Tribuna
Povestea Atlassib, pentru Juriul Internațional care desemnează „Autocarul Anului 2020”
Povestea Atlassib, pentru Juriul Internațional care desemnează „Autocarul Anului 2020”
© Răzvan NEGRU

Fiecare din cele cinci companii care produc autocare și-au prezentat vehiculul cu care participă în concursul care va desemna cel mai bun autocar al anului 2020, iar joi a fost și rândul gazdei evenimentului să se prezinte. Jurnaliștii din Europa au vrut să știe ce înseamnă „Atlassib”, cum a rezistat pe piață mai bine de 25 de ani, cum se descurcă cu criza șoferilor, care afectează întreaga Europă, dar și cum face față compania noilor rute aeriene low-cost.

Directorul General al Atlassib SRL, Florin Mușan, a povestit cum a fost înființată compania și cum a fost deschis transportul internațional, cu un singur autocar.

„Compania Atlassib are o experiența în domeniul transporturilor de persoane de peste 25 de ani.  A fost înființată în 1993 de doi întreprinzători români, Ilie Carabulea și Corneliu Tănase. Transportul a început cu un singur autocar, după care flota de autocare s-a extins, ajungând la peste 150 de autocare Mercedes. În urma dezvoltării flotei de autovehicule ne-am concentrat spre deschiderea unor puncte de lucru în toate colțurile țării și nu ne-am oprit aici am înființat puncte de lucru in Germania, Italia si Spania, în special pentru a putea asigura mentenanța și reparația autovehiculelor folosite în transportul de pasageri. La acest moment, mentenanța este asigurată în regie proprie, cu sursele proprii. Deținem ateliere de reparații dotate după noile standarde. Ne concentrăm să avem angajați profesioniști în acest domeniu, suntem într-un continuu proces de perfecționare  și acumulare a cunoștințelor în domeniul tehnic”, a spus Mușan.

Directorul a povestit și cum vânzarea biletelor se făcea într-o singură agenție, iar acum, Atlassib este în toată tara.

„La început vânzarea s-a făcut într-o singură agenție, într-un singur punct de lucru în Sibiu. Ulterior am extins aceste puncte de vânzare în toate colțurile țării și totodata   peste granițe acolo unde efectuam transport. Pe lângă serviciile de transport persoane am dezvoltat  și o structură de transport bagaje și colete atât intern cât și internațional. În momentul de față desfășurăm transport de persoane internațional în țări precum Germania, Austria, Italia, Franța, Belgia și Olanda. Avem un număr de 16 linii internaționale regulate. Avem parteneriate atât cu firme internaționale din grup, care fac parte din grupul Atlassib, cum este Atlassib Germania, Atlassib Italia, Atlassib  Franța, Atlassib Belgia și Atlassib Olanda, cât și cu firme externe cum este Eurolines - Franța.. Cu aceste companii am reușit să dezvoltăm piața de vânzare internațională, deschizând un număr de peste 50 de puncte de vânzare internațională în toate aceste țări”, a mai spus Florin Mușan.

 

Oferte pentru clienți și pentru angajați

 

Pentru a menține piața, având în vedere că Atlassib are o experiență de peste 25 de ani în domeniul transportului internațional de persoane, directorul general al Atlassib SRL a spus că au loc tot timpul activități de îmbunătățire a condițiilor de transport, firma fiind într-o continuă reînnoire a serviciilor pentru menținerea și pentru atragerea pasagerilor. De asemenea, există și compartimente care se ocupă special de satisfacția clientului, care preia pulsul pieței și se ocupa de  cerințele pasagerilor.

Unul dintre jurnaliștii prezenți în juriu a întrebat cum face față Atlassib crizei de șoferi.

„Ca în toate companiile din Europa, ne confruntăm cu criza de șoferi. Politica firmei este de a menține și stabiliza șoferii angajați. Avem șoferi cu experiență care au o vechime de peste 20 de ani in cadrul companiei.

Alt jurnalist a dorit să știe dacă firma Atlassib poate face față concurenței venite din partea companiilor aeriene.

„În ultimii doi ani am avut concurență pe piața internațională de transport persoane. Astfel, a trebuit să venim cu oferte și contraoferte de a menține și stabiliza această piață de transport. Au apărut low-costurile care ne-au luat luat o parte din pasagerii de transport terestru”, a răspuns Florin Mușan, directorul general al Atlassib SRL.

 

Cel mai bun autocar se alege la Sibiu, gazdă fiind Atlassib

 

Anul acesta, Atlassib găzduiește „Bus & Coach of the Year”. Titlul va fi oferit de către membrii Juriului Internațional de Presă, în urma unor teste riguroase, care vor avea loc la Sibiu.

„Miza este mare, deoarece câștigătorul mult râvnitului trofeu va primi titulatura de Autocar al Anului 2020”, spun reprezentanții organizatorului.

Reprezentanții Juriului Internațional și ceilalți participanți la evenimentul de amploare organizat de Atlassib sunt găzduiți în spațiile generoase și primitoare ale cunoscutului hotel Ramada, din Sibiu.

Competiția este una acerbă, mai ales că juriul are la dispoziție cinci autocare. Este vorba de Iveco Crossway CNG, MAN Lion´s Coach, Setra S 531 DT, VDL Futura și Volvo 9900. Aceste modele reprezintă vârfuri de gamă pe segmentele de transport de persoane cărora li se adresează.

Câștigătorul va fi desemnat mâine, 13 septembrie, însă numele acestuia va fi ținut secret până la înmânarea trofeului „Coach of the Year 2020”, din cadrul evenimentului Busworld Europa (Bruxelles), organizat în perioada 18-23 octombrie 2019.






comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
sevis

marquardt

Thyssenkrupp System Engineering GmbH

casino

CibinFEST

Lansare proiect Cod SMIS 126210

Vacanta Eurotrip
espressor
paltinul
info
turboclima
Licitatie publica

accentmedia