Tribuna
Astra film
ING Bank renunţă la casieriile fizice. Tranzacţiile se vor putea face online. "Încet-încet, toate lucrurile se mută în digital!"
Rareș BIŢU
809 vizualizari
ING Bank renunţă la casieriile fizice. Tranzacţiile se vor  putea face online.

ING Bank a anunţat că se concentrează pe realizarea tranzacţiilor online de luni, 29 octombrie, aşa încât a decis să închidă toate casieriile fizice şi să le transforme în sucursale în unităţi de tipul self-service.

Banca a anunţat pe parcursul anului că principalul canal de tranzacţionare devine ING Home’Bank, în timp ce Self’Bank-urile au noi tipuri de ATM-uri, care înlocuiesc casieriile tradiţionale, potrivit zf.ro.

  • "Încet-încet, toate lucrurile se mută în digital. La fel și casieriile noastre la care făceai până acum operațiuni cu valută și care, până la începutul lunii noiembrie, își închid sediile fizice", anunţau în vară reprezentanţii băncii. 
  • "Principalul canal de tranzacţionare continuă să fie ING Home’Bank, în timp ce Self’Bank-urile îşi vor deschide uşa până la finalul anului şi către persoane care nu au carduri ING, aceştia având posibilitatea să depună numerar într-un cont ING folosind noi tipuri de ATM-uri, ce vor înlocui tradiţionalele casierii", au precizat ieri reprezentanţii ING Bank.

Clienţii ING pot să depună numerar folosind cardul ING ataşat contului (lei sau euro) direct la ATM-urile ING, pot să îi transfere prin ordin de plată - dacă au banii într-un cont la o altă bancă sau pot să transfere instant banii (lei) pe care îi au la alte bănci prin funcţionalitatea „Portează-ţi banii“ din ING HomeBank - serviciul ING de internet banking.


Ce se întâmplă la 1 noiembrie cu ATM-urile ING


Conturile clienţilor ING vor putea să fie alimentate de către alte persoane direct la ATM-urile ING, pe baza unui cod de depunere ce poate fi solicitat în ING Office, pentru lei începând din 1 noiembrie 2018 sau prin transfer bancar. Clienţii îşi vor putea vedea şi gestiona ratele la credite direct din HomeBank.

Conform unei evaluări din 2017, clienţii ING din segmentul de retail au folosit deja canalele digitale pentru 99% din tranzacţiile de bază. La casierii, numai 1% dintre clienţi retrăgeau banii şi 5% îi depuneau în cont. Pe de altă parte, frecvenţa cu care un client accesează ING Home’Bank este în medie de o dată la două zile, în schimb nu vizitează un office mai des de o dată pe an.
Reprezentanţii băncii spun că, anul trecut, numărul de interacţiuni şi solicitări venite de pe mobil către bancă s-a dublat.





comentarii
1 comentarii

are un pensionar o treba pe la banca,mai putin stiutor de internet si................
nu are cu cine vorbi
pensionari trageti-va afara de la ing cu pensiile si alte servicii OLANDEZE
ardeo
30.10.2018 12:56
Din aceeasi categorie
sevis

marquardt

Imbunatatirea accesului..SMIS 125263

Asigurarea SMIS 125264

Transylvanian Grand Prix

Vacanta Eurotrip
espressor
paltinul
info
turboclima
Licitatie publica

accentmedia