunicare index autocitit); Formularul unic de contact online; E-chat; Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS); Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).

Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la clienți la o altă dată decât cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii. 

 

22 decembrie 2023 la 12:55

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
acum 17 minute
Exit poll, ora 21: Nicușor Dan este noul președinte al României. Urmează numărătoarea
Potrivit sondajelor date publicității la ora 21, Nicușor Dan a câștigat alegerile prezidențiale cu un procent de 54%....
Actualitate
1 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 3 ore
Ruxandra Cibu Deaconu a votat pentru: „Candidatul care are calitățile unui președinte european”
Senatoarea USR de Sibiu a fost printre politicienii care au votat pe la mijlocul zilei, mai exact la...
Actualitate
1 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 6 ore
Iohannis după ieșirea de la urne: „În România, în ultimii 10 ani, lucrurile au mers bine”
Fostul președinte Klaus Iohannis a votat în turul 2 al alegerilor preșidențiale. Însoțit de soția sa Carmen Iohannis...
Actualitate
2 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 7 ore
Minoră de 14 ani a dispărut de acasă. Poliția o caută
Poliţiştii sibieni caută o minoră în vârstă de 14 ani, care a plecat de acasă și nu s-a...
Actualitate
1 min de citit