logo
Se prăbuşeşte pista aeroportului!
Se prăbuşeşte pista aeroportului!
În noaptea de sâmbătă spre duminică, la capătul pistei aeroportului sibian, spre Cristian, s–au produs alunecări de teren importante. Pământul de la capătul pistei a luat–o la vale, pe aproximativ 80 de metri, afectând şi drumul din perimetrul aeroportului. Alunecările de teren au creat gropi de 5 – 6 metri adâncime. În urma deplasărilor de teren, sistemul de navigare al aeroportului pe timp de ceaţă a devenit nefuncţional, cablurile rămânând suspendate în aer, iar antenele sistemului trebuie acum mutate. În cazul în care ceaţa va apărea deasupra aeroportului sibian, avioanele vor fi dirijate către aeroporturile din Târgu Mureş şi Cluj, deoarece în condiţii de ceaţă acestea nu mai pot ateriza pe aeroportul din Sibiu. Din fericire, vremea ţine cu Aeroportul şi Consiliul Judeţean, astfel că traficul aerian se desfăşoară în condiţii normale. Alunecările de teren au apărut ca urmare a infiltraţiilor de apă în terasamentele laterale ale pistei. Cantităţile de apă căzute în ultimele săptămâni s–au acumulat în jurul pistei, iar de sâmbătă noaptea terenul a început să o ia la vale.
Martin Bottesch caută explicaţii

Alunecările de teren au luat prin surprindere conducerea Consiliului Judeţean, preşedintele Martin Bottesch fiind prezent în ultimele zile la faţa locului pentru a cunoaşte motivele care au dus la această situaţie. "Sistemul de navigare pe timp de ceaţă a fost dezafectat. Cert este că deplasările de teren s-au produs în urma infiltraţiilor de apă. Era cunoscută problema apei care se adună în exteriorul pistei, însă nu ne aşteptam la alunecări de teren atât de ample. Pe lângă măsurile de urgenţă pe care le-am luat imediat, vom apela la un expert independent, care să depisteze cauzele pentru acest incident şi soluţiile ce trebuie avute în vedere. Ne-am întâlnit cu constructorul şi proiectantul, pentru a evita alte deplasări de teren, care pot să apară", ne-a declarat Martin Bottesch, preşedintele Consiliului Judeţean. 
Pista este construită de Max Bogl, iar proiectantul este societatea IPTANA. Deocamdată, s-au luat măsuri pentru stabilizarea terenului, mai ales că rosturile pistei au început să se dilate. Se lucrează la drenarea apei din apropierea pistei, evacuarea pământului din apropierea primului stâlp al balizajului şi la mutarea sistemului ILS de navigare către interiorul pistei. De mutarea sistemului ILS se ocupă compania Romatsa, fiind vorba despre un echipament special. Noul sistem de navigare al aeroportului ar putea deveni funcţional în două săptămâni.

Reparaţiile nu vor fi făcute pe banii Consiliului Judeţean

Martin Bottesch, preşedintele Consiliului Judeţean, spune că reparaţiile şi consolidarea terenului se vor face ori pe banii constructorului, ori pe banii proiectantului, însă deocamdată este greu de spus cine este vinovatul. În perioada următoare va fi angajat un expert independent, care va stabilii cauzele acestor alunecări de teren şi ce soluţii trebuie luate. Şeful judeţului spune că în nici un caz, reparaţiile nu vor fi suportate de Consiliul Judeţean. Lucrările la pista aeroportului, una dintre cele mai moderne din ţară, sunt în garanţie, recepţia finală a lucrărilor la pistă urmând să aibă loc în cursul anului viitor. Trebuie spus că la capătul pistei spre Cristian zona este una destul de abruptă.
Valoarea totală a lucrărilor pentru noua pistă, a platformelor din jurul pistei, a sistemului de drenare a apelor şi a bazinului de scurgere a apelor (în fapt, lucrările de inginerie civilă) au costat Consiliul Judeţean 172 milioane de lei din care au fost achitate 169 milioane de lei.   




