Două cărți ale profesionalizării educației

Acasa >

Articol

Au apărut sub egida unui proiect care onorează Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, DIGI_EDU21, volumele fiind finanțate prin CNFIS-FDI-2021-0027: Competențe Academice prin învățământul digital blended-learnig (editor  Mihăescu Diana)(Ed. Universității „Lucian Blaga” din Sibiu, 2021, 183 pg.) și International Online Teaching Experiences. Good Practices Webinar (editor Daniela Roxana Andron)(Lucian Blaga University Publishing House, 2021, 62 pg.). Sunt două volume care au fost dintâi „predate”, propuse analizei de curs, celor care au avut intuiția de asculta specialiștii Proiectului  în cadrul cursurilor. Primul volum ne propune: Instrumente digitale pentru eficientizarea predării (Popa Maria Cristina, pp. 4-23); Instrumentar digital pentru managementul activității și carierei academice (Bogoslov Ioana Andreea, pp. 24-51); Pedagogie digitală (Nicu Adriana, Kifor Ștefania, pp. 52-112); Predarea creativă și pentru creativă (Andron Daniela Roxana, pp. 113- 146); Etică și deontologie în contextul predării digitale (Gruber Gabriela, pp. 147- 162) și Aspecte ale învățării prin cooperare în învățământul superior (Bologa Lia, pp. 163-183).  Un colectiv valoros, care reprezintă Departamentul de Pregătire al Personalului Didactic al ULBS, care a reușit să coaguleze energii umane și informații fundamentale necesare în sistemul „hibrid” în care școala- inclusiv universitară- își asumă devenirea în vremurile, deloc ușoare, ale pandemiei. Cel de-al doilea volum ne oferă, în limba engleză, o serie de conținuturi necesare înțelegerii experienței predării în sistem universitar: Teaching, researching, and community building across virtual platforms: narratives from the field (Snezana Obradovic-Ratkovic, Kari-Lynn Winters, Catherine Hands, Vera Woloshyn, Jaqueline Beres, Brock University, Canada, pp. 5-23), Digital Scholarship and Faculty developement: for professional developement in the University context (Loredana Perla, Alessia Scarnici, University of bari, Italy, pp. 24- 37), Creating engaging discussion online (Estela Ene, Diego Padilla, Indiana University-Purdue University, Indianopolis, USA, pp. 38- 46), Thinking interface: an aestetic-artistic perspective towards online teaching (Teresa Leonhard, Lucian Blaga University of Sibiu, Romania, pp. 47- 53) și Democratic teaching and collaborative teaching. Advantages and limitations of the online aplication gather.town (Robert Pfutzner, Lucian Blaga University of Sibiu, Romania, pp. 54-62).

Imagine intercalată
Imagine intercalată

Un dublu semnal de competență relevantă în lumea academică. Un dublu semnal de efort și continuitate în exigența pregătirii pentru împlinirea în catedră, în învățământ.Custom Image

Autor
23 ianuarie 2022 la 10:49

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
acum 13 minute
Stop vot! George Simion, Crin Antonescu și Nicușor Dan se luptă pentru cele două locuri din finala prezidențială!
Primele rezultate exit poll oferite de cele mai mari firme de sondaje din România îl dau drept câștigător...
Actualitate
1 min de citit
Autor Ovidiu BOICA
acum 2 ore
Sibiul, în jumătatea inferioară a clasamentului procentajului votanților, la ora 18!
Sibiul este pe locul 22 în clasamentul pe județe al procentajelor celor care au votat până la ora...
Actualitate
1 min de citit
Autor Maria-Antonia OANA
acum 3 ore
Accident grav lângă Poplaca. Un tânăr a fost rănit
Polițiștii rutieri au intervenit duminică, la un accident rutier produs în afara localității Poplaca, pe DJ 106 R. „În...
Actualitate
1 min de citit
Autor Dumitru CHISELIȚĂ
acum 3 ore
Panaramă cu Marian “Ceauşescu” sub ochii cuminţi ai celor de la secţia unde a votat Iohannis
Dacă s-ar da un premiu Nobel pentru pace celor din secţiile de votare, de la preşedinte la forţe...
Actualitate
4 min de citit