Cum menține Consiliul Județean relația cu cetățenii pe durata lucrărilor de consolidare a sediului de pe Magheru: comunitatea sibiană nu este afectată

Acasa >

Articol

Începând cu data de 13 martie 2024, conducerea Consiliului Județean și o parte din angajați, respectiv Direcția Economică, Serviciul Administrație Publică Locală și Coordonare Spitale, Serviciul Juridic și Contencios Administrativ, Serviciul Relații Publice, CIC și Informatică, Serviciul Administrativ, P.S.I., vor lucra într-un sediu situat pe str. General Dragalina, nr. 1, iar o altă parte, respectiv Direcția Arhitect-Șef, Serviciul Resurse Umane și Compartimentul Audit Intern va funcționa la Biblioteca Județeană Astra Sibiu, în corpul B.

Imagine intercalată
Imagine intercalată

Consiliul Județean Sibiu informează cetățenii că în perioada desfășurării lucrărilor de reabilitare și consolidare seismică a sediului de pe str. Gen. Ghe. Magheru, nr. 14, relația cu cetățenii se va desfășura fără modificări și aceasta întrucât Centrul de Informații pentru Cetățeni (CIC) va funcționa la aceeași adresă. Astfel, cetățenii vor putea depune în continuare documente la CIC, amenajat la parterul clădirii din curtea Consiliului Județean Sibiu, după programul cunoscut: 7.30 – 16 (de luni până joi) și 7.30 – 13.30 (vineri).

Pentru informații privind AUTORIZAȚIILE DE CONSTRUIRE, cetățenii au la dispoziție nr. de telefon: 0786033753, iar informații de URBANISM pot fi obținute la nr. de telefon: 0767059820.

De asemenea, funcționarii din Direcția Arhitect-Șef vor oferi zilnic lămuriri și consultanță, în foaierul Bibliotecii Astra, în programul de lucru: luni-joi, între 7.30-16, vineri între 7.30-13.30. Semnalăm faptul că cetățenii au la dispoziție un portal unde pot depune online documentele de urbanism: https://eportal.cjsibiu.ro/ și îi încurajăm să o facă.

În ceea ce privește AUDIENȚELE acordate de conducerea instituției, acestea se vor desfășura tot pe str. Gen. Magheru, în Sala de conferințe, în baza înscrierii prealabile online și după programul aprobat, care poate fi consultat pe site: https://www.cjsibiu.ro/cerere-inscriere-audienta/, respectiv:

  • În fiecare miercuri, între orele 10-12 doamna președintă Daniela Cîmpean

  • În fiecare joi, între orele 10-12, dl. vicepreședinte Marcel Luca

  • Ultima zi de vineri din lună, între orele 16-18, dl. vicepreședinte Vlad Vasiu, care susține audiențele la sediul PNL Sibiu, str. Gladiolelor, nr.15, bl.2

Ședințele ordinare ale Consiliului Județean Sibiu se vor desfășura la sediul de pe str. Gen. Magheru, în Sala de Conferințe.

Piața volantă, organizată în fiecare vineri, se suspendă, urmând a fi reluată după finalizarea lucrărilor.

Ioana Căpățînă – Purtător de cuvânt

12 martie 2024 la 14:44

Leave a Reply

Stiri similare:

Vezi mai multe >
Autor Dragos BAKO
acum 3 ore
„Operațiunea flotant” sau cum să faci baie gratis la Ocna Sibiului
Practica solicitării vizei de flotant pentru a-ți putea înscrie copilul la o altă școală decât cea de care...
Actualitate
4 min de citit
acum 9 ore
Până la alegeri va fi urât. Şi de alegeri la fel. Nu doar meteorologic vorbind
Scriam fix cu o săptămână în urmă că "După alegeri va fi urât. Chiar şi meteorologic vorbind". Aşa...
Eveniment
3 min de citit
Autor Ovidiu BOICA
acum 11 ore
Miriuță, după înfrângerea de pe ”Municipal”: ”Puteam scoate mai mult dacă eram mai atenți”. Acuză că l-au înjurat spectatorii…
Antrenorul echipei ieșene, Vasile Miriuță, a recunoscut, la final, în conferința de presă, că echipa sa ar fi...
Actualitate
2 min de citit
Autor Ovidiu BOICA
acum 11 ore
Stoichiță a venit să-l vadă pe Ianis Stoica. ”Poate îi vine mintea la cap!” Internaționalul de tineret a avut ceva probleme medicale
Antrenorul echipei sibiene, Marius Măldărășanu, a declarat, în conferința de presă de după finalul meciului cu CSM Poli...
Actualitate
2 min de citit