În jur de 100 de angajaţi ai CFR, unii dintre ei membri ai Uniunii Sindicatelor Libere Marfă Comercial Infrastructură (USLMCI) Braşov şi-au anunţat participarea la un miting ce se va desfăşura vineri, 28 februarie, la Sibiu. Angajaţii Companiei Naţionale Căile Ferate Române sunt supăraţi de intenţia companiei de a trece din mediul de stat în mediul privat cei 47 de kilometri de cale ferată cuprinşi pe ruta Sibiu-Copşa Mică, după cum a precizat Ovidiu Dâmbean, vicepreşedintele USLMCI Braşov. "În acest moment se află în dezbatere, pe site-ul CNCFR, numărul de linii propuse să treacă din infrastructura naţională la privat. Ei (n.r. CNCFR) spun că linia este nerentabilă", a declarat Ovidiu Dâmbean, subliniind faptul că cei 47 de kilometri de cale ferată sunt de fapt modernizaţi, trecând prin reparaţii capitale în toamna anului trecut. "Este o cale ferată cu trei staţii, este o linie modernizată, cu o afluenţă foarte mare de trafic, având peste 600 de abonamente", a mai declarat, pentru Tribuna liderul de sindicat. Ovidiu Dâmbean a mai precizat faptul că linia nu are cum să fie nerentabilă, pentru că pe ea circulă trenuri cu şase vagoane, care sunt pline, deservind localităţi precum Ocna Sibiului sau Mândra.
Mitingul care este programat să ia startul vineri la ora 13, se va desfăşura în Piaţa Gării, protestatarii urmând să pornească, apoi, în marş, spre Primăria Sibiu, Prefectură şi, poate, pe la sediul PSD Sibiu. La protest vor participa atât membri de sindicat cât şi angajaţi care nu au statut de sindicalist, oamenii fiind speriaţi că şi-ar putea pierde locul de muncă. "În mod categoric vor fi concedieri dacă linia va trece la privat. Vor fi afectate mai mult de 40 de persoane, de la conductori, şefi de tren, mecanici, casieri", mai spune Ovidiu Dâmbean.
Denumiri anterioare: Pe planul orașului din 1870 apare sub denumirea de Generalkommandogasse; 1872 - Armbrustergasse, după comitele Mathias Armbruster (1680-1694)....
Denumiri anterioare: Pe planul orașului din 1870 apare sub denumirea de Generalkommandogasse; 1872 - Armbrustergasse, după comitele Mathias Armbruster (1680-1694)....
Denumiri anterioare: 1874-Leichentürgasse (=str. Poarta Leșurilor); 1751- Beim Leichentürel; 1790-Leichengasse (=str. Leșurilor); 1845- Leichengasse; 1870- Promenadengasse; 1872-Reissenfelsgasse, după Georg Andreas von Reissenfels (n ? –d.1818, Sibiu), ultimul descendent al...
Denumiri anterioare: 1874-Leichentürgasse (=str. Poarta Leșurilor); 1751- Beim Leichentürel; 1790-Leichengasse (=str. Leșurilor); 1845- Leichengasse; 1870- Promenadengasse; 1872-Reissenfelsgasse, după Georg Andreas von Reissenfels (n ? –d.1818, Sibiu), ultimul descendent al...
Denumiri anterioare: 1501-Kleynerd; 1751-Auf der kleinen Erde; 1872-Kleine Erde (=Pământul mic). 1921-str. Simion Bărnuț; 1921-Pământul mic; 1924-str. General Moșoiu Traian; 1948-str. A.A. Jdanov, 1965-str. Filarmonicii.
Strada Filarmonicii Nr. 2. Filarmonica
În...
Denumiri anterioare: 1501-Kleynerd; 1751-Auf der kleinen Erde; 1872-Kleine Erde (=Pământul mic). 1921-str. Simion Bărnuț; 1921-Pământul mic; 1924-str. General Moșoiu Traian; 1948-str. A.A. Jdanov, 1965-str. Filarmonicii.
Strada Filarmonicii Nr. 2. Filarmonica
În...
Actuala str. Gen.Gheorghe Magheru, o continuare a laturii sudice a Pieţei Mari, este alcătuită din două vechi străzi, respectiv: partea...
Actuala str. Gen.Gheorghe Magheru, o continuare a laturii sudice a Pieţei Mari, este alcătuită din două vechi străzi, respectiv: partea...
Actuala str. Gen.Gheorghe Magheru, o continuare a laturii sudice a Pieţei Mari, este alcătuită din două vechi străzi. În acest articol...
Actuala str. Gen.Gheorghe Magheru, o continuare a laturii sudice a Pieţei Mari, este alcătuită din două vechi străzi. În acest articol...
Denumiri anterioare: 1743-Auf dem Stüpchen; 1872-Schullergasse, după Johann Karl Schuller (n. 16 martie 1794, Sibiu - d. 10 mai 1865,...
Denumiri anterioare: 1743-Auf dem Stüpchen; 1872-Schullergasse, după Johann Karl Schuller (n. 16 martie 1794, Sibiu - d. 10 mai 1865,...