Tribuna
Sibiu City App: sibienii pot raporta de pe smart problemele din oraş
Sorana MAIER
2112 vizualizari
Sibiu City App: sibienii pot raporta de pe smart problemele din oraş

Primăria Sibiu a lansat marți o actualizare a Sibiu City App, prima aplicație mobilă a unei municipalități din România şi care permite utilizatorilor să trimită administraţiei locale sesizări despre neregulile pe care le găsesc în oraş.
Fie că se află în drum spre serviciu, în mijlocul de transport în comun sau chiar la cumpărături, sibienii pot trimite sesizări Primăriei la orice oră din zi şi are la dispoziţie mai multe domenii: străzi și iluminat public, utilități, trafic auto, parcuri și zone verzi, salubritate, transportul public, vandalism, animale pe domeniul public, construcții, deplasarea cu bicicleta, comportamentul neadecvat al funcționarilor publici, fumatul în spațiile interzise şi diverse.
Odată ajunsă în Primărie, sesizarea este preluată de Centrul de Informații pentru Cetățeni și apoi repartizată electronic serviciului abilitat. 
Întreg parcursul sesizării este electronic ceea ce reprezintă o scurtare a timpului de rezolvare prin reducerea birocrației, explică Primăria Sibiu.
Primarul Sibiului, viceprimarii şi orice altă persoană din conducerea are posibilitatea să verifice în timp real sesizările primite, stadiul lor și timpul de soluționare.

În trei paşi

Sibiu City App a oferit până în prezent informații cu privire la obiectivele turistice, evenimentele orașului, transportul public, spațiile de parcare, unitățile de cazare și masă din oraș.
Administrația locală a dezvoltat împreună cu Eventya un modul dedicat sibienilor: raportarea incidentelor, adică problemele punctuale pe care le întâlnesc în oraș. 
Aceasta este o cale simplă și comodă de sesizare, cetățenii utilizând propriul smartphone și trei pași simpli:
Pasul 1: Dacă nu aveți deja instalată aplicația, o puteți descărca gratuit din Google Play sau App Store
Pasul 2: Autentificați-vă cu contul de email sau social media și validați numărul de telefon - pas necesar doar prima dată când transmiteți o raportare.
Pasul 3: Transmiteți prin aplicație problema, atașând fotografii și descriind pe scurt incidentul. Localizarea problemei se face automat, prin coordonatele GPS, sau de către utilizator, prin plasarea pe harta orașului.

Disponibil mereu

"De ce acest modul? Pentru că de mai bine de doi ani Primăria Sibiu s-a concentrat pe creșterea gradului de transparență a deciziilor și pe o comunicare mai directă și mai simplă cu cetățenii. Petițiile au fost preluate până în prezent în scris și telefonic, prin Centrul de Informații pentru Cetățeni sau prin portalul de e-administrație de pe sibiu.ro. Modulul Raportare incidente din Sibiu City App vine cu o noutate: este disponibil în orice moment, în drum spre serviciu, școală sau cumpărături, indiferent de oră"; transmite Primăria Sibiu.
Un alt aspect important este faptul că cetățeanul este informat cu privire la parcursul sesizării. Acesta primește un email prin care se confirmă primirea, este notificat când sesizarea intră în lucru și primește o informare când problema s-a rezolvat.
Problemele sesizate prin aplicație pot fi rezolvate mai eficient și mai repede pentru că inspectorul are la dispoziție localizarea exactă și fotografii din teren așa că poate lua mai repede măsuri.






comentarii
1 comentarii

Eu o prezint aici. Mergand pe strada Calea Cisnadiei si intrand pe strada Aron Pumnul, am observat urmatorul lucru, pe care il consider curios si nepotrivit. Pe prima cladire cand intri pe strada Aron pumnul este placuta cu numele strazii, dar pe prima cladire de pe partea cealalta a strazii este o placuta pe care scrie strada Calea Cisnadiei. Ce sa vezi pe aceeasi strada sunt doua placute cu nume de strazi diferite. Nu-i mare lucru dar un strain de Sibiu ce sa creada? care este cu adevarat numele strazii?
Emil
11.01.2018 11:15
Din aceeasi categorie
sevis

marquardt

jidvei

fmct

Thyssenkrupp System Engineering GmbH

Vacanta Eurotrip
espressor
paltinul
info
Covoare
turboclima
Licitatie publica

accentmedia