comentarii
62 comentarii

halal de meseriasii nemtii, parca erau seriosi...
Sunt curiosce scuzea mai gasesc, sincer totul a fost facut de mintuiala, multumim consiliului jud ca sunt profesionisti si isi bat joc de banii contribuabililor
Acu poate o lasa mai incet cu concertele ca trebuie sa repare aeroportul, eu zic sa l renoveze n totalitate ca sa nu mai avem la anul iarasi surprize in vacante cind tre sa vina turistii aia multi
pacat
Tolontan
24.08.2010 00:12
asta e mana lui klaus si bani bagati in buzunar
teo remus
24.08.2010 00:19
Incaodata se dovedeste ca am avut dreptate. Pentru ca am ridicat problema infiltratiilor de apa din aeroport si am adus cel mai mare expert din tara am fost mazilit din Consiliul Judetean. De nenumarate ori am spus lucrul acesta si nu m-a bagat nimeni in seama. Din nefericire pentru camarila lui Ariton, de data asta a aflat si Emil Boc. Astept sa vad ce masuri va lua primul ministru.
Cornel Bucur
24.08.2010 00:30
Fratilor,sunt piste construite in aceasta lume pe terenuri mult mai abrupte si mai periculoase,dar sunt gandite...Problema mai mare e ca si astazi a inceput din nou sa se surpe iar pista de ja a crapat ,si sa stiti ca nu dureaza mult si se va duce la vale.iar meseriasi deocamdat nu au ce sa faca si nu au nici cum sa aduca vreun utilaj pentru ca totul acolo e instabil(pamantul)pute ti intreba orice arhitect si va ramane mirat ca nu exista nici o drenare a apei si nici un terasament din beton....Daca vine o ploaie un sfert din pista e compromisa....o sa vede ti!
iannis
24.08.2010 01:06
Au fost avertizati de foarte mult timp si a fost prevenita catastrofa,nu a ascultat nimeni din Consiliul Judetean,de ce credeti ca Ministerul Transportului nu sa implicat in constructie pentru ca aveau toate studiile asupra terenului si nu a fost rentabil acest Aeroport de la Sibiu
Amadeus
24.08.2010 01:30
Made in Romania!
Ura!
24.08.2010 02:11
Nici nemtii nu mai sunt ce au fost odata. Nu este singura lucrare proasta executata de o firma germana. Uitati-va la Piata Garii! Pe langa faptul ca arata ca naiba, nemtii au facut lucru de mantuiala si pavajul a tinut doar doi ani, cat a fost si garantia!
Asa-zisul aeroport "international" din Sibiu este un fisaco din toate punctele de vedere. Numarul de turisti real, nu ala fals, raportat ca enormele cantitati de grau la hectar de pe vremea lui Ceausescu, nu face rentabil acest aeroport. Banii comunitatii au fost aruncati pe apa sambetei din cauza pornirilor megalomanice a marelui sas, dar si o mare smecherie de deturnari de fonduri savarsita de Johannis impreuna cu Mos Martin Bal-Bal Bottesch.
titi
24.08.2010 07:20
Pentru cei care nu calatoresc - nu este rentabil -dar pentru cei care de 2 ori in an caltoresc asa ca mine ....credeti-ma este cum nu se poate mai rentabil Doamne ajuta sa poata fi reparat cat mai repede .
Maria - Canada
24.08.2010 07:50
Unde sunt banii aia multi imprumutati de Johannis? Pe asta chiar nu-l controleaza nimeni si face doar ce vor muschii lui? Cred ca se apropie ziua cand o sa trebuiasca sa dea socoteala pentru toate abuzurile comise de el si ceilalti devoratori de bani publici.
lol
24.08.2010 07:53
Sigur, doar pentru ca aduci tu sirop de artar de doua ori pe an din Canada si pt. ca mere sasul in Republica Dominicana sa-si faca vacanta, acest aeroport este foarte rentabil! Ha,ha,ha...Desi este de plans, nu de ras...
pt. Maria - Canada
24.08.2010 07:56
azi maine doamne fereste o sa auzim si de blocurile din strand cele facute pe groapa de gunoi la romani se poate orice
sibiu
24.08.2010 08:02
Bravo domnule cornel.Si mie mi s-a intamplat sa nu fiu luat in seama in anumite situatii si dupaia cand se adeverea ca am dreptate se faceau toti ca nu stiu nimic si nu stiau cum sa scoata camasa.asa le trebe.deaia s-a intamblat si la Cernobal ce s-a intamplat, pt ca uni mai mari si incompetenti nu i-au bagat in seama pe altii care au fost subestimati avand in vedere pozitia ierarhica inferioara si poc
pt Cornel Bucur
24.08.2010 08:05
vedeti bai "bangalailor" ce se intampla cand faceti lucruri de mantuiala ??? Acum sa scoateti banii din buzunare si puneti la mana de la mana toti "comisionarii" sa refaceti terasamantul !!!

