Timp de două luni, între 1 iulie și 31 august, judecătorii Tribunalului Sibiu vor intra în vacanță, potrivit Regulamentului de ordine interioară al instanțelor judecătorești.
Ca urmare, programul compartimentelor din cadrul Tribunalului Sibiu va fi modificat, iar Oficiul Poștal SIBIU 1, Ghișeul 2, ce funcționează în incinta Tribunalului Sibiu își suspendă activitatea. De asemenea, Biroul de copiat acte situat în incinta Tribunalului Sibiu va fi închis.
„Pe perioada vacanței judecătorești legale, 1 iulie – 31 august 2025, stabilită prin art. 170 alin. 1 din Regulamentul de ordine interioară al instanțelor judecătorești, aprobat prin Hotărârea nr. 3243/2022 a Consiliului Superior al Magistraturii – Secția pentru judecători, la nivelul Tribunalului Sibiu, programul de lucru al compartimentelor Arhivă și Registratură, cu publicul, se va desfășura în zilele de luni până joi între orele 8.30-10.30, în intervalul orar 9.30-10.30 pentru avocați. În ce privește programul de lucru al Biroului pentru aplicarea apostilei și înregistrarea traducătorilor și interpreților autorizați, acesta se va desfășura în zilele de luni până miercuri între orele 09.00 – 11.00 (preluare şi eliberare acte).
În perioada 1 iulie – 31 august 2025, Oficiul Poștal SIBIU 1, Ghișeul 2, ce funcționează în incinta Tribunalului Sibiu își suspendă activitatea, astfel că Tribunalul Sibiu recomandă justițiabililor ca pentru plata taxelor de timbru să se adreseze altor oficii poștale sau să uzeze de sistemul on-line pentru plata acestora.
În perioada 1-31 august 2025, Biroul de copiat acte situat în incinta Tribunalului Sibiu este închis.
Începând cu 1 septembrie 2025 activitatea instanței urmează să revină la programul de lucru specific anului judecătoresc”, au transmis reprezentanții Biroului de Informare şi Relații Publice al Tribunalului Sibiu.
Sursa foto: Arhiva Tribuna