logo
Medicina naturistă: Ce putem face pentru un somn mai bun
C. MIERLUŞCĂ
672 vizualizari
Medicina naturistă: Ce putem face pentru un somn mai bun

Insomnia nu este numai o problemă a vârstei înaintate, a devenit o problemă şi pentru persoanele mai tinere.

Vechile remedii sunt susţinute ştiinţific şi vă pot ajuta să dormiţi mai bine.

Cercetătorii de la Universitatea din Pittsburg, SUA, au ajuns la concluzia că menţinerea unei temperaturi mai scăzute în camera de dormit poate induce somnul. Calitatea somnului va fi bună menţinând temperatura dormitorului la maximum 18 grade.

Pentru somnul de după-amiază este bine să aveţi un balansoar care vă va ajuta să adormiţi în câteva minute prin legănare.

Pentru a dormi cât mai natural fără ajutorul medicamentelor, încercaţi preparatele din plante care au un lung istoric în tratarea eficientă a insomniei.

Hameiul - se poate umple o pernă cu plantă uscată sau se poate prepara o infuzie care se va administra înainte de culcare.

Valeriana - preparatele din această plantă au fost recomandate de părintele medicinei, Hipocrat, iar studiile recente au dovedit eficacitatea plantei pentru un somn mai bun.

Floarea pasiunii - o linguriţă plantă uscată la o cană de apă fiartă, lăsată 15 minute la infuzat ajută să adormiţi mai repede.

Luaţi cina devreme şi încercaţi să nu mâncaţi după ora 19. Mâncatul la ore târzii poate produce indigestie.

Mâncaţi puţin şi des de-a lungul zilei dacă vreţi să dormiţi bine noaptea. Masaţi degetul mare de la picior timp de câteva minute.





comentarii
0 comentarii

Din aceeasi categorie
sevis

kogalniceanu

smeralda

marquardt

artmania

sound

Vacanta Eurotrip
espressor
sport
info
filarmonica
Licitatie publica

accentmedia