CRETINILOR
Bravo Johanis si Botesch
24.08.2010 08:09
Multi specialisti are Romania.
Cum de altfel si idioti.Nu-i asa teo,lol,titi si mai ales Amadeus Mozart asta.Informat baiat.
Pacat ca avem tot mai multi astfel de specialisti in datul cu parerea si gica contristi in a contesta orice.
Alo,cum mai stati cu munca ?
Cred ca aveti si aici o motivare,munca-i pentru tractoare,voi nu prea munciti,voi ganditi.Halal sa ne fie.
d-usa-atlanta
24.08.2010 08:14
@titi, atata rentabilitate pe hectarul de grau nu o sa fie niciodata precum un aeroport. Pune mana si planteaza-ti cucuruzu unde nu te bate soarele, si fa calculul matematic, si lasa comentariile cretinoide ceausiste. Poti sa te intorci de unde ai venit, nu o sa-ti simta nimeni lipsa.
un sibian
24.08.2010 08:23
Dupa parerea mea pista aerportului este o faima pentru Sibiu acuma daca sa surpat o parte din pista nu este vina Primarului
Pista sa surpat in zona dealul Cristeanului acolo a fost unplut cu pamant de catre cei de la Geiger .
Nu este nimeni devina ca pamantul o ea la vale.
Dupa parerea mea
Andrei
24.08.2010 08:36
Rectific, idiotii au plecat in USA, ca mine!
d-usa-atlanta
24.08.2010 08:37
Nasol ! Dar sasii o sa iasa deasupra, ca de obicei.
ID
24.08.2010 08:38
Lol dece esti invidios ? Este de plans manifestarea ta ca intelect ...
Maria- Canada
24.08.2010 08:41
Toate lucrarile din aeroprort au fost facute foarte prost. In cladirea aeroportului sunt fisuri foarte mari. Acum pista si sistemul de navigare... Nu cred ca au trecut 2 luni de cand directorul aeroportului dadea asigurari ca infiltratiile de apa nu afecteaza sistemul de navigare pe timp de ceata... Iata ca nu l-a afecatat direct, ci a trebuit ca pista sa se prbuseasca. Oare de ce NIMENI nu si-a dat seama ca neexistand drenaj va aparea aceasta problema? Au fost comisii peste comisii sa inspecteze deficientele din aeroport! Nimeni nu a luat nici o masura! Acum ei ar trebui pusi sa repare toate deficientele. Receptia a fost facuta desi se stiau toate problemele.
Aeroprtul este necesar pentru oras si pentru intreaga zona. Brasovenii se bat de ani buni sa faca si ei un aeroport. Noi am reusit, dar nu am fost in stare sa facem un lucru de buna calitate. La Cluj, desi acolo nu s-a putut construi o pista suficient de lunga, numarul curselor si al companiilor aeriene este mult, mult mai mare. Noi ama facut un aeroprt (din pacate construit pe banii grei si prost) pe care nici nu stim sa il exploatam. Si vinovatii sunt aceiasi! Aceiasi care ne sfideaza zi de zi! Aceiasi pe care i-am ales! RUSINE
CALATOR
24.08.2010 08:54
Sunt curios ce se intampla daca acest fapt se producea in "tara constructorului". Nu este permis sa realizezi o lucrare fara un studiu corect al rezistentei. De aceasta data ne arata marii constructori straini cum se lucreaza bine. Interesant, marile lucrari din vremea comunistilor rezista si inca bine. Oare erau constructorii mai priceputi?.
eu
24.08.2010 08:55
De fapt, nu numai pista aeroportului se duce ci si cea mai mare parte a lucrarilor facute cu ocazia ,, Sibiu Capitala Europeana ", pavaje centru, fatadele cladirilor restaurate la care a inceput sa curga tencuiala, trotuare sub orice critica,(zona 9 Mai, Faurului, Avram Iancu etc).
De fapt, cineva este preocupat mai mult de functia de prim ministru.
Popescu
24.08.2010 09:02
Exact de aceasta posibilitate au fost informati constructorii si reprezentantii CJ la momentul desfasurarii lucrarilor, de catre inginerii de la SNIF(imbunatatiri funciare) si li s-a spus sa-si vada de treaba lor, sa dea avizele si gata, ca ei habar nu au despre ce este vorba. Se pare ca au stiut ce vorbesc, iar solutiile pe care ei le propuneau atunci erau mult mai bune si mai ieftine decat ce va trebui acum facut. Probabil ca la aceea data aceste solutii ale lor muscau serios din comisioane.
Era previzibil
24.08.2010 09:19
http://ro.wikipedia.org/wiki/Aeroportul_Interna%C8%9Bional_Sibiu
24.08.2010 09:25
de ce se cenzureaza??? Se teme cineva de o privire realista dinafara?
cadrilater
24.08.2010 09:48
CITITI SI VA MINUNATI!

