logo
Relaţia dintre agenţie şi client în viziunea Gun Media (agenţie de marketing online)
Relaţia dintre agenţie şi client în viziunea Gun Media (agenţie de marketing online)

Factorii esenţiali pentru o colaborare de succes dintre client şi Gun Media

 

Mediul online este ca un câmp de luptă unde încontinuu apar tabere noi, arme din ce în ce mai sofisticate şi strategii din ce în ce mai meticuloase. Întelegerea mediului online este una din provocările principale întâlnite de IMM-urile româneşti începând cu anii 2000, când accesul la Internet nelimitat devine o banalitate.

Deşi mediul online se schimbă încontinuu, unele principii sunt îngheţate în timp şi se vor aplica chiar şi peste zeci de ani. Dacă vrei să obţii maximul dintr-o colaborare cu o agenţie de marketing online, specialiştii SEO, Adwords şi colegele creative de pe social media iţi recomandă să ţii cont de urmatoarele principii. Nu sunt capricii care ne fac nouă viaţa mai uşoară, ci mai degrabă principii care stau la baza succesului agenţei Gun Media şi a clienţilor.

 

Colaborare, nu cooperare

Parteneriatul dintre agenţie şi echipa clientului nu presupune doar cooperare ca între două entităţi diferite. Colaborarea eficientă se realizează prin transparenţa totală şi comunicare proactivă a tuturor aspectelor strategiei de marketing. Agenţia nu este un magazin online unde plasezi comanda si aştepţi să ţi se livreze. Agenţia de marketing trebuie să aibă rolul unui membru în echipa clientului.

În cazul în care firma are departament de marketing, aceştia pot lucra îndeaproape la planificarea şi executarea strategiei de marketing.

 

Aşteptări

Obiectivele şi aşteptările trebuie stabilite şi definite de la bun început, înaintea semnării oricărui acord. Promisiunile mari trebuie să aibă în spate şi un buget pe măsură. Targeturile trebuie să fie în conformitate cu bugetul alocat, deoarece a promite marea cu sarea poate aduce multe nemulţumiri atunci când rezultatele sunt cu mult mai scăzute decât s-a estimat iniţial.

 

Evaluarea resurselor online

Planul de marketing digital gravitează în jurul site-ului, profilelor de social media şi a parteneriatelor cu alte site-uri. O strategie SEO nu va avea niciodată succes dacă site-ul merge greu sau nu respectă anumite norme de bună practică impuse de Google. De asemenea, dacă experienţa userului pe site este una slabă, eforturile de marketing vor fi mai puţin eficiente. Este responsabilitatea agenţiei sa îi comunice clientului recomandări de conţinut, web design sau orice alt factor ce influenţeaza rata conversiilor.

 

Rentabilitatea afacerii

Se poate întâmpla ca felul în care un anumit client işi desfăşoară afacerile să fie de proastă calitate. Acest lucru trebuie discutat înainte, iar clientul ar trebui să fie conştient de propriile minusuri. O relaţie de afaceri ar trebui să fie benefică pentru ambele părţi, iar proasta calitate a produsului vândut sau a branding-ului poate genera scăderi semnificative în vânzări. Dacă rata de conversie este scazută, nu ar fi corect ca agenţia să promoveze o afacere neprofitabilă. În această situaţie, sunt doua opţiuni: fie clientul işi imbunătaţeşte practicile de business aşa încât promovarea să fie rentabilă, fie colaborarea va fi refuzată.

 

Comunicarea

Întâlnirile bilunare sunt o necesitate pentru a evalua toate activităţile de marketing online, a planifica strategia de conţinut, integrarea cu activităţile de marketing “offline”, şi taskurile specifice atribuite fiecărui om responsabil de executarea strategiilor.

 

Respectarea recomandărilor

Clientul trebuie sa ţină cont de recomandările agenţiei şi să implementeze schimbările comunicate din audituri sau rapoarte. Agenţia are responsabilitatea de a ţine cont de preferinţele clientului în privinţa comunicării cu publicul.

 

Focus pe ROI

Rezultatele reprezintă focusul principal, iar succesul clientului este prioritatea numărul 1, şi asta din motive egoiste. Rezultatele bune obţinute pentru clienţi generează şi mai mulţi clienţi. Deciziile sunt luate întotdeauna în urma analizei meticuloase a metricelor esenţiale.

 

Doreşti să colaborezi cu Gun Media?

Succesul nostru ca agenţie se bazează pe principiile enumerate mai sus. Vrem ca fiecare client să fie mulţumit de colaborare şi încercăm să evităm colaborările cu afaceri sortite eşecului. Succesul clienţilor aduce colaborări noi, iar asta este în conformitate cu obiectivul nostru de a ne extinde activitatea în mod constant. Sustenabilitatea este una din valorile principale ale agenţiei de marketing online Gun Media, iar asta ne face să preţuim relaţiile. (P)





comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
sevis

tdc sibiu

traistuta culturala

Vacanta Eurotrip
espressor
sport
info
filarmonica
brukenthal
Licitatie publica

accentmedia