logo
Primăria Agnita, în criză de personal
I. BÂRSAN
2688 vizualizari
Primăria Agnita, în criză de personal

Dacă la începutul anului 2016, Primăria din Agnita avea un deficit de trei persoane, în 2017 situaţia s-a agravat şi la ora actuală numărul locurilor disponibile a ajuns la zece.
În anul trecut patru angajaţi au ieşit la pensie şi trei au plecat în alte posturi mai bine plătite.
Din cele 10 posturi disponibile, 9 im­pun studii superioare, cea mai mare problemă fiind la Serviciul Public de Asistenţă Socială, unde este nevoie de un psiholog şi un asis­tent social cu studii de specialitate şi un lucrător social cu studii medii.
La Serviciul de Urbanism sunt necesari doi ingineri constructori, la Administrarea Domeniului Public şi Privat un jurist,  la Contabilitate un economist, la Investiţii un inginer , la Cadastru un specialist cu studii supe­rioare de scurtă durată şi la Evidenţa Populaţiei un absolvent cu studii medii.
În afară de cele 10 posturi foarte importante, Primăria mai are nevoie de un specialist la Protecţia mediului, unul pentru Audit şi unul pentru Compartimentul Comercial.
Această criză de personal creează mari probleme Primăriei din Agnita şi sunt puţine şanse ca posturile să fie ocupate, având în vedere că cei care au pregătirea necesară îşi pot găsi locuri de muncă sau pot desfăşura activităţi private mai bine plătite decât cele din Administraţia Locală.



loading...
comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie


SBZ

Filarmonica Sibiu

Eurotrip Rekze
APM

Biteco
CP34