logo
Cum să ai grijă de tine, în câţiva paşi
Andra MARINESCU
4557 vizualizari
Cum să ai grijă de tine, în câţiva paşi
A venit toamna, iar odată cu ea nu numai temperaturile din termometre se schimbă, ci și nevoile tenului și corpului nostru. Este foarte important să ne oferim atenţie nouă înșine, să avem grijă de noi și să nu ne lăsăm pe planul secund, spunând că nu suntem o prioritate. Atenția față de nevoile noastre trebuie îndreptată și în sezonul mai rece, astfel că, în continuare, vă prezentăm câțiva pași pe care îi puteți urma pentru a avea o toamnă frumoasă, în care să vă simțiți bine.

Trebuie să răspunzi, în primul rând, la ce îți cere organismul și să aplici câteva metode prin care să îi demonstrezi grija față de el, potrivit sursazilei.ro.

Somn

Cel mai important pentru organism este somnul. Se spune că nimic nu ne afectează mai mult decât timpul insuficient alocat odihnei. După ce dormim, suntem capabili să ne stăpânim emoțiile, să creștem productivitatea şi suntem pregătiți oricând să găsim soluții creative.

 

Consum de apă

Importantă e hidratarea, să bem cât mai multă apă pe zi. Nu este indicat sucul, în defavoarea unei sticle de apă. Apa este esențială pentru funcționarea corectă a organismului și ne ajută atât fizic, cât și mental. Dacă nu vă stă în obicei să beți multă apă pe zi, specialiștii recomandă să adăugați în pahar mentă sau lămâie, care să îi schimbe gustul. În plus, ajută și la detoxifiere.

Fă sport!

La fel de important este și sportul. Mișcarea îmbunătățește starea de spirit. O plimbare în parc sau zece minute petrecute făcând gimnastică înseamnă mult pentru organism.

A alege scările şi nu liftul este, iarăşi, o opţiune benefică. Strategia paşilor mici, dar cu efecte mari, reprezintă un obicei sănătos şi util.

Revedere cu prietenii

Pentru o stare de bine, este indicat să îți petreci timpul liber cu prietenii. Socializarea ne face fericiți. O cafea sau un prânz luat împreună cu ei te va face să te simți bine!

O carte

De asemenea, o carte îți poate aduce o stare de bine. Lectura ne ține mintea vie și ne ajută să gestionăm stresul. În plus, contribuie la o gândire pozitivă și la o perspectivă diferită a vieții.

Hobby

În timpul liber, nu te refugia numai în casă, punând pe seama oboselii rutina zilnică. Ieși afară și apelează la hobby-ul tău preferat! Oricine se simte bine atunci când face ce îi place, eliberând stresul într-un mod plăcut şi uitând de haosul cotidian.

Răsfăţ

Apoi, nu uita să te răsfeţi! Un spa sau o şedinţă de masaj nu sună bine? Din când în când, e bine să ne simţim  speciale şi să ne reamintim că merităm tot ce e frumos. Se spune că atunci când ne tratăm pe noi bine şi când credem că am câştigat deja, mai multe oportunităţi de câştig vor începe să apară.

Cele trei mese pe zi

În plus, nu uita să te hrăneşti bine şi să îi oferi organismului toate vitaminele de care are nevoie. "Eşti ceea ce mănânci", spune o vorbă veche. Specialiştii spun că există alimente care ne fac mai deştepţi, precum nucile, fructele de pădure, peştele sau sfecla roşie, pentru că au capacitatea de a ne hrăni şi a creşte concentrarea, memorizarea şi capacitatea de a întări conexiunile.

Trebuie să îi asiguri organismului cele trei mese principale, dar nu chiar la ore fixe.  




comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
burduf sevis

Vacanta Eurotrip
Fundatia APT
Licitatie publica