logo
BRD dă startul campaniei de prefinanţare pentru subvenţiile SAPS 2014

BRD-Groupe Société Générale a semnat convenţia tripartită cu APIA (Agenţia de Plăţi si Intervenţie pentru Agricultură) şi FGCR (Fondul de Garantare a Creditului Rural) în vederea finanţării fermierilor ce beneficiază de sub­venţii APIA în cadrul schemei de plată unică pe suprafaţă (SAPS) – campania 2014.

Fermierii pot obţine în avans până la 90% din cuantumul subvenţiei APIA care, pentru anul 2014, este de 120 de euro pe hectar, cu aproximativ 9% mai mult decât în anul 2013. Pe lângă avansul sporit, celelalte avantaje pentru fermieri sunt reprezentate de documentaţia simplificată şi cerinţele reduse de garanţii, creditul fiind pus la dispozitie după prezentarea adeverinţei APIA.

„Încep]nd cu această campanie de prefinanţare, dato­rită implementării unui flux de lucru simplificat, banca poate pune la dispoziţia fermierilor credite de prefinanţare a subveniilor chiar de la momentul încheierii acordului tripartit cu APIA `i FGCR. Odată ce APIA demarează procesul de eliberare a adeverinţelor, fermierii care au nevoie de lichidităţi în avans pentru efectuarea lucr[rilor agricole `i au ales BRD ca bancă finanţatoare se pot prezenta cu adeverinţa APIA la oricare dintre agenţiile băncii aflate în proximitatea afacerii lor agricole pentru a intra în posesia banilor. Analiza `i documentaţia simplificată ce caracte­rizează aceste tipuri de credite asigură finanţarea în timp scurt a agricultorilor”,  precizează Bogdan Spuza, Director Executiv Marketing `i Management Produse.
BRD rămâne un partener solid al sectorului agricol, preocupat constant de diversificarea portofoliului de produse destinate acestui sector astfel încât să răspundă nevoilor din ce în ce mai diversificate ale fermierilor din România, atât în ceea ce priveşte necesarul de finanţare pe termen scurt (credite de prefinanţare a subvenţiilor APIA, credite de campanie agricolă, etc) cât şi proiectele de investiţii (inclusiv cele cu componentă fonduri europene).

BRD-Groupe Société Générale
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor şi banca nr. 1 pe piaţa românească a creditelor sindicalizate. BRD–Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienţi şi operează o reţea de aproximativ 870 de unităţi. Cu aproape 2,3 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de peste  22.100 de POS-uri şi 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piaţa românească a cardurilor. Cu operaţiuni de factoring de 918 milioane de euro în 2013, BRD este liderul pieţei de factoring din România.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148.000 de angajaţi în 76 de ţări şi 32 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie: retail banking în Franţa, retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări `i în al treilea rând Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori.

comentarii
1 comentarii

Era si cazul!
sibianul
06.08.2014 08:47
5.15.118.70
Din aceeasi categorie
Must de Jidvei

Hertel Nordbayern

Eurotrip Rekze
Fundatia APT
Auchan