logo
Medicina naturistă: Cum ne putem îmbunătăţi vederea
C. MIERLUŞCĂ
602 vizualizari
Medicina naturistă: Cum ne putem îmbunătăţi vederea


Exerciţiile de mai jos se vor executa fără ochelari şi fără lentile de contact.
Exerciţiul 1: - Ţine ochii închişi cât poţi de tare pentru 7 secunde, apoi ţine ochii închişi normal pentru 7 secunde. Deschide ochii cât poţi de larg pentru 7 secunde. În momentul în care nu mai simţi o eliberare a tensiunii din ochii tăi după cele 7 secunde, repetă exerciţiul pentru 15 secunde. Se recomandă folosirea exerciţiului seara, înainte de culcare - pentru a elimina tensiunea oculară acumulată în timpul zilei.
Dimineaţa, după ce te trezeşti, eliberezi tensiunea oculară reziduală din ziua anterioară. Se va folosi acest exerciţiu de cel puţin două ori pe zi, când ochii tăi sunt obosiţi.
Exerciţiul 2: - Opt puncte ajută la tonifierea musculaturii ochilor. Stai drept fără să mişti capul şi priveşte în punctele extreme ale ochiului. Priveşte în punctul maxim din dreapta pe care îl poţi vedea. Priveşte în punctul din colţul stânga sus al ochiului tău. Priveşte în punctul din colţul dreapta sus al ochiului tău. Priveşte punctul din colţul din stânga jos al ochiului tău. Priveşte punctul din dreapta jos a ochiului tău. Priveşte în punctul maxim de jos pe care îl poţi vedea, apoi în punctul maxim de sus pe care îl poţi vedea. Priveşte în punctul maxim din stânga pe care îl poţi vedea.
Folosind zilnic acest exerciţiu, vei avea o îmbunătăţire substanţială a vederii tale. Pentru cei care lucrează la calculator, se indică o pauză de 10 secunde o dată la 10 minute. Ideal este să te uiţi pe geam, la un corp viu colorat.
Expune-te la lumină solară în fiecare dimineaţă, timp de 5-10 minute. Acest lucru acumulează energia echivalentă unei căni de cafea, care, din păcate, are efecte adverse. Clipeşte conştient de 10-20 ori la fiecare 5 minute. Astfel se eliberează tensiunea oculară.

 



loading...
comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie


Filarmonica Sibiu

Energy

Eurotrip Rekze
Fundatia APT
Auchan