"Cel mai aprins subiect a vizat informarea vicepreşedintelui Constantin Şovăială privind recepţia finală a lucrărilor de modernizare de la Aeroportul Sibiu. Nici de acestă dată, Cornleiu Bucur (PDL) nu a ratat ocazia de a acuza şi de a atrage atenţia asupra unor nereguli privind lucrările de reabilitare şi modernizare ale aeroportului sibian. Intervenţiile sale au vizat şi pista aeroportului lucru care nu făcea obiectul recepţiei. Corneliu Bucur a atras atenţia asupra fisurilor de la terminalul de pasageri şi inundarea căminelor de vizitare
TRIBUNA - 26.05.2010 !!!!
24.08.2010 09:53
Ma fraierilor nemtii au construit ce sa proiectat Cine a fost ma desteptiilor proiectantul ? Constructorul este obligat sa respecte Documentatia La munca ma puturosiilor
tiganu
24.08.2010 10:05
Mai tigane, in primul rand vorbeste mai frumos si un lucru iti spun sasii sunt niste pungasi in frunte cu sasul primar.
catre tiganu
24.08.2010 10:22
S-au grabit sa gate ca pe vremea lui Ceausescu ca sa aive ce raporta. Acum a iesit treaba de sibiu.
fraeri
24.08.2010 10:32
Nimeni nu contesta necesitatea modernizarii aeroportului. Problema este ca s-au cheltuit foarte multi bani pentru ceva foarte mare, prost facut. S-a prelungit un deal cu pamant si s-a pus astfalt pe el. Nu s-au facut receptii intermediare, nu au lucrat profesionist. Va aduceti aminte de Decizia CL Sibiu cu impozitele pentru vapoarele care circula pe Cibin ? Asta e, doi profesori sasi care habar nu au de administratie. Va mai aduceti aminte de un audit la aeroprt acum vreo 2 ani in care s-a spus ca aeroportul este mult prea mare, costisitor si are cheltuieli mari de intretinere ? Cu ce bani si-a cumparat Johannis doua case in 2007 la pret de garsoniera ? Exista un principiu, ca ordonator de buget daca vrei sa-ti faci o casa promovezi o investitie pe banii statului. El si-a facut 2 intr-un an, cine-l cauta ?
E de puscarie
24.08.2010 10:41
Este treaba de primar sa proiecteze ? Lucrarile trebuie controlate de specialisti inteligentilor Acestia au luat spaga .Sa supus la vot cei care au votat trebuie sa se bazeze pe spicialisti Aveti specialistii lui peste si corupti incompetenti si un proiectant misto Constructoru daca a construit dupa proiect sint sigur ca a facut acest lucru il vor lua de Dl Ca Rici
Ma dar fraieri sinteti
24.08.2010 11:18
poate acum iohannis să renunte la gardienii din fata casei, sa faca economie de bani ca sa fie folositi la consolidarea pistei de la aeroport.
cici
24.08.2010 11:19
Cioaba Primar Pe el il meritati.La asta nu ii trebuie paza
Puneti
24.08.2010 11:29
In caz ca vin bronzatii pe la SB...
Made in Oltenia
24.08.2010 12:05
Un lucru este cert, Sibiul are nevoie de acest aeroport. Eu personal il folosesc lunar si imi este extrem de util. Inainte eram obligat sa ma deplasez pana la Otopeni.
In mod indiscutabil, un oras european ca Sibiul are nevoie de legaturi moderne si eficiente cu UE si nu numai.
Sigur ca este importanta depistarea si tragerea la raspundere a vinovatilor, dar in acest moment mi se pare prioritara repararea in regim de urgenta a pistei, pentru ca aeroportul sa reanceapa sa functioneze la 100% din capacitate. Sincer, eu speram in marirea numarului de curse cu destinatii externe...
Tot in contextul "racordarii" Sibiului la Europa, pe cand o autostrada la Sibiu?
Dezvoltarea economica si implicit sociala a urbei noastre se leaga in mod indisolubil de o infrastructura de transport moderna si eficienta. Acest aspect ar trebui sa ne preocupe in mod prioritar.
Odin
24.08.2010 12:10
Au luat banii de la centura ocolitoare a orasului si au facut aeroport. Probabil au castigat mai bine ca nu aveau cine sa ii controleze. Acum incepe sa se vada ce bine a lucrat echipa saseasca si ce interese a avut. Totul va iesi la iveala. Doar ca "PRIMUL SAS" vrea sa-si acopere spatele cu o functie de presedinte (sau chiar si prim ministru), sa-si finalizeze opera de mare conducator al romanilor. Doar ca nu va mai avea timp.
?!
24.08.2010 12:27
mai tu asta cu "?!" - mai rar tampiti ca tine...aeroportul este o realizare imensa...chair daca are probleme, chair daca conducerea germana a orasului si a judetului si-a tras ceva spagi...Clujul are un junghi de aeroport si incearca cu disperare sa-si faca unul nou...Brasovul la fel si are sanse mult mai mici decat Clujul. In plus nu mai bateti campii cu Johanis, pentru ca a facut pentru Sibiu ce 10 generatii de primari romani nu au si nu vor reusi...sunt probleme la aeroport, se vor rezolva...in loc sa tot scrieti tampenii prin ziare mai bine ganditi-va ce puteti face voi cu adevart pentru Sibiu...o sa vedeti ca nu sunteti in stare de prea multe!!!
un sibian
24.08.2010 12:50
Da,e o realizare imensa aeroportul...dar nota finala de plata e si mai imensa,iar lucrarile sunt prost facute.Daca totul ar fi mers struna,atunci conducerea orasului ar fi fost inaltata in slavi.Acum insa,ea nu are vreo vina.De luni de zile se spune ca deficientele "se vor rezolva",dar ele s-au agravat.Nu mai vorbim de nenumaratele strazi cu gropi din oras si de cele prost reparate.Turcul plateste ?
