logo
(FOTO) Campania #merglapiata, lansată oficial de AAPR în Piața Cibin din Sibiu
Ovidiu BOICA
2062 vizualizari
(FOTO) Campania #merglapiata, lansată oficial de AAPR în Piața Cibin din Sibiu
#merglapiata © Răzvan NEGRU
Asociația Administratorilor de Piețe din România, al cărei preşedinte este sibianul Teodor Ioan Birț, a lansat, astăzi, în Piaţa Cibin, un proiect prin care îşi propune să readucă oamenii în pieţe. Campania #merglapiata este organizată cu sprijinul Patria Bank, Patria Credit și Gothaer Asigurări și Reasigurări.
 
Proiectul #merglapiata a fost inaugurat, astăzi, în cea mai mare piaţă agroalimentară din Sibiu, Piaţa Cibin. Campania este iniţiată de Asociația Administratorilor de Piețe din România (AAPR), cu sprijinul Patria Bank, Patria Credit și Gothaer Asigurări și Reasigurări.
  • "Încercăm să promovăm pieţele din România şi pe producătorii români. Am pornit această campanie din dorinţa de a folosi mediul online pentru a atrage tinerii la piaţă, să le aducem aminte de ceea ce înseamnă tradiţia pieţei în România. Încercăm să-i aducem pe tineri alături de noi, iar pentru asta apelăm la metodele cu care sunt ei obişnuinţă. Încercăm să folosim ceea ce ei fac zi de zi, iar pentru asta trebuie să fim la înălţimea cerinţelor pe care le aşteaptă de la noi", a declarat preşedintele Asociației Administratorilor de Piețe din România, sibianul Teodor Ioan Birț.
#merglapiata este un proiect care își propune să readucă oamenii în piețe, alături de producătorii locali, în dorința de a găsi cele mai gustoase și naturale produse. Cu ajutorul acestuia, potenţialii cumpărători pot afla unde găsesc cele mai proaspete produse, fie că este vorba de legume, fructe, preparate din carne sau lactate. Cei care merg și își fac cumpărăturile în piețe pot face recomandări pentru ceilalți atât prin intermediul unor fotografii cu oamenii de la care cumpără, cu produsele testate, precizând piața, locul sau magazinul de unde au cumpărat, pe care să le posteze apoi pe contul personal de Facebook sau de Instagram, sau pur şi simplu să le trimită pe messenger-ul paginii de Facebook a Piețelor Agroalimentare România, însoțite de hashtag-uri precum #merglapiata, #pieteagroalimentareromania, #traiestesanatos.
  • "Ne bucurăm că am găsit un partener în persoana domnului Birţ, preşedintele Asociației Administratorilor de Piețe din România. Am ales acest parteneriat pentru că, prin tradiţie, noi oferim suport de orice fel producătorilor agricoli, celor care vând în pieţe", a spus Remus Rus, reprezentant Patria Bank.
"Parteneriatul dintre Gothaer Asigurări și Reasigurări şi AsociațiaAdministratorilor de Piețe din România este susţinut pentru promovarea clienţilor. Sunt încurajazi să facă cumpărăturile în pieţe astfewl încăt producătorii de produse româneşti să poată avea unde să îşi desfacă produsele şi să încurajăm produsele româneşti totodată", a declarat, la rândul său, Magda Coman, reprezentant Gothaer Asigurări și Reasigurări.
AAPR a adunat sub umbrela ei 260 de piețe agroalimentare din 35 de județe ale țării, peste 5000 de spații comerciale și 10.000 de locuri de vânzare, încercând în acest fel să asigure funcționarea transparentă și evitarea practicilor neloiale, dar și organizarea unor spații de vânzare civilizate și igienice. Mii de familii, producători locali, trăiesc din veniturile obținute prin vânzarea produselor cultivate sau realizate de ele.
 
 
#merglapiata
#merglapiata © Răzvan NEGRU
#merglapiata
#merglapiata © Răzvan NEGRU
#merglapiata
#merglapiata © Răzvan NEGRU
#merglapiata
#merglapiata © Răzvan NEGRU
#merglapiata
#merglapiata © Răzvan NEGRU
#merglapiata
#merglapiata © Răzvan NEGRU
#merglapiata
#merglapiata © Răzvan NEGRU
#merglapiata
#merglapiata © Răzvan NEGRU
#merglapiata
#merglapiata © Răzvan NEGRU



comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
sevis

kogalniceanu

smeralda

marquardt

Vacanta Eurotrip
espressor
sport
info
filarmonica
Licitatie publica

accentmedia