logo
FITS
Ce porţiune de autostradă "ARE FINANȚARE ASIGURATĂ"! Anunţul făcut de CNAIR
Ce porţiune de autostradă

Băi, ia gata, da? Când spune CNAIR, nu-i de joacă! Ani la rândul, compania a demonstrat că este serioasă mai ceva ca Halep în miezul cantonamentului. Ca Djokovic când mai găseşte încă un locşor în vitrina cu trofee şi ruperi de ritm. Şi că dacă zice compania, dubiile trebuie degrabă arătate cu deştul, înfierate la drumul mare şi abandonate hăt-departe, undeva de unde să nu mai poată face cale-ntoarsă. Nici măcar pe jos, dacă potecile se încăpăţânează să ... pardon, era să scriu că potecile se încăpăţânează să umble deghizate în şosele.

De această dată, veştile bune sunt reprezentate de proiectele importante pe care Guvernul le-a pregătit, ba chiar le-a şi demarat în zona Moldovei. Veţi spune că n-avem noi legătură, însă chiar avem: moldovenii care iau cu asalt Ardealul cât să mai tot rămână sclavii lui "Sârmă, băăăă!"? Cât să mai tot vină cu şi apucî, să scape di foami şi sî ni bucuri cu acşientul şi cu apucăturili lor, ştii şi zâc? 

CNAIR anunţă că autostrada Târgu Mureş - Târgu Neamţ e gata să mai facă un pas către vestitul ţăcănit de foarfeci din proximitatea piepturilor suficient de bombate cât să expectoreze panglici. Şi că finanţarea e asigurată!

  • "Guvernul României a demarat proiecte importante pentru Moldova.
  • Pentru o corectă informare a opiniei publice, reamintim că procedura pentru completarea studiului de fezabilitate necesar construirii sectorului de autostradă Târgu Mureș – Târgu Neamț (A8) este în derulare (poate fi consultată pe platforma electronică destinată achizițiilor publice – SICAP).
  • Reiterăm că proiectul menționat ARE FINANȚARE ASIGURATĂ în bugetul aferent anului 2019", au transmis reprezentanţii CNAIR într-un comunicat de presă.

Oficialii companiei spun că licitația publică pentru realizarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic necesare construcției drumului de mare viteză Pașcani – Siret (Coridorul 9 Pan- European) va fi lansată  - citez - "în această lună". Abilă tactică dacă socotim că expresia folosită se potriveşte mănuşă oricărei luni din an.

  • "Reamintim că încă de anul trecut CNAIR a semnat cele patru contracte pentru elaborarea studiilor de fezabilitate și a priectelor tehnice necesare construcției drumului de mare viteză Ploiești – Pașcani", se arată în comunicatul CNAIR.

Când părea că nimic nu mai poate condimenta acest colet cu veşti bune, iată şi ligheanul cu fondante:

  • "În plus, anul acesta urmează să înceapă lucrările la Varianta de Ocolire Bacău și nu în ultimul rând sunt avansate procedurile pentru realizarea Podului de la Ungheni, proiect transfrontalier ce va face legătura între România și Republica Moldova", precizează reprezentanţii CNAIR.

... Hmm, nici nu ştiu ce-i mai dulce: detaliul că "În plus, anul acesta urmează să înceapă lucrările la Varianta de Ocolire Bacău..." - vedeţi că au ajuns până şi moldovenii să prefere ocolişul? - sau amănuntul că procedurile ălea tocmai fac podul, fiind - sic! - "avansate"? 
Finalul comunicatului e minge de meci, cu toate că pare mai degrabă un eseu înscris cu mingea de tenis: 

  • "Facem apel la cei care vehiculează informații în spațiul public să se documenteze temeinic în prealabil pentru a nu induce în eroare opinia publică". 

Corect! Ar fi şi păcat ca opinia, fie ea şi publică, să creadă şi de aici încolo că n-avem şosele, că infrastructura feroviară e o mizerie şi că pentru "performanţe" ca asta n-am avut nevoie decât de vreo trei decenii. Şi câteva găşti de piţifelnici. Ori, în loc să silabisească asemenea răutăţi, opinia, fie ea şi publică, nu mai bine socoteşte oare cât ne-ar lua ca-ntr-o bună zi să le şi avem? ... A, era să uit de piţifelnici! Din ăştia cam câţi ar fi-ndeajuns? 

Foto: Arhiva TRIBUNA

 





comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
sevis

turboclima

book festival

Vacanta Eurotrip
espressor
sport
info
Covoare
Licitatie publica

accentmedia