Aerospatialul
24.08.2010 13:37
un sait plin de securisti nenorociti care nu stie nimic decat sa comenteze negativ,si care nu au nimic in comun cu sibiul.
sibianu
24.08.2010 15:08
Infiltratiile si alunecarile de teren sunt foarte greu de controlat, insa cred ca se putea evita un astfel de incident. Oricum garantii exista pentru aceste lucarari asa ca primaria nu va cheltuii niciun ban. Numa bine!
Laurentiu
24.08.2010 15:17
orice proiect de genul acesta se incepe cu un studiu geologic, Dornier care a fost consultant, in parte chiar proiectant si supervisor ar fi trebuit sa fixeze cate puncte, la ce adancime, la ce distanta unele de altele sa se faca sondarile pentru a stabili stratificatia si consistenta solului, precum si lentilele de apa freatica. Sondarile privind apa pluviala si freatica trebuie facute si in vecinatatea terenului, pentru a stabili daca trebuie modelat sau drenat si terenul invecinat. Daca se da de lut aproape de suprafata, trebuie inlaturat si inlocuit cu material permeabil. Drenajul : dimensionare, material, directie, sahturi de control, se proiecteaza in functie de datele geologice adunate si deabia apoi se calculeaza rezistenta paturii de suprafata care duce asfaltul. Se pare ca la aeroport s-a pus carul inaintea boilor si deabia acum se va face un drenaj.
cadrilater pentru cenzurat
24.08.2010 17:19
Stati linistiti caci asfaltul care se vede in fotografie este drumul din afara zonei aeroport dupa gard asa se vede nu ? Sigur ca ar fi fost necesar un zid de sprijin spre Cristian cu piloni adinci in teren.Dar sa nu ne mai dam cu parerea caci are cine si o va face .Dormiti va rog linistiti .
localnic
24.08.2010 17:22
Lasati sasalai lacomi ca vin alegerile peste doi ani si nu mai tine abureala cu taieri de panglici si focuri de artificii....
sib
24.08.2010 17:29
Tribuna a scris ca s-a surpat pista,nu comentatorii de pe site.Acesta e un lucru negativ,pt. orice om cu mintea intreaga.In vremea comunismului astfel de inculti ca tine vedeau lucrurile in roz si ii infierau pe cei care criticau starea de lucruri.Platim destule impozite ca sa avem dreptul la critica,ori e interzisa de la partid ? Mai bine ai citi niste "almanahe".
Pt. sibianu (mitocanu):Ne sutor supra crepidam !
24.08.2010 17:49
Proiectantul a fost tot neamt, firma Dornier, iar tu esti sasul care-l pupa in cur pe iohANUS permanent si ii injura pe cei care-l critica.
Hai sa-ti fac si un portret robot:
sas frustrat si ratat, peste 60 de ani, pensionar si gaozar in Germania, regreta plecarea din Romania si se crede arian, desi nemtii-nemti il considera Auslander, la gramada cu kurzii, turcii si alti tuciurii.
pt. tiganu
24.08.2010 18:23
Ma tu stii sa citesti cine a proiectat sau esti chior sau analfabet IPTANA Gagiule se numeste
tiganu @ptr tiganu
24.08.2010 19:45
Ce analiza interesanta, nici 10% din comentatori se ocupa cu tema. Oare ce articol au citit restul?
Numai una: O viata moderna si de viitor fara un aeroport nu merge!
Un singur comentator (dl. Odin) tine cont de acest punct. Si, restul de 90% din comentatori, inca nu au parasit orasul prin aeroport?
Sibiul a inceput sa devina un oras modern, sa nu uitati asta! Aeroportul este poarta spre lumea moderna!
Temele de drenaj si a apei sunt inca in garantia constructii. Ati uitat asta?
abp
24.08.2010 20:43
hangarul ala nenorocit numiti voi aeroport? o cusca metalica in care curge apa de pe noi? personalul putind a transpiratie de iti intoarce nasul? vamesii cu exces de zel care iti cer sa te uiti direct la ei sa vada daca fotografia din pasaport corespunde? ce proiecte nemaipomenite a facut IPTANA? o adunatura de bosorogi care mor si acum acolo pe wc? asta e Romania fratilor si niciodata nu o sa se schimbe nimic, sa le fie rusine tuturor, numai sa fure stiu
ami
24.08.2010 20:51
Vand purcei de lapte
ing. I lie Ca ra bulea
24.08.2010 20:54
Nu doar dugheana numita pompos "aeroport internatioanal" este sub orice critica... si porcaria aia de mall "Promenada" este singurul mall din Romania pe un singur nivel... mai repede seamana cu un depozit de en-gross, cum este Europa la Bucale... ce pretentii poti sa ai de la unii care au instalat un cort de circ doi ani in centrul orasului si i-au spua satrei in cauza "pavilion multifunctional"... bine ca tine la prostime... Heil Klaus!
ss
24.08.2010 21:51
poate cineva sa estimeze cati bani a bagat primarul in buzunar cu aeroportul?
sibian
24.08.2010 22:00
!!! pista a fost prelungita FORTAT pe un perimetru de mlastina !!! Inginerii proiectanti au atentionat autoritatile locale si au cerut de la inceput stramutarea aeroportului pe un teren stabil ( adica pe partea dreapta - unde este acum zona industiala veste inspre Rusciori ) , dar Cons.Judetean le-a fost greu sa stramute parcelele de pamant ce le cuvenea proprietarilor ... si asta este povestea! Ce sa mai spunem, cand dl Bucur a ayentionat in nenumarate randuri mai marii conducatori ai urbei despre "instabilitatea" locului pe care s-a prelungit pista ???????

