logo
Bunul simţ a mai murit o dată. Angajată Carrefour către o colegă: "Mă doare-n p.zdă!"
Bunul simţ a mai murit o dată. Angajată Carrefour către o colegă:

Luni seara, la express-ul de pe centru, bunul simţ a mai murit o dată. Înghiontit de frig şi ora târzie, mă zoresc să bifez ce-am pe listă. Banane, portocale, câteva iaurturi, o pâine. La mezeluri, o angajată apucă taurul de coarne, hotărâtă să zgârie auzul. Antrenată într-o conversaţie cu colega, o angajată îşi varsă-n gura mare of-ul: " ... Auzi, tu, mă doare-n p.zdă ...!"
"Vai, tu, termină!", opinează, pufnind îmbujorări şi râsete, colega de stand şi sporovăială. În spatele meu, o bunicuţă târăşte după ea un nepoţel de câţiva ani. Bunicuţa, cu auzul împovărat - sper -  de trecerea anilor, iar nepotul suficient de necopt încât să nu priceapă cum sună, la Carrefour, comunicarea cu care angajaţii îşi întâmpină clienţii.
Cine-i de vină? Educaţia rămasă tot repetentă sau managementul lăsat să şchioapete? Nu-i prima oară când angajaţii arată că n-au nimic de ascuns, atunci când îi doare, iată, până şi în pi.dă. Chiar dacă de durut, îi doare de faţă cu clienţii. 
Ciudat e că, astfel de specimene continuă să se producă la un magazin din centrul Sibiului, nu în vreun birt dintr-o fundătură de sat. Birt unde ar mai fi, poate, loc de închis un ochi, cu toate că, pe centru, o ureche ciu(fu)lită de cineva din conducere ar fi şi mai potrivită.  
Aproape că-ţi vine să te întrebi ce-or păzi şefii magazinului, dar, fiind vorba de metehne vechi, nu-ţi mai vine. E clar că cineva n-o să priceapă prea curând nici măcar ce-i respectul faţă de clienţi, darmite ce-i aia calitate în servicii.
A, era să uit: nu vreau să ştiu, refuz să ştiu pe alţi angajaţi pe unde-i doare ... Unde-o doare pe conducerea localului mi se pare evident! 
Pentru pudibonzi: v-am făcut un hatâr şi am sărit "i"-ul ăla. Ce-i, oare mai urât: să-l auzi, în direct, sau să-l vezi întregind locul unde s-a produs grozăvia? 

 



comentarii
7 comentarii

Chiar daca personalul este fluctuant si salariile mici nu este o scuza. Nimeni nu vrea sa auda porcarii la cumparaturi
la Stoian Gheorghe
21.11.2017 04:22
58.174.0.30
Corect. Angajatii sunt de toata jena. Conducerea ce face ???? Magazinul asta este in centrul orasului....
cetatean
21.11.2017 08:58
5.2.215.188
Adevarul este ca la supermarketuri ajung tot felul de ciudati, care n-au nimic in comun cu comertul civilizat. Striga unii la altii, tarasc tot felul de marfuri pe culoare, blocheaza treceri, cand vrei o informatie dispar subit, etc., etc. Dar ce putem face?
B.Utoru
21.11.2017 15:00
82.76.127.112
Am auzit si eu o blonduta de acolo zicand: Nu mai sunt domnisoara de la 18 ani... Si inca lcreaza acolo... Dar cred ca se lauda.. la cum arata... si vorbeste...
gigi contra
21.11.2017 15:30
82.78.162.76
In același magazin am observat un comportament flegmatic din partea unui angajat de la casa: blondut (a),tot tăiat pe mâini cu o fata de depresiv .in repetate rânduri l-am observat cum se comporta cu clienții ,străini și nu numai.cu siguranță acel băiat (fetița) nu poate trece testul psihologic daca i s-ar face corect
Client
21.11.2017 21:26
82.137.11.49
Daca chiar o doare sa-i recomandam un ginecolog priceput...
gospodina
22.11.2017 21:46
79.118.130.41
D-voastra,clientii acestui magazin,aveti pretentii de bun simt si respect,dar,oare respectul nu se castiga prin respect?!
Bianca
29.11.2017 20:00
82.137.12.53
Din aceeasi categorie
burduf sevis

Vacanta Eurotrip
Fundatia APT
Licitatie publica