logo
De ce nu funcţionează curele de slăbire?
De ce nu funcţionează curele de slăbire?

Multe dintre noi ne plângem că am încercat diverse cure de slăbire şi am eşuat. Într-adevăr, multe dintre dietele la modă dau rezultate doar pentru o perioadă scurtă de timp şi duc la slăbirea organismului. Dacă ţineţi cure bazate pe calcularea caloriilor sau care urmăresc un anumit sistem de puncte, aveţi mari şanse să daţi greş. În plus, pe lângă faptul că sunt greu de suportat, aceste diete sunt şi periculoase pentru organism. E foarte adevărat că ele vă ajută să slăbiţi câteva kilograme într-un timp foarte scurt dar, pe termen lung, veţi pune la loc kilogramele pierdute.

Potrivit SfatulMedicului.ro, un exemplu de cură de slăbire eronată este cea bazată pe consumul crescut de proteine şi foarte scăzut de carbohidraţi, deoarece, pentru a funcţiona şi pentru a avea energie, orice fiinţă umană are nevoie de carbohidraţii complecşi. Prin urmare, evitaţi curele care interzic alimentele bogate în carbohidraţi, cum ar fi cerealele integrale precum orezul, meiul, secara sau orzul.

Alt exemplu de greşeli întâlnite sunt dietele care reduc consumul de acizi graşi esenţiali, deoarece tocmai aceştia sunt cei care ajută organismul să dizolve grăsimea. Deci, eliminând acizii graşi pierdeţi orice şansă de a mai slăbi.

Fără înfometare

În concluzie, dacă vreţi să slăbiţi, nu trebuie să vă înfometaţi, ci să abordaţi un nou stil de viaţă mai echilibrat şi să consumaţi din abundenţă hrană sănătoasă.

Dacă mâncaţi sănătos şi faceţi din acest lucru un stil de viaţă, atunci organismul dumneavoastră va fi în cea mai bună formă. Acest tip de alimente sporesc vitalitatea, vă ajută să aveţi o inimă mai sănătoasă, reduc stresul, introduc în sânge substanţe care deblochează arterele şi reduc colesterolul, ajută la întârzierea procesului de îmbătrânire, cresc rezistenţa la infecţii şi nu în ultimul rând vă păstrează silueta.

Fructe, legume...

Alimentele vii sunt foarte indicate dacă vreţi să nu vă îngrăşaţi. Fructele, legumele, cerealele şi seminţele încolţite conţin enzime alimentare care constituie hrană pentru organism şi pentru celulele acestuia echilibrând metabolismul.

Alimente crude

Consumaţi alimente crude care nu au fost stropite cu substanţe chimice. Consumaţi carbohidraţi buni, la care nu s-a adăugat zahăr rafinat, cum sunt cei din fructe, pâine neagră, din făină integrală, orez sau legume. Aceşti carbohidraţi sănătoşi conţin zaharuri naturale pe care organismul le metabolizează uşor şi care dau energie organismului, fără risc să vă îngrăşaţi.

Cu multe proteine bune

Mâncaţi alimente ce conţin proteine bune. Acestea sunt proteinele vegetale, pe care organismul le descompune foarte uşor şi pe care le găsiţi în varză (nu cea de Bruxelles), fasole, nuci, seminţe de cânepă, boabe de cereale, ciuperci. Proteinele vegetale sunt mult mai eficiente, mai ieftine şi mai sănătoase decât cele din carne.

Grăsimile bune sunt necesare şi au importanţă vitală pentru întreţinerea vieţii deoarece ele ajută la metabolizarea altor grăsimi. Grăsimile bune sunt denumite acizi graşi esenţiali şi se găsesc în alune, seminţe (de in, floarea-soarelui, dovleac), nuci, avocado, alge marine sau peşte. Toate acestea ajută procesul de scădere în greutate, la micşorarea colesterolului şi stimularea imunităţii.




comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
sevis

kogalniceanu

smeralda

marquardt

Vacanta Eurotrip
espressor
sport
info
filarmonica
Licitatie publica

accentmedia