S-au cheltuit o gramada de bani degeaba, pt ca pur si simplu nu este solutie tehnica in acea zona !!!
Ei bine, ceea ce au prevazut inginerii hidrotehnici din Sibiu si nemtii de la Max Bogl s-a adeverit
24.08.2010 22:42
Deasupra panzei freatice exista o pelicula de mlastina care vibreaza la fiecare decolare si aterizare a oricarui aparat de zbor. Degeaba au daramat constructorii un deal peste acea zona de mlastina !!!

Singura solutie (dar foarte costisitoare) ar fi umplerea cu pamant a acelei zone de mlastina pana la intrarea in Cristian. Aceasta operatie s-ar putea face doar daca ar proprietarii din acea zona ar fi de acord cu un schimb de teren in alta zona desemnata de autoritatile locale ( si ma cam indoiesc de acest lucru )...
Rares - explicatie
24.08.2010 22:56
Oameni buni,daca va uitati bine la poze veti REALIZA ca asfaltul care il vedeti nu poate fi o PISTA...este prea ingust+pista nu e construita din asfalt,ci din beton....asa ca ce spune Tribuna ca s-ar fi surpat pista este o minciuna grosolana.
Se observa clar k este o bucata de pamana din afara pistei inspre Cristian unde era montat un echipament si niste antene....nu mai muscati tot ce se aruna in presa
deschideti ochii
24.08.2010 23:37
Daca s-ar fi surpat pista nu ar mai fi aterizat avioane pe aeroportul Sibiu...deci cineva minte sau scrie doar pentru a agita lumea...
hop si eu
24.08.2010 23:39
Am scris ca Primaria Sibiu nu cheltuieste niciun ban in plus pentru reparatii, ma scuzati am fost gresit informat astfel rectific: Consiliul Judetean Sibiu nu va cheltui niciun ban pentru reparatiile tronsonului de carosabil afectat, intrucat aceste lucrari se afla inca in stadiul de garantie; garantia lucrarii executate este acordata de catre firma constructoare.

