logo
Cum să aveţi un abdomen plat în cel mai scurt timp
Andra MARINESCU
5259 vizualizari
Cum să aveţi un abdomen plat în cel mai scurt timp
În curând, vine vremea să ne relaxăm pe un şezlong, pe o plajă cu nisip şi un cocktail în mână. Reprezentantele sexului frumos, îndeosebi, sunt preocupate şi de aspectul fizic, aşa că fie merg în sălile de fitness, fie ţin cure pentru a avea un corp aproape de perfecţiune, în viziunea lor. În continuare, vă "vindem" câteva trucuri.

Timp pentru voi

Dacă vă doriţi un abdomen plat în numai o săptămână, trebuie să vă faceţi timp pentru voi. Dacă nu aveţi timp de sală, recomandat ar fi să aruncaţi un ochi pe Internet, unde puteţi găsi programe de training cu fandări, flotări şi abdomene. În cazul în care vă ţineţi de treabă, veţi arde între 500 şi 600 de calorii în cadrul unui singur antrenament.

Exerciţii speciale

Există exerciţii speciale pentru abdomen, realizate de trei ori pe săptămână, constând în ridicări de umeri şi de picioare în seturi de 20 de repetări. În plus, trebuie să stai pe coate, să ridici pieptul şi bazinul şi să rămâi în această poziţie circa un minut, de patru ori.

Evitaţi sarea!

De asemenea, potrivit elle.ro, este importantă şi alimentaţia. Înainte de toate, trebuie evitată sarea, alimentaţia trebuind să cupindă produse naturale, cum ar fi legume, fructe, carne de pui sau vită şi peşte.

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, ce mijloceşte o digestie optimă şi previne îngrăşarea, prin controlul sporit al apetitului alimentar. Un mic dejun constituit într-o porţie de fulgi de ovăz, consumaţi cu fructe de pădure, furnizează un mix de fibre din abundenţă cu antioxidanţi puternici, care ajută la tonifierea organismului, menţinerea unei digestii optime şi prevenirea îngrăşării.

Nu uitaţi să consumaţi apă, pentru că vă va ajuta să aveţi abdomenul plat şi un ten strălucitor.

Adio stresului!

Nu în ultimul rând, lăsaţi stresul şi anxietatea deoparte. Sănătatea e mai importantă! Cercetătorii au descoperit, în cadrul studiilor de specialitate, că persoanele stresate tind să acumuleze mai multă grasime la nivelul abdomenului, comparativ cu cele care reuşesc să gestioneze mai bine stresul, informează sfatulmedicului.ro. Motivul invocat de specialişti pentru explicarea acestui fenomen este acela că stresul creşte considerabil nivelul cortizolului în organism, numit şi hormonul stresului.

Recomandată este şi menţinerea unei posturi corporale corecte. Efectuarea de exerciţii fizice care corectează postura corporală este extrem de utilă în remedierea aspectului inestetic al unui abdomen proeminent. De altfel, trupul care este menţinut perfect drept deţine muşchi abdominali mai tonifiaţi şi conferă un efect vizual de micşorare a abdomenului, comparativ cu un trup cu postura aplecată, cu umerii aduşi în faţă.

 






comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
sevis

brukenthal

Targul de Craciun Selimbar

Vacanta Eurotrip
espressor
sport
info
filarmonica
Licitatie publica

accentmedia