logo
"Ce protecţie? Care consumatori?"

Primim, în ultima vreme, parcă mai des decât în alte dăţi, semnale de la cititori nemulţumiţi de felul în care au fost serviţi în magazine şi unităţi de alimentaţie publică, de constatarea unor diferenţe de preţ la raft faţă de casă, de faptul că, în unele supermarketuri, nici urmă de vânzători cu care să te consulţi asupra unui produs dorit. Alţii reclamă aglomeraţia de la case dacă ai bafta ca, înaintea ta, să vină "patronul" cu mustăcioară şi clop de mărginime şi cu două cărucioare tecăruite cu ouă, lapte, brânzeturi, conserve, fructe (n.n. turiştilor le spune că toate sunt eco sau bio din gospodăria proprie şi ăia îl cred pe cuvânt!) şi numărul nemulţumirilor poate continua la nesfârşit (fără număr, fără număr, cum zice manelistul).
Unii dintre cumpărători refuză - şi bine fac - să " înghită" pe nemestecate toate aceste, cum să le zic, afronturi la sănătatea şi buzunarul lor, şi reclamă: la ziar, la Protecţia Consumatorilor, la D.S.V. sau unde mai cred ei că ar putea găsi răspuns şi ajutor.
Ieri, ne-a sunat din nou un domn (I.S. din Sibiu) revoltat: "Domnilor, citesc TRIBUNA cu plăcere. Sunt abonat. Dar nu găsesc decât foarte rar în paginile ziarului nostru informaţii legate de activitatea Protecţiei Consumatorilor. Acolo unde am telefonat, de câteva ori, în zile şi la ore diferite, dar n-am reuşit să vorbesc decât cu... robotul!? Am reclamat anomalia şi la domnul Susanu, şeful Protecţiei Consumatorilor de la Braşov (de care aparţine, am înţeles, şi Sibiul) şi aştept răspuns în scris. Până atunci, daţi-mi voie să întreb "Ce protecţie?" şi "Care consumator?"
Tot în scris am dori să ne răspundă şi nouă conducerea O.P.C. Sibiu la câteva întrebări: mai sunt sau nu în slujba cetăţenilor inspectorii oficiului? Când a organizat conducerea instituţiei sibiene ultima conferinţă de presă cu ...presa? Cum se poate reduce la tăcere robotul, care răspunde la numărul 0269/234458 (fax 0269/23.27.72) pentru ca reclamantul să-şi spună of-ul unui inspector în carne şi oase?
Până atunci, aşteptăm invitaţii pe teren, pentru a-i însoţi pe inspectori aşa cum se întâmpla când O.P.C. Sibiu dorea să se ştie că există, că n-are nimic de ascuns, că e o instituţie transparentă şi cu adevărat în slujba cetăţeanului. Cerem prea mult? Nu credem! (S.C.)

 





comentarii
2 comentarii

Schimbati poza sau doriti sa induceti in eroare cititorul !!!
Cu respect.
Un cititor
20.02.2019 12:47
Foarte bun titlul!

La Sibiu, această instituție e oglinda performanței statului român... o rușine!
Am depus o plângere de aproximativ un an și nu am o rezoluție în ziua de azi, după nenumărate email-uri, telefoane, etc.
Anonymous
22.02.2019 10:37
Din aceeasi categorie
sevis

Garanta

Vacanta Eurotrip
espressor
sport
info
Licitatie publica

accentmedia