logo
Insomnie
C. MIERLUŞCĂ
683 vizualizari
Insomnie

Dacă vă chinuiţi în fiecare seară să adormiţi, pentru că aţi mâncat prea mult sau prea târziu, sau pentru că aţi stat prea mult la televizor sau la calculator, recurgeţi la urmă­torul procedeu: Este vorba despre un truc ce poartă numele de "respiraţia 4-7-8". Este o metodă inven­tată de dr. Weil, un renumit medic care a găsit o mo­dalitate foarte simplă de contracarare a stresului, ceea ce îi permite creie­rului să intre în starea de repaus mult mai repede.
Cum se face respiraţia "4-7-8"?
Când vă aşezaţi seara în pat şi doriţi să adormiţi cât mai repede, trageţi aer pe nas timp de 4 se­cunde. Ţineţi apoi respi­raţia timp de 7 secunde. Expiraţi apoi timp de 8 secunde. Aşa se explică şi denumirea de "4-7-8".
Acest procedeu se re­petă de 3 ori la rând şi som­nul nu întârzie să apară în cel mult un minut. Prin această metodă se încetineşte ritmul cardiac şi se oferă relaxare creie­rului. Această metodă se poate pune în practică şi în timpul zilei. Acest exer­ciţiu este asemănător cu exerciţiile de respiraţie yoga.



comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
sevis

kogalniceanu

smeralda

marquardt

SmartUP

Vacanta Eurotrip
espressor
sport
info
filarmonica
Licitatie publica

accentmedia