In legatura cu faptul ca lucarile de modernizare ale acestui aeroport au dus la acordarea de foloase necuvenite domnului primar Klaus Johannis vreau sa atrag atentia ca Aeroportul se afla in subordinea Consiliului Judetean Sibiu, format din membrii partidelor politice, neavand nicio legatura directa cu autoritatea primarului.
Laurentiu
24.08.2010 23:42
Japonezii au aerodromuri pe apa,arabii au facut insule si hoteluri pe apa,romanii nu sunt in stare de nimic,pai dupa cum se vede :terminal fisuri,remiza usi mici,pista crepata,depozit carburant lipsa, turn geamuri schimbate,pai pe ce s-au cheltuit banii oameni buni, 80 de milioane de euro,cetatenii din sibiu platesc incompetenta altora 20 de ani de acum incolo, Pentru ce?
abc
24.08.2010 23:49
aeroport al infernului cu personal de slaba calitate si prost platiti , traumatizati de directorul aeroportului Augustin Sava,si dir. tehnic Velicu Gheorghe..
mai era nevoie si de daune,ca prea se dadeau in vant sa aplice sanctiuni fara motiv angajatilor
COMUNISM
iannis
29.08.2010 04:02
Nemtii au facut lucru slab,oare de la cine au invatat.?
BB
21.11.2010 10:29
De ce toti suduit mai frtilor pe sasi dupa munca lor am avut doua REFORME AGRARE in 1945 si dupa 1989.Au fugit din tara,oare de ce?.Daca safacut lucru slab la aeroport,sasi sint de vina?
andrei
21.11.2010 10:39
Ce probleme aveti cu Tiganu ,doar va spune ADEVARUL!
Tiganca
30.11.2010 12:38
Respect pentru tiganca,a spus ADEVARUL
BB
14.12.2010 12:23
Din aceeasi categorie
sevis

brukenthal

Arhicuzic

Vacanta Eurotrip
espressor
sport
info
filarmonica
Licitatie publica